Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

pytanie o rolki przyczepki ułatwiające wciąganie łodzi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   bywalec84

bywalec84

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 374 postów

Napisano 28 grudzień 2017 - 19:51

Witam,

Kupiłem niedawno łódkę z przyczepką na takiej zasadzie, że oddzielnie kupowałem łódź i oddzielnie przyczepkę. Dodam, że to moja pierwsza łódź i jestem zielony w tych sprawach i nie mam się kogo spytać. Zauważyłem, że rolki przyczepy nie stykają się całą powierzchnią z podwoziem łodzi tylko łódź opiera się o kanty tych rolek - jakby po prostu był zły kąt ustawienia tych rolek względem profilu podwozia łodzi. To chyba może powodować, że rolki nie będą się kręcić a łódź będzie szorować o nie. Czy to jest problem, czy mam racje?? Czy mam jakoś te rolki wykrzywiać/wyginać na zewnątrz by całą powierzchnią opierały się o spód łodzi?? Zdjęcie w załączniku. Dziękuję i pozdrawiam!

Załączone pliki



#2 OFFLINE   miramar69

miramar69

    jadę na ryby i nie będzie mnie trochę , trzeba odpocząć od

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 4960 postów
  • LokalizacjaSANDOMIERZ
  • Imię:MARIUSZ

Napisano 28 grudzień 2017 - 20:04

http://jerkbait.pl/t...y/?hl=przyczepa

 

na początek trzeba poczytać tu  ;)  :)



#3 OFFLINE   bywalec84

bywalec84

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 374 postów

Napisano 29 grudzień 2017 - 07:44

Dziękuję, jednak do końca to nie odpowiedziało na moje pytanie. Wyczytałem, że podczas transportu po dziurawych drogach może mi sie odkształcić podwozie łódki od styku na tych kantach więc teoretycznie jakby zmienić kąt i oprzeć na całej powierzchni rolki to byłby znacznie lepiej.....



#4 OFFLINE   JerryM

JerryM

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 230 postów
  • LokalizacjaBobolice
  • Imię:Jarek

Napisano 29 grudzień 2017 - 07:58