Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Otwory w ołowiu w kształcie fasolki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   kulashaker

kulashaker

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 19 postów
  • LokalizacjaGorzów Wlkp.

Napisano 17 grudzień 2017 - 20:37

Hej

Ma ktoś może jakiś pomysł jak zrobić otwory w ciężarkach w kształcie fasolki. Ciężarki są widoczne na fotkach, a na drugim zdjęciu jest orginalny ciężarek z takim otworem. Oczywiście nie chce mi się od nowa przetapiać. Próbowałem wiercić ale otwór ma być w kształcie fasolki. Wiertło 1,5 mm. Może jakiś frez, a może ma ktoś inny pomysł?

Załączone pliki



#2 OFFLINE   Harjer

Harjer

    Zaawansowany

  • Lurebuilding Team
  • PipPipPip
  • 1317 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Imię:Jerzy
  • Nazwisko:Harłukowicz

Napisano 17 grudzień 2017 - 20:55

Hej

Ma ktoś może jakiś pomysł jak zrobić otwory w ciężarkach w kształcie fasolki. Ciężarki są widoczne na fotkach, a na drugim zdjęciu jest orginalny ciężarek z takim otworem. Oczywiście nie chce mi się od nowa przetapiać. Próbowałem wiercić ale otwór ma być w kształcie fasolki. Wiertło 1,5 mm. Może jakiś frez, a może ma ktoś inny pomysł?

W/g mnie najprościej jest zrobić formę gipsową (na kilka sztuk "fasolek"do odlewów z ołowiu z wkładem,płaskownikiem na otwory - jak w oryginale i problem będzie rozwiązany. Te prezentowane na zdj. nr 1 do przetopienia, wiercenie i inna metoda wykonania otworów odpada.



#3 OFFLINE   kulashaker

kulashaker

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 19 postów
  • LokalizacjaGorzów Wlkp.

Napisano 17 grudzień 2017 - 20:57

Właśnie pisałem, że nie chce mi się odlewać znowu

#4 OFFLINE   Hesher

Hesher

    www.Love-Bait.com

  • Lurebuilding Team
  • PipPipPip
  • 4106 postów
  • LokalizacjaPułtusk, Warszawa
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Prażmowski

Napisano 17 grudzień 2017 - 21:00

Jak Ci się nie chce to musisz je pokochać takimi, jakie są.

#5 OFFLINE   Siemson

Siemson

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 184 postów
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Przemo

Napisano 17 grudzień 2017 - 21:09

Trzeba taką formę żeby wkładać blaszkę przed zalaniem. później ją wybijać. Blaszka ma za zadanie zrobienie przelotu. Poniżej masz ten patent w robieniu ciężarków 30g do jerków zaciskam na stelaż, bardzo wygodny ciężarek. Zrobiłem sobie w formie wybranie gdzie wkładam blaszkę w zamknięta formę, stawiam do pionu i od góry zalewam
64776cf7ab3f0.jpg



#6 OFFLINE   kulashaker

kulashaker

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 19 postów
  • LokalizacjaGorzów Wlkp.

Napisano 17 grudzień 2017 - 21:22

Ja wiem jak ma wyglądać forma ale mi chodzi o to żeby nie robić formy. Chcę zrobić otwory w tych ciężarkach. Czy jest to możliwe?

#7 OFFLINE   MichałM

MichałM

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 808 postów
  • Imię:Michał

Napisano 17 grudzień 2017 - 21:41

Dłuto mlotek i heja do przodu :D

#8 OFFLINE   Siemson

Siemson

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 184 postów
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Przemo

Napisano 17 grudzień 2017 - 21:42

Nie znam żadnej rozsądnej metody aby frezować w ołowiu fasole 1,5 mm. I poradzę tylko nie bawić sie z tym szkoda nerwów i czasu


Użytkownik Siemson edytował ten post 17 grudzień 2017 - 21:42

  • Jano i ars25 lubią to

#9 OFFLINE   neor

neor

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 324 postów
  • LokalizacjaBiała Podlaska

Napisano 19 grudzień 2017 - 14:58

Niestety szybciej będzie przetopić to co masz niż wiercić w tym co odlałeś  .  :ph34r:






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych