Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Rzeźbienie łusek - wideo poradnik.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Melanzyk

Melanzyk

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 2915 postów
  • LokalizacjaDublin / Częstochowa / Lubaczów
  • Imię:Maciej

Napisano 28 marzec 2018 - 19:35

Witam.

 

Proszono mnie o takie wideo setki razy. Nie znalazłem tematu pod który bym mógł to podpiąć więc zakładam nowy.
Poradnik jak rzeźbić łuski Melek style. Mam nadzieję, że się podoba bo kosztowało mnie to sporo pracy :P

 

 

Pozdr

M

 



#2 OFFLINE   Sławek Nikt

Sławek Nikt

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2538 postów
  • LokalizacjaLubelskie.
  • Imię:Sławek
  • Nazwisko:Nikt

Napisano 28 marzec 2018 - 19:45

Praca niemalże jubilerska :) Gratuluję wytrwałości  :) 



#3 OFFLINE   kooper82

kooper82

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 613 postów
  • LokalizacjaMoryń/ Mieszkowice
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Kopczyński

Napisano 29 marzec 2018 - 05:23

Świetny filmik :) Świetne wykonanie  :) Tak sobie myślę, że jak przy samej końcówce rzeźbienia  coś się omsknie to wszystko szlak trafi :/ 



#4 OFFLINE   woblery z Bielska

woblery z Bielska

    Jak coś cię przerasta - dorośnij:)

  • Moderatorzy
  • 6831 postów
  • LokalizacjaBielsko
  • Imię:Janusz

Napisano 29 marzec 2018 - 11:13

(...)Tak sobie myślę, że jak przy samej końcówce rzeźbienia  coś się omsknie to wszystko szlak trafi :/ 

Ludzie opanowali uzupełnianie ubytków w zębach, to w woblerach nie dadzą rady?

:D

I na takie kłopoty znajdzie się rada. Odrobina zwykłej sody, cyjanoakryl, trochę cierpliwości i nie ma śladu, że coś się omskło B)



#5 OFFLINE   Rodu

Rodu

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1740 postów
  • Imię:Robert

Napisano 29 marzec 2018 - 11:20

Super film instruktażowy , widać , że cierpliwość to podstawa przy tej ,,robocie".



#6 OFFLINE   kooper82

kooper82

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 613 postów
  • LokalizacjaMoryń/ Mieszkowice
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Kopczyński

Napisano 29 marzec 2018 - 12:00

Ludzie opanowali uzupełnianie ubytków w zębach, to w woblerach nie dadzą rady?

:D

I na takie kłopoty znajdzie się rada. Odrobina zwykłej sody, cyjanoakryl, trochę cierpliwości i nie ma śladu, że coś się omskło B)

hmmmmm. ....soda i klej .......Pan powiada  :) Przydatna podpowiedz :)



#7 OFFLINE   woblery z Bielska

woblery z Bielska

    Jak coś cię przerasta - dorośnij:)

  • Moderatorzy
  • 6831 postów
  • LokalizacjaBielsko
  • Imię:Janusz

Napisano 29 marzec 2018 - 12:06

Niech służy ;)


  • grisza-78 lubi to

#8 OFFLINE   goliatwielki

goliatwielki

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 266 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Imię:Michał

Napisano 29 marzec 2018 - 12:07

Wszelkiego rodzaju szpachle epoxy też dają radę. W zasadzie można też uzupełnić glina w trakcie robienia formy. I to zdecydowanie najprostszy sposób.

#9 ONLINE   Mateo1989

Mateo1989

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • LokalizacjaSopot
  • Imię:Mati
  • Nazwisko:W

Napisano 29 marzec 2018 - 13:42

a jak robić łuskę drobną? Chciałbym w moich przegubowcach taką zrobić jak np tu:

Załączony plik  wzór łuska.jpg   295 KB   65 Ilość pobrań



#10 OFFLINE   Melanzyk

Melanzyk

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 2915 postów
  • LokalizacjaDublin / Częstochowa / Lubaczów
  • Imię:Maciej

Napisano 29 marzec 2018 - 13:54

a jak robić łuskę drobną? Chciałbym w moich przegubowcach taką zrobić jak np tu:

attachicon.gif wzór łuska.jpg

 

Taką jak tutaj to musisz odcisnąć w jakiejś grubej folii, zaaplikować na przynętę i wtedy zrobić formę. 

 

Pozdr

M


  • Mateo1989 lubi to

#11 OFFLINE   Loco

Loco

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 98 postów

Napisano 29 marzec 2018 - 14:03

a jak robić łuskę drobną? Chciałbym w moich przegubowcach taką zrobić jak np tu:

attachicon.gif wzór łuska.jpg

Najprościej tak jak przy produkcji woblerów.

Wytłocz sobie wzór na folii alu.

Nanieś na wzornik.

Wyrównaj łączenia.

Zrób formę.

 

Załączony plik  DSC06723.JPG   96,81 KB   24 Ilość pobrań

 

Załączony plik  DSC00459.JPG   40,47 KB   21 Ilość pobrań


Użytkownik Loco edytował ten post 29 marzec 2018 - 14:04

  • Mateo1989 lubi to

#12 ONLINE   cyprys19

cyprys19

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 2513 postów
  • Lokalizacjapułtusk okolice
  • Imię:marcin
  • Nazwisko:k

Napisano 09 kwiecień 2018 - 23:54

a jak robić łuskę drobną? Chciałbym w moich przegubowcach taką zrobić jak np tu:
wzór łuska.jpg


Hmmm jakoś znajomo mi to wygląda. ..
  • Koincydencja lubi to

#13 OFFLINE   kooper82

kooper82

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 613 postów
  • LokalizacjaMoryń/ Mieszkowice
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Kopczyński

Napisano 10 kwiecień 2018 - 08:39

Hmmm jakoś znajomo mi to wygląda. ..

bo to Twoje żyletki  :P


  • cyprys19 lubi to

#14 ONLINE   Mateo1989

Mateo1989

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • LokalizacjaSopot
  • Imię:Mati
  • Nazwisko:W

Napisano 13 kwiecień 2018 - 14:16

Gdzie dostanę taką siatkę i pod jaką nazwą jej szukać?

#15 OFFLINE   kooper82

kooper82

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 613 postów
  • LokalizacjaMoryń/ Mieszkowice
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Kopczyński

Napisano 15 kwiecień 2018 - 11:43

Gdzie dostanę taką siatkę i pod jaką nazwą jej szukać?

druszlak z Biedronki :) Naprawde :) ja kiedys kupilem z taka sateczka.

#16 OFFLINE   WOBLER-W1

WOBLER-W1

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 1755 postów
  • LokalizacjaKonin
  • Imię:Paweł
  • Nazwisko:Brzuskiewicz

Napisano 22 listopad 2018 - 15:26

W marketach idź na stanowisko gdzie sprzedają filtry do okapów wentylacyjnych kuchennych . Tam znajdziesz siateczkę tego rodzaju w różnych wielkościach .


  • Mateo1989 lubi to

#17 OFFLINE   szczupak1

szczupak1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 765 postów
  • LokalizacjaDaleko od domu.

Napisano 26 marzec 2019 - 18:10

A co się stało z kolegą że znikł ?



#18 OFFLINE   Melanzyk

Melanzyk

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 2915 postów
  • LokalizacjaDublin / Częstochowa / Lubaczów
  • Imię:Maciej

Napisano 26 marzec 2019 - 18:11

A co się stało z kolegą że znikł ?


Kto znikł? :o

#19 OFFLINE   Tubylec1982

Tubylec1982

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 170 postów
  • LokalizacjaŻagań

Napisano 02 kwiecień 2019 - 11:32

A takie głupie pytanie jak przyklejacie taką taśmę z odciśniętą łuską do wobka ? Bo jak dociskam delikatnie palcem żeby dokleić to się prasuje na gładko . Czy do tego folia samoprzylepna musi być grubsza jakaś ? 



#20 ONLINE   lenny

lenny

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 679 postów
  • LokalizacjaBiała Podlaska
  • Imię:Leszek

Napisano 02 kwiecień 2019 - 12:09

Ja używam grubszej taśmy alu i wzór pozostaje widoczny. ważne, aby mocno odcisnąć. Ja odciskam od siatki metalowej lub śrub z różnymi gwintami.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych