Montaż silnika spalinowego i elektryka jednocześnie na pawęży
#41 OFFLINE
Napisano 13 marzec 2018 - 00:40
#42 OFFLINE
Napisano 13 marzec 2018 - 06:33
Spróbuj może podwiesić pantograf na pawęży,listwie odbojowej za pomocą jakiś haków.Coś w stylu uchwytu do mocowania przetwornika echosondy, ścisku stolarskiego.Skręcisz to śrubami motylkowymi.Pokombinuj trochę.
#43 OFFLINE
Napisano 15 marzec 2018 - 16:44
#44 OFFLINE
Napisano 15 marzec 2018 - 19:12
Myślę że nie powinno być problemu jeżeli chodzi o elektryka.Pozostaje jedynie kwestia długości rumpla i wygody podczas pływania.
#45 OFFLINE
Napisano 15 marzec 2018 - 21:15
to tylko jedynie pomocniczy silniczek podczas plywania po pyciznach a tak to glownie na spalinie.
#46 OFFLINE
Napisano 17 kwiecień 2018 - 06:49
Witam, zakupiłem łódkę necko 380 i teraz się zastanawiam czy mogę przymocować z tyłu pantograf w sensie czy z tyłu na całości jakieś wzmocnienie jest???, że jak przewiercę na wylot i zamontuje pantograf + silnik elektryczny to mi nic nie wyrwie?
Załączone pliki
#47 OFFLINE
Napisano 17 kwiecień 2018 - 07:09
moim zdaniem powinieneś zadzwonić do producenta , będziesz pewny na 100%
- psulek lubi to
#48 OFFLINE
Napisano 17 kwiecień 2018 - 07:16
Jak przewiercisz będziesz widział czy posypią się wióry . U siebie od wewnętrznej strony dołożyłem sklejkę wodoodporną 10mm
#49 OFFLINE
Napisano 17 kwiecień 2018 - 07:19
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
#50 OFFLINE
Napisano 26 lipiec 2020 - 19:43
Panowie chcę podłożyć pod silnik elektryczny taką płytę jak w takim pantografie. Wiecie może gdzie takie coś lub odpowiednik kupić?Witam, zakupiłem łódkę necko 380 i teraz się zastanawiam czy mogę przymocować z tyłu pantograf w sensie czy z tyłu na całości jakieś wzmocnienie jest???, że jak przewiercę na wylot i zamontuje pantograf + silnik elektryczny to mi nic nie wyrwie?
#51 OFFLINE
Napisano 26 lipiec 2020 - 21:50
- Piotrek Milupa lubi to
#52 OFFLINE
Napisano 27 lipiec 2020 - 05:29
Alledrogo np. https://allegro.pl/o...source=facebook
Dzięki Marcin, dopiero później pomyślałem o aledrogo
#53 OFFLINE
Napisano 23 marzec 2021 - 18:32
W oko wpadł mi pantograf na relingu. Jako, ze łódka jest wyposażona w relingi chcialbym zawiesić silnik elektryczny na burcie bocznej lub blizej dziobu.
Czy może ktoś widzial podobne rozwiazania i jak to sie sprawdza? Czy nie wyrywa ciezar silnika takiego relingu?
Są do kupienia gotowe takie pantografy na reling, ale czy nie obracają sie one na relingu gdy silnik "lezy"? U siebie planuje zamontowac to w miejscu wygięcia relingu, aby wyeliminowac możliwość obracania sie, ale takich nie sprzedają.
Proszę o ewentualne opinie jak takie pantografy na relingu sie sprawują. Na co uważać i ewentualnie materiał z jakiego wykonac pantograf pod "swoja krzywizne" relingu.
Pozdrawiam
Sadek
- amalker lubi to
#54 OFFLINE
Napisano 04 maj 2021 - 21:49
Dzień dobry,
posiadam ponton maweric 370C i zamontowaną do niego Yamaha 15km przymocowaną na stałe dwoma śrubami. Zestaw jeździ na przyczepie. Zastanawiam się nad zamontowaniem dodatkowo silnika elektrycznego na pawęży do przemieszczania się na krótkie dystanse oraz pływania na ewentualnych jeziorach ze strefą ciszy bez zdejmowania silnika spalinowego. Problem jest taki, że na pawęży jest już mało miejsca. Silnik niby wchodzi ale na styk. Zastanawiam się wiec czy może by zamontować pantograf i na nim silnik spalinowy.
Warto się bawić w takie coś czy lepiej sobie odpuścić ?
Z góry dziękuje za każdą odpowiedź.
Pozdrawiam.
#55 OFFLINE
Napisano 04 maj 2021 - 21:52
#56 OFFLINE
Napisano 04 maj 2021 - 21:54
Dało by radę podesłać jakieś zdjęcia jak to wygląda ?
#57 OFFLINE
Napisano 05 maj 2021 - 21:55
#58 OFFLINE
Napisano 26 styczeń 2022 - 22:47
Podpinam się z pytaniem... ktoś z Was przerabiał takie rozwiązanie, sprawdza się?Witam, chcialbym zamontować silnik elektryczny jako dodatkowy w przemieszczaniu się po łowisku, ale bez wiercenia w burtach. Podłozenie pantografu pod paweż ze spalinowym odpada, bo nowa spalina ledwo co uwiesiła sie na paweży.
W oko wpadł mi pantograf na relingu. Jako, ze łódka jest wyposażona w relingi chcialbym zawiesić silnik elektryczny na burcie bocznej lub blizej dziobu.
Czy może ktoś widzial podobne rozwiazania i jak to sie sprawdza? Czy nie wyrywa ciezar silnika takiego relingu?
Są do kupienia gotowe takie pantografy na reling, ale czy nie obracają sie one na relingu gdy silnik "lezy"? U siebie planuje zamontowac to w miejscu wygięcia relingu, aby wyeliminowac możliwość obracania sie, ale takich nie sprzedają.
Proszę o ewentualne opinie jak takie pantografy na relingu sie sprawują. Na co uważać i ewentualnie materiał z jakiego wykonac pantograf pod "swoja krzywizne" relingu.
Pozdrawiam
Sadek
- Dano. lubi to
#59 OFFLINE
Napisano 27 styczeń 2022 - 05:37
Kolego zaczołbym od zapytania się producenta jak mocno są zamontowane relingi , na zewnątrz może wyglądać ładnie ale pod wpływem wibracji żeby Ci silnik nie odleciał razem z relingiem .
- Sadek8 lubi to
#60 OFFLINE
Napisano 27 styczeń 2022 - 07:56
Podpinam się z pytaniem... ktoś z Was przerabiał takie rozwiązanie, sprawdza się?
Wystrugałem sobie z dwóch połówek drewnianych desek wzór jakby to miało wyglądać. Mocowanie zrobiłem na zgięciu relingu, żeby mi się nie obracał. Wszystko niby spoko, na sucho, ale tak jak wyżej kolega zauważył pytanie jak są zamocowane relingi do burty. Jak zawiesiłem silnik i zacząłem nim manewrować to mocowanie już nie wyglądało tak solidnie jak choćby wtedy gdy chwycisz rękoma reling i bujasz łódka na przyczepce. Najwiekszy problem był przy złożeniu silnika. Jakby doszło do tego płyniecie w ślizgu na drobnej fali to raczej skończyłoby sie u mnie to zepsutą burtą. Jak mocno obsadzony jest reling u Ciebie to musisz sprawdzić.
Pozdrawiam
Sadek
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych