Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

tuning multika?

multik tuning czyszczenie polero

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   platynowłosy

platynowłosy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1274 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 05 lipiec 2018 - 10:23

Witam Panowie.

 

Pytanie:

Przegina gość czy nie?

Jego sugestia to ogarnięcie multika zaraz po wyjęciu z pudełka, niowego.

I co to jest, czym nasącza szczoteczkę drucianą?

w 2.02 min filmu.

 

Czy może tak:

 

Pozdrawiam

Alek



#2 OFFLINE   Profil_Nieaktywny

Profil_Nieaktywny

    Sparta Rods

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3476 postów
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Borucki

Napisano 05 lipiec 2018 - 10:28

Z głową w ramach rozwoju pasji czy majsterkowania dlaczego nie ? Zawsze jakieś zbędne opilki i niedociągnięcia się poprawi ale to pewnie bardziej dla komfortu psychicznego.
  • platynowłosy lubi to

#3 OFFLINE   Tomek88

Tomek88

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3209 postów
  • LokalizacjaGrójec
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Zienkiewicz

Napisano 05 lipiec 2018 - 15:16

Główne przekładnie do benzyny ekstrakcyjnej ew. szmatka do ściągania opiłków. Ja robię analogicznie tak jak to opracowali mądrzejsi ode mnie lata temu przy produkcji silników czyli o wiele bardziej skomplikowanych zespołów urządzeń. Mianowicie kupiony dosmarowuje dokładając smaru nawet kiepskiej jakości i po 2-3 dniowkach na wodzie rozbieram multik i zdejmuję fabryczny i dołożony smar z ewentualnymi opiłkami. Później kąpiel dniówka w benzynie ekstrakcyjnej i składam multik już na dobre na dobrym smarze.
  • platynowłosy lubi to

#4 OFFLINE   Nories

Nories

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 61 postów
  • LokalizacjaKPM
  • Imię:maciek
  • Nazwisko:d

Napisano 05 lipiec 2018 - 19:01

pasta do polerowania metalu,i choc nigdy tego nie robilem juz od dawna kusi mnie ten temat

podejrzewam ze caly mechanizm kolowrotka ,jak widac na mgx-sie pracuje z wyrazna zmiana na plus


  • platynowłosy lubi to

#5 OFFLINE   cinn

cinn

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 612 postów
  • LokalizacjaDolny Śląsk
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:W

Napisano 06 lipiec 2018 - 09:45

Polerowane powierzchnie zawsze mają większą wytrzymałość niż chropowate.

 

Tylko pytanie czy przy takiej obróbce nie ściąga delikatnie materiału i nie powstaną luzy między zębami przekładni.

No i raczej smar nie będzie się dobrze trzymał powierzchni. 


  • platynowłosy i Tomek88 lubią to

#6 OFFLINE   HaDe

HaDe

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1872 postów
  • Imię:Hubert

Napisano 03 sierpień 2018 - 12:14

W ramach delikatnego odchudzenia przy okazji tuning optyczny. Alphas w wersji UL ze szpulką K.T.F.

 

Załączony plik  alp1.jpg   27,66 KB   15 Ilość pobrańZałączony plik  alp2.jpg   31,42 KB   14 Ilość pobrań

 

Zillion z 245 g fabrycznych do 232 z plecionką.

 

Załączony plik  zil1.jpg   31,93 KB   14 Ilość pobrańZałączony plik  zil2.jpg   32,78 KB   14 Ilość pobrań


  • Castpol i maykel lubią to





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: multik, tuning, czyszczenie polero

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych