Niemniej jednak nie widzę tu, po dizajnerskimi kosmetycznymi w zasadzie zmianami, żadnych rozwojowych koncepcji. Nie mówię nawet o rzeczywistych przełomach, jak system posuwu aero, igiełkowe łożysko oporowe, jednoczęściowy kabłąk, ale nawet jakiś drobnych pomysłach, które po kilkuletniej weryfikacji mogłyby się przyjąć jako standardowe rozwiązanie. Np. szpule ARC - niby da się obyć bez tego, ale raczej tak już zostanie bo się sprawdza. Warto było przemyśleć temat knobów i opracować w końcu jakiś wygodny kształt i wdrożyć trwały, przyjazny materiał, bo w modelach ze średniej półki septon, mimo że chyba go poprawiono w ostatnich latach, dalej jest lepki i kluchowaty. Ten materiał ze Stellek 10/14 trochę już był lepszy. Pokrętło hamulca dla mnie też nie jest specjalnie wygodne.
Użytkownik smokwelski edytował ten post 22 grudzień 2017 - 08:17