Kupię na pewno, mnie się podoba a o jakość się nie boję. Mam/miałem i stare i nowe top modele D i w mojej ocenie nowe są zdecydowanie lepsze, pięknie pracują, nie psują się i są lekkie. Często poruszacie temat HC jakby był to inny rodzaj przekładni?, przyglądając się rozwiązaniu nie widzę w nim nic innego poza użytym stopem w kole, jaki to ma sens kiedy pinion jest "standardowy"?
Zastanawiałem się dlaczego wśród D są egzemplarze, które wiele lat pracują idealnie i takie, które mimo krótkiego przebiegu ząbkują. Nie chcę rozpisywać się nad zjawiskiem czy możliwościami jego niwelowania ale napiszę, że jeśli chcemy utrzymać D w dobrym stanie to nie ruszajmy w niej śrubek...niech będzie oryginalnie zamknięta a na pewno odwdzięczy się swoimi zaletami przez wiele lat.
Guciu, mylisz się, i to podwójnie
1) Pinion w przekładniach Hyper Digigear nie jest standardowy, jest stalowy
2) Umiejętny serwis żadnej R4 (HC czy zwykłej) nie zaszkodził. Owszem, wymagał często trochę czasu i cierpliwości, ale był wskazany, jak w każdym młynku.
Pozdrawiam
Arek