Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Zestaw castingowy na duuuże szczupaki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
260 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   JohnyKriss

JohnyKriss

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 26 postów
  • LokalizacjaSzwecja
  • Imię:Krzysztof
  • Nazwisko:Buras

Napisano 21 styczeń 2018 - 14:11

Witam Szanowne grono wędkarzy jestem nowy i zielony w temacie castingu.Mieszkam w Szwecji i chciałbym stworzyć jakiś zestaw na duże szczupaki muszę być gotowy na maj bo będziemy mieć wypad z grupy Polscy wędkarze w Szwecji na Szkiery w Blekinge,Ronneby. Dokładnie w to miejsce gdzie wy organizujecie we wrześniu. Będzie to moja pierwsza przygoda z castingiem i proszę was o porady. Budżet do 400zł na casting i tak samo na multic,mam zamiar łowić na ciężkie i duże gumy 20-25cm oraz jerki wszystko w przedziale 30-120g z przewagą tych cięższych. Casting chcę dł.2.20/240 i jakiś dobry multic który ogarnie przynęty ok 100g i będzie łatwy do nauki.Mam na oku kij Svartzonker Black Series 7'9'' 30-90g Casting (DownSizer)-*nie wiem co to znaczy,a multic mam na aukcji nie drogo Gunki BCR 400 HD nie znalazłem na polskim forum żadnej opinii na jego temat konstrukcja mocna tylko że to bęben a wolałbym niskoprofilowy, przełożenie 4;7;1 więc można bardzo wolno poprowadzić gumę.,duże obciążenie pewnie ogarnie tylko jak z lżejszymi noi czy będzie łatwy do nauki na początek.O castingu Svartzonker coś tam było że pała więc też nie wiem doradźcie coś.Bo citici czy curado w tej cenie nie kupie a wogóle to jaki rozmiar młynka musiałby być citici lub curado do takiej gramatury. Czy moglibyście jakiś niskoprofilowy bo nie ukrywam lepszy design multic do nauki polecić.Może są gdzieś odpowiedzi na moje pytania, szukałem wybaczcie nie znalazłem jak wiecie gdzie to dajcie linka z góry wszystkim dziękuję.



#2 OFFLINE   S.N.

S.N.

    Zaawansowany