Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Jakie echo??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
128 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni

  • Bloggerzy
  • PipPipPipPip
  • 9639 postów
  • LokalizacjaGibraltar i okolice

Napisano 15 listopad 2006 - 20:38

Witam, ponieważ jestem całkiem zielony w temacie chciałem Was poprosić o pomoc w zakupie echa - bez niego łowienie na tutejszych jeziorach, jak również rzece wydaje sie być pozbawione sensu. Poszukuję czegoś przydatnego do trollingu, w cenie do ok 250$. Znalazłem to:
-Garmin Fishfinder 160 Blue Offshore Series
Myslicie że mogło by być ok??

#2 OFFLINE   Kuba

Kuba

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2417 postów

Napisano 15 listopad 2006 - 23:08

jezeli ma rozdzielczosc przynajmniej 240x240, to moze byc. aczkolwiek za mniejsze pieniadze kiedys bywal eagle fishmark o wiekszej rozdzielczosci, 320x320. kilkorgu sprowadzilem takiego i nie slyszalem, zeby ktos narzekal

#3 OFFLINE   jerry hzs

jerry hzs

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3338 postów
  • LokalizacjaChicago

Napisano 16 listopad 2006 - 06:19

Popieram Kube ...absolutnie :mellow:
Te 160 to chyba jest liczba okreslajaca piksele w tym echu .

#4 OFFLINE   mifek

mifek

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 11308 postów
  • LokalizacjaWioska Z Tramwajami
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:...znane...

Napisano 16 listopad 2006 - 07:49

Dokladnie. Rozdzielczość tej zabawki to 160 x 160. Za te pieniądze mozna miec cos duzo rozsadniejszego. A z zabawek o rozsadnym stosunku jakośći to ceny najlepiej wychodzi model podany przez Kube... Polecam bo to bardzo udana zabaweczka :mellow: Matka Wszystkich Wędkarzy pływa z nim od zeszłego roku i chyba może coś powiedziec ...

#5 OFFLINE   cezorator

cezorator

    Zaawansowany