Zaktualizowałem echo do firmware v.6.0 pobrane z polskiej strony lowrance. Do wyboru wszystkie języki europejskie oprócz polskiego. Co robić?
Lowrance HDS 2 Gen Touch brak polskiego menu ?
#1 OFFLINE
Napisano 31 grudzień 2018 - 17:10
#2 OFFLINE
Napisano 31 grudzień 2018 - 17:24
Oni podadzą kod odblokowujący.
W menu urządzenia znajdziesz język i będzie zakładka pl po wpisaniu kodu będziesz miał język pl
#3 OFFLINE
Napisano 01 styczeń 2019 - 12:18
Kupiłem używaną na aukcji, 2 lata temu.
#4 OFFLINE
Napisano 01 styczeń 2019 - 13:14
Jak Parker przyśle nr to wpiszesz w tym samym miejscu
#5 ONLINE
Napisano 02 styczeń 2019 - 08:19
Dawno miałem to urządzenie w dłoniach, ale z tego co pamiętam to nie obsługuje ono procedury z kodami serwisowymi. Kody weszły w HDS Gen 3 i nowszych.
Gen 2 Touch musi trafić do serwisu. Wcześniej jednak lepiej zadzwonić do Parkera aby określili koszt usługi a w pierwszej kolejności dystrybutora, co ewentualnie pozwoli na darmowe dogranie języka (jeśli urządzenie jest z ich dystrybucji).
#6 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2019 - 13:20
Dzięki. Muszę w jakiś sposób określić pochodzenie echa.
#7 ONLINE
Napisano 02 styczeń 2019 - 13:53
Myślę, że dystrybutor po numerze seryjnym jest w stanie to zrobić. Gdybyś miał zachowany oryginalny karton to sam możesz to zrobić.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych