Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Otwarty konkurs fotografii wędkarskiej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   danielg

danielg

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 77 postów
  • LokalizacjaMrzeżyno
  • Imię:Daniel
  • Nazwisko:Grombik

Napisano 11 lipiec 2015 - 12:07

Witam Kochani.

 

Jestem organizatorem "1 Targów Rękodziela Wędkarskiego - Mrzeżyno 18-20 wrzesien 2015"

 

Na naszych targach organizuję "Otwarty konkurs fotografii wędkarskiej" w 4 kategoriach tematycznych:

- Piękno ryb;

- Piękno krajobrazu wędkarskiego;

- S.O.S. dla ryb,

- Kategoria OPEN

 

Z racji tego że mam nadmiar obowiązków, poszukuję osoby ktora zechciałaby poprowadzić taki konkurs. Po pierwswze w przeciwieństwie do Was nie jestem dobrym fotografem, a po drugie mam bardzo malo czasu aby sie podjąc dodatkowo tak trudnego zadania. Potrzebuje partnera, który pomoże opracować regulamin konkursu, w zasadzie dopracowac go od strony merytorycznej. Ponadto taki partner we wstępnym etapie dokonywałby selekcji prac, czy sa zgodne z tematyką a jakość zdjęcia jest odpowiednia, Przesyłane zdjęcia muszą gwarantować doskonałą jakośc druku w formacie 50/40cm.

Wszystko co nie spelnia kryterów zostałoby odrzucone a autor poinformowany. To bardzo czasochlonne zadanie ale cel jest bardzo szlachetny.

 

z kąd się wziął pomysł na konkurs. Otóż kochani swoimi targami chcę pokazać inne oblicze wędkarstwa, ktore często jest niezauważane lub lekceważone. Wędkarstwo bowiem jest bardzo obszerne tematycznie przennosi mnóstwo wiedzy i przemyśleń, a gwarantuję Wam, że program targów pozwoli zauroczyc tematem nawet wasze żony i rodziny, pokażemy im że wędkarstwo to coś więcej niż tylko "Kij i woda".