Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wałki do dociążania woblerów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Bert8

Bert8

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 17 postów
  • LokalizacjaLPU

Napisano 26 luty 2018 - 09:30

Zajmuje się na co dzień ołowiem i czytając wątki dotyczące sposobów dociążania woblerów zauważyłem, że dużo ludzi ma z tym problem. Mam taki pomysł  ;

 

Załączony plik  GŁÓWKI 217.jpg   72,43 KB   10 Ilość pobrań

 

Wałki są w  średnicach fi 5 mm, fi 7 mm i fi 8.5 mm oraz w dwóch rodzajach; o jednakowej długości elementów oraz o różnej długości elementów

Widać to na fotkach:

 

 

 

Dla średnicy 5mm równe wałki mają gramaturę 1g, a dla w 2 wersji odpowiednio; 1g, 1,3g , 1,7g i 2g

 

Załączony plik  GŁÓWKI 219.jpg   81,47 KB   10 Ilość pobrań

 

Załączony plik  GŁÓWKI 220.jpg   79,16 KB   11 Ilość pobrań

 

 

Dla średnicy 7mm równe wałki 2g  a 2 wersja : 2g, 2,5g,  3,5g i 4g 

Dla średnicy 8,5mm  odpowiednio pojedyńczy : 3g a 2 wersja ; 3g, 4g, 5g, 6g,

 

Wałki można sobie odciąć czy odłamać w/g potrzebnej średnicy i gramatury i wkleić w wywiercony otworek w woblerze.

jest to pomysł zrealizowany "na szybko " i jestem ciekaw czy w/g was trafiony i potrzebny??

Pozdrawiam


Użytkownik Bert8 edytował ten post 26 luty 2018 - 10:06

  • rybson, Jano i Darek K lubią to

#2 OFFLINE   Darek K

Darek K

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 235 postów
  • LokalizacjaŁódź
  • Imię:Darek

Napisano 26 luty 2018 - 09:47

Myślę, że pomysł fajny. Kwestia, czy można by mieć równe wałki o innych masach, np. przy 5 mm 4x1,5 g. I być może lepiej, gdyby średnice pokrywały się ze średnicą wierteł. Jeśli cena będzie konkurencyjna do innych ciężarków ołowianych to jak najbardziej OK.


  • Bert8 lubi to

#3 OFFLINE   ezehiel

ezehiel

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2777 postów
  • LokalizacjaLa La Land

Napisano 26 luty 2018 - 16:46

czekaj czekaj już to gdzieś widziałem

Załączone pliki



#4 OFFLINE   thoffi

thoffi

    Forumowicz

  • Twórcy
  • PipPip
  • 287 postów

Napisano 26 luty 2018 - 17:16

A tu takie rozwiązania dla tych którzy wiedzą czego chcą.

Załączone pliki

  • Załączony plik  4.jpg   20,06 KB   7 Ilość pobrań

  • Banjo i G_rzegorz lubią to

#5 OFFLINE   Hesher

Hesher

    www.Love-Bait.com

  • Lurebuilding Team
  • PipPipPip
  • 3965 postów
  • LokalizacjaPułtusk, Warszawa
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Prażmowski

Napisano 26 luty 2018 - 17:19

Darek dziura albo nacięcie przez calość i będzie git.
  • Darek K lubi to

#6 OFFLINE   Banjo

Banjo

    Zaawansowany

  • Lurebuilding Team
  • PipPipPip
  • 1316 postów
  • LokalizacjaOława
  • Imię:Sławomir
  • Nazwisko:Bednarczyk

Napisano 26 luty 2018 - 17:21

Fajowy pomysł Tomku  :)



#7 OFFLINE   Darek K

Darek K

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 235 postów
  • LokalizacjaŁódź
  • Imię:Darek

Napisano 26 luty 2018 - 18:24

Darek dziura albo nacięcie przez calość i będzie git.

Wiem, ale ostatnio najlepiej mi się robi otwory ręcznie wiertłem (ostatnio dłubię głównie w balsie) i staram się wpasować śruciny. Próbowałem różnie i tak mi najwygodniej (choć muszę znowu spróbować tematu boleniówek, bo to na razie mi nie wychodziło i tam będzie raczej więcej dłubania).



#8 OFFLINE   Bert8

Bert8

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 17 postów
  • LokalizacjaLPU

Napisano 26 luty 2018 - 18:51

Przymierzam sie do takich jak na fotce, ale przeciętych wzdłuż do zaciskania i z otworem w środku do nawlekania na stelaż. Prace trwają - efekty wkrótce albo wcale - zobaczymy co z tego wyjdzie :)



#9 OFFLINE   eRKa

eRKa

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 1061 postów
  • Lokalizacjacentralna Polska
  • Imię:Romek
  • Nazwisko:K

Napisano 27 luty 2018 - 11:22

Jeśli forma na CNC robiona to żaden problem zrobić trzyczęściową - Ta trzecia część, to odpowiedniej grubości i kształtu blaszka wpasowana między pozostałe dwie części.



#10 OFFLINE   wedkarski365

wedkarski365

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 84 postów
  • LokalizacjaL

Napisano 27 luty 2018 - 20:15

0:49 rozwiązanie w seryjnej przynęcie






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych