Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Przeróbka casta w spinning

casting spinning

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Karpiu95

Karpiu95

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 884 postów
  • LokalizacjaTurek/Warszawa
  • Imię:Robert
  • Nazwisko:Karpiński

Napisano 12 październik 2020 - 19:26

Pytanie kieruję do wszystkich wędkorobów i znawców tematu. Ja w rodbuildingu jestem totalnie zielony, a mam fajną wędeczke do przezbrojenia. Jakis czas temu wpadł mi w ręce połamany jednoskład casting Graphiteleader Vigore do 3/4 uncji. Udało się wstawić spigot(dzięki filser!) i wędka została przywrócona do stanu użyteczności :) Ja dokupiłem sobie multik i postanowiłem troszkę pocastingować. O ile sama wędka bardzo mi się spodobała... okazji do łowienia nią mam niewiele, a co za tym idzie nie ma kiedy szlifować techniki rzutów. Stwierdziłem więc, że multik sprzedam a wędeczke przerobie na spina co by można cieszyć się jej własciwosciami jak będzie chwila na wędkowanie zamiast denerwowania się na nieudolne rzuty castem.

 

Pytanie brzmi czy oprócz uchwytu muszę zmienić cały set przelotek czy wystarczą te 2 pierwsze które są na dolnej częsci wędki? Czy mocno zmienią się właściwości wędki po ewentualnym przezbrojeniu całości? A może przelotki muszą zostać uzbrojone odwrotnie, bo kręgosłup coś tam coś tam? :D 

Generalnie chciałbym załatwić temat możliwie jak najtaniej przy zachowaniu walorów wędki, więc kupna nowego setu torzitów i zbrojenia wszystkiego od nowa wolałbym uniknąć :)

 

Będę wdzięczny za wszelkie rady i spostrzeżenia. Poniżej załączam zdjęcia wędki. Chętnie wysłucham też opinii jak podejść do tematu dolnika, żeby jak najbardziej przypominał obecny(wizualnie) a miał uchwyt spinningowy(który wybrać, jak zmontowac itd)