Witam fachmanów .
Czy ma ktos z kolegow pomysl jak mozna naprawic zerwany gwint w miejscu przykręcania kola zębatego -CROSSWIND GEAR.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 01 sierpień 2017 - 18:12
Witam fachmanów .
Czy ma ktos z kolegow pomysl jak mozna naprawic zerwany gwint w miejscu przykręcania kola zębatego -CROSSWIND GEAR.
Napisano 01 sierpień 2017 - 18:18
Temat nie nadaje się do opisania,a raczej na warsztat.
Napisano 01 sierpień 2017 - 18:24
Mam co prawda warsztat ... ale z innymi kluczami -gabarytami .
Da sie w ogóle to naprawić czy szukać drugiej obudowy ?
Napisano 01 sierpień 2017 - 18:38
Jak masz zestaw odpowiednich narzędzi do gwintowania to w czym problem?
Jak nie masz to ewentualnie pożyczyć, bo specjalnie kupować to nie ma sensu.
Napisano 01 sierpień 2017 - 20:00
Napisano 01 sierpień 2017 - 22:37
Jak masz zestaw odpowiednich narzędzi do gwintowania to w czym problem?
Jak nie masz to ewentualnie pożyczyć, bo specjalnie kupować to nie ma sensu.
Gwintowniki i narzynki jak nie mam takich małych to kupie -żaden problem
Problem w tym, ze aby nagwintować nowy gwint w obudowie kolowrotka to muszę mieć nowa z odpowiednio wieksza średnicą gwintu śrubę mocująca tryb czyli musi byc wiekszy gwint o numer niż teraz jest - a takiej nie mam i nie wiem gdzie mogę dokupić - ew od jakiego innego kreciola dobrać -dorobić
Pacjent to
Penn Spinfisher V SSV7500
Druga opcja to zestaw do naprawy gwintów-
czyli wywiercenie ,nagwintowanie i wkręcenie tulejki z takim gwintem jaki jest teraz na śrubce ale i tu problem bo nie wiem gdzie takie mini tulejki moge kupić i obawiam sie tez ze nie mam tyle miejsca na rozwiercenie pod taka tulejkę
wieksze przy naprawie zerwanych gwintow w bloku silnika czy skrzyni robilem nie raz.ale to byly M6-M8, M8-M10
koszt nowego body to okolo 80zl -jak nie będzie pomysłu to kupie i po kłopocie
@Jozef Lesiak czemu temat nie nadaje sie do opisania ?jjak masz pomysla na naprawę to chyba nie problem kliknąć.
Użytkownik prime edytował ten post 01 sierpień 2017 - 22:51
Napisano 02 sierpień 2017 - 09:33
Zestawy naprawcze gwintów od M5 (tyle chyba tam podejdzie?) bez trudu można znaleźć, ale w cenie to sprawnego, używanego Slammerka można dostać czy dwa body.
Wygląda, że najprościej to nowe body za te 80 zł i po kłopocie
Napisano 08 sierpień 2017 - 13:39
Ale to nie slammer ,m5 odpada za duza
Napisano 08 sierpień 2017 - 16:54
Rozwiercic sie da ? jak sie da to wiercisz i wbijasz cienki torx i wykrecasz , moze ocaleje gwint.
Napisano 08 sierpień 2017 - 18:01
Ale to nie slammer ,m5 odpada za duza
Zgadza się, to nie Slammer .
Ta śrubka to tylko zabezpiecza koło przed zsunięciem się. Można użyć jakiegoś kleju czy masy typu płynny metal, spawanie na zimno, w każdym markecie budowlanym tego do wyboru do koloru. Po zastygnięciu nawiercić i nagwintować pod oryginalną śrubę i będzie działać.
Napisano 27 sierpień 2017 - 12:54
kup masę plastyczną a'la poxipol zalep dziurkę, na świeżo wkręć delikatnie śrubę najlepiej "zwilż" ja wazeliną albo mydlinami, delikatnie wykręć i poczekaj aż wyschnie powinien utworzyć się gwint, kiedyś tak zrobiłem w tym samym miejscu na obudowie plastikowej i pomogło
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych