Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Pomoc dla początkującego.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Michał77

Michał77

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 25 wrzesień 2006 - 19:16

Jestem początkującym wędkarzem i chciałbym was doświadczonych(napewno bardziej niż ja) prosić o pare porad.
Gdzie najlepiej łapać szczupaki, w jakich godzinach, porach roku, miejscach(przy brzegu, na środku jeziora, w dołach itp.)
Na jakie przynęty łapać ja osobiście najbardziej lubie woblery mam ich tam ze 20 sztuk, i kilkadzięsiąt blach( na większość woblerów i blach, oczywiście nie łapałem).
Jak łapać: szybko, czy wolno zwijać przynęty, czy warto kupować jakieś różne dodatkowe zapachy na przynęty czy nie.
I jakieś wasze skuteczne sposoby(jeśli oczywiście nie są tajemnicą.

POZDRO DLA WSZYSTKICH!!!
  • Kuballa44 lubi to

#2 OFFLINE   Mateusz Baran

Mateusz Baran

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2557 postów
  • LokalizacjaBrussels

Napisano 25 wrzesień 2006 - 20:33

Michał, przede wszystkim witaj na tym wyjątkowym forum. Twoje kilka pytań wymagałyby całej książki jako odpowiedź. Proponuję zacząć przeglądać archiwum tego forum i wyłapywać wątki poświęcone przynętom, samemu szczupakowi, sposobom w różnych porach roku i na końcu częstym opisom konkretnych łowisk. Tylko tak możesz zebrać interesujące Cię odpowiedzi.

#3 OFFLINE   Marcin Goralewski

Marcin Goralewski

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 735 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:Goralewski

Napisano 25 wrzesień 2006 - 20:39

Witaj,
Dodałbym jeszcze dobrą ksiązkę, dla mnie Wędkarstwo rzeczne, Spinning M. Szymańskiego spełnia oczekiwania.


#4 OFFLINE   remek

remek

    Administrator

  • Administratorzy
  • 26625 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Remek