Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Czy uzależnienie od wędkarstwa może doprowadzić do rozpadu rodziny?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   mariusssz

mariusssz

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 2 postów
  • LokalizacjaBiałystok

Napisano 11 sierpień 2018 - 21:48

Czy wędkarstwo może uzależnić? Na to pytanie chyba wszyscy znamy odpowiedź. Tak, i to bezpowrotnie! Czy jest to zdrowe uzależnienie, dobry sposób na relaks i radzenie sobie se stresem? Sądzę, że jak najbardziej. A czy wędkarstwo może być tak niebezpiecznym uzależnieniem jak inne? Czy może doprowadzić do rozpadu rodziny, związku? Na to pytanie chcę odpowiedzieć poprzez przeprowadzenie badań do mojej pracy magisterskiej. Studiuję psychologię i udało mi się połączyć temat pracy z moją pasją. Temat pracy to: Wędkarstwo jako konstruktywny sposób radzenia sobie ze stresem a ryzyko uzależnienia.

Będę wdzięczny, jeśli znajdziesz chwilę czasu, aby uzupełnić ankietę.

Oto link do ankiety :http://tiny.pl/g6mk6

Dziękuję!

Mariusz


  • dante lubi to

#2 OFFLINE   SID

SID

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 823 postów
  • LokalizacjaŚrem https://www.youtube.com/watch?v=Sy7k5ZgA_RU
  • Imię:Roger
  • Nazwisko:Sikora

Napisano 11 sierpień 2018 - 22:17

Dzień dobry, mam na imię Roger i jestem uzależniony. ;)

Ps. W wolnej chwili wypełnię Pana ankietę.


Użytkownik SID edytował ten post 11 sierpień 2018 - 22:19

  • mariusssz lubi to

#3 OFFLINE   strary

strary

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1927 postów

Napisano 11 sierpień 2018 - 22:19

Chciałbym opowiedzieć o moim koledze...


  • popper, Simon123 i pomidor babinicz lubią to

#4 OFFLINE   rrthc

rrthc

    Forumowicz

  • Twórcy
  • PipPip
  • 235 postów
  • Lokalizacjajaslo

Napisano 11 sierpień 2018 - 22:40

Jak nic film "Fanatyk" :)