Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Kształt głowicy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   #Nord

#Nord

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 417 postów
  • Imię:Norbert

Napisano 08 luty 2019 - 18:27

Jak wiadomo różne linki mają różny kształt głowicy, w tym temacie jestem zielony więc pytam.

Czy mógł by ktoś mi krótko wytłumaczyć w jakich warunkach jaką stosuję się głowicę w linkach muchowych które pokazuję na grafice?

 

Przepraszam za słabą jakość.

 

Załączony plik  głowice.jpg   16,49 KB   17 Ilość pobrań

 

 



#2 OFFLINE   DinekOracz

DinekOracz

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 68 postów
  • LokalizacjaMałopolskie

Napisano 09 luty 2019 - 08:01

O! Dobry temat! Też jestem ciekawy bo znawca ze mnie żaden 🤔
Mogę tylko dodać że tą głowice(przynajmniej chinczyk tak ją odznaczył) z prawej używam do strima na jezioro.

Użytkownik DinekOracz edytował ten post 09 luty 2019 - 08:03


#3 OFFLINE   #Nord

#Nord

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 417 postów
  • Imię:Norbert

Napisano 09 luty 2019 - 08:58

O! Dobry temat! Też jestem ciekawy bo znawca ze mnie żaden 🤔
Mogę tylko dodać że tą głowice(przynajmniej chinczyk tak ją odznaczył) z prawej używam do strima na jezioro.


I jak używa ci się tej linki?

#4 OFFLINE   Pluszszcz

Pluszszcz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 614 postów

Napisano 09 luty 2019 - 12:43

Można sobie troszkę tutaj poczytać

http://www.namuche.p...ode=show&id=202



#5 OFFLINE   #Nord

#Nord

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 417 postów
  • Imię:Norbert

Napisano 09 luty 2019 - 13:02

Pluszszcz, właśnie o to mi chodziło dzięki😉

#6 OFFLINE   DinekOracz

DinekOracz

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 68 postów
  • LokalizacjaMałopolskie

Napisano 09 luty 2019 - 15:34