Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Haswing osapian 55 lbs + aku 80Ah


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   woodoo

woodoo

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 31 marzec 2021 - 07:10

Witam,

Proszę o poradę bo jestem zielony w tej całej elektronice, czy takie połączenie pojemności akumulatora 80Ah Deep Cycle w technologi NPCG nie zaszkodzi silnikowi jak w temacie Osapian 55 lbs. Wiem że zalecany jest min. 105Ah ale z racji na wagę zależy mi na jak najlżejszym i akurat mam tę wspomnianą osiemdziesiątkę. Czy na przykład używając tylko sporadycznie 5 biegu powinien wytrzymać na tym aku? Co ma wpływ na zalecenia producenta do tak dużego aku? Na mój chłopski rozum to myślałem że po prostu jak mniejszy akumulator to krócej popływam i tyle...



#2 OFFLINE   Quent

Quent

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 205 postów
  • LokalizacjaGryfino
  • Imię:Marcin

Napisano 31 marzec 2021 - 07:14

Witam,
Proszę o poradę bo jestem zielony w tej całej elektronice, czy takie połączenie pojemności akumulatora 80Ah Deep Cycle w technologi NPCG nie zaszkodzi silnikowi jak w temacie Osapian 55 lbs. Wiem że zalecany jest min. 105Ah ale z racji na wagę zależy mi na jak najlżejszym i akurat mam tę wspomnianą osiemdziesiątkę. Czy na przykład używając tylko sporadycznie 5 biegu powinien wytrzymać na tym aku? Co ma wpływ na zalecenia producenta do tak dużego aku? Na mój chłopski rozum to myślałem że po prostu jak mniejszy akumulator to krócej popływam i tyle...


IMO Da radę.
Pływam m.in. na 100ah npcg przy silniku 70lbs bez problemów.

#3 OFFLINE   Matteoo

Matteoo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 629 postów
  • LokalizacjaElbląg
  • Imię:Robert

Napisano 31 marzec 2021 - 07:28