Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie
BLANKI

[Artykuł] Blanki Qualia - część I

qualia blank

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
73 odpowiedzi w tym temacie

#61 OFFLINE   homax

homax

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 751 postów
  • LokalizacjaPruszków
  • Imię:Sławomir

Napisano 21 maj 2019 - 11:02

Wszystkie blanki Qualia objęte są bezwarunkową, dożywotnią gwarancja producenta.

Warunkiem wymiany uszkodzonego blanku na nowy jest odesłanie uszkodzonych fragmentów blanku, wraz z elementem na którym widnieje numer seryjny, dowodem zakupu, niniejszą kartą gwarancyjną, krótkim opisem powstania uszkodzeń, danymi kontaktowymi zgłaszającego (imię, nazwisko, adres, nr kontaktowy), oraz opłacenie kosztów obsługi gwarancyjnej i wysyłki, wynoszących równowartość od 25 do 50 USD [to w zależności od modelu blanku - głównie od tego czy to jedno czy wieloskład.

Koszt gwarancji nie pokrywa ponownego uzbrojenia wymienionego blanku.

Bezwarunkowa gwarancja to moim skromnym zdaniem była u "starego Loomisa". 

Złamałem dwa. Napisałem (na papierze wtedy jeszcze) że się złamał. Oni: przyślij. Odesłałem. Za miesiąc miałem nowego. Bez pytań o paragon, rejestrację, numer seryjny... I tak dwa razy!


Użytkownik homax edytował ten post 21 maj 2019 - 11:02

  • miramar69 lubi to

#62 OFFLINE   count_martin3z

count_martin3z

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 916 postów

Napisano wczoraj, 09:03

Wszystkie blanki Qualia objęte są bezwarunkową, dożywotnią gwarancja producenta.

Warunkiem wymiany uszkodzonego blanku na nowy jest odesłanie uszkodzonych fragmentów blanku, wraz z elementem na którym widnieje numer seryjny, dowodem zakupu, niniejszą kartą gwarancyjną, krótkim opisem powstania uszkodzeń, danymi kontaktowymi zgłaszającego (imię, nazwisko, adres, nr kontaktowy), oraz opłacenie kosztów obsługi gwarancyjnej i wysyłki, wynoszących równowartość od 25 do 50 USD [to w zależności od modelu blanku - głównie od tego czy to jedno czy wieloskład.

Koszt gwarancji nie pokrywa ponownego uzbrojenia wymienionego blanku.

Skonsultuj z jakimś prawnikiem te warunki gwarancji, bo raczej są niezgodne z obowiązującym prawem konsumenckim.
Przy zawarciu umowy na odległość, do reklamacji, konsument nie musi mieć żadnych kwitów. Jedynie musi udowodnić sprzedawcy, że kupił produkt właśnie u niego. Może to być maił, przelew itp... mogę się mylić, ale bym to sprawdził.

#63 OFFLINE   Friko

Friko

    Ekspert

  • Super moderatorzy
  • 16818 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano wczoraj, 11:09

Mylisz pojęcia . Czym innym jest gwarancja, której warunki producent może sobie określić jak chce, czy innym jest rękojmia a jeszcze czym innym uprawnienia wynikające z umowy zawieranej na odkległość przez konsumenta (np. prawo do odstąpienia od takiej umowy). Jest o tym kilka wątków do poczytania na jerkbaicie ;)


  • dreadknight i Sławek Nikt lubią to

#64 OFFLINE   Hubertus

Hubertus

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 1800 postów
  • LokalizacjaŁódź

Napisano wczoraj, 11:35

Co do umów zawartych na odległość i rekojmi, to w przypadku dóbr wykonanych na zamówienie oraz niestandardowych, obowiązują inne przepisy. 


  • Friko i Sławek Nikt lubią to

#65 OFFLINE   Sławek Nikt

Sławek Nikt

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2321 postów
  • LokalizacjaLubelskie.
  • Imię:Sławek
  • Nazwisko:Nikt

Napisano wczoraj, 11:40

Mylisz pojęcia . Czym innym jest gwarancja, której warunki producent może sobie określić jak chce, czy innym jest rękojmia a jeszcze czym innym uprawnienia wynikające z umowy zawieranej na odkległość przez konsumenta (np. prawo do odstąpienia od takiej umowy). Jest o tym kilka wątków do poczytania na jerkbaicie ;)

 

 

Co do umów zawartych na odległość i rekojmi, to w przypadku dóbr wykonanych na zamówienie oraz niestandardowych, obowiązują inne przepisy. 

 

I dlatego warto sobie wszystko na samym początku ustalić pomiędzy zainteresowanymi aby nieporozumień nie było ... Zwłaszcza kupując na odległość.



#66 OFFLINE   count_martin3z

count_martin3z

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 916 postów

Napisano wczoraj, 20:06

Mylisz pojęcia . Czym innym jest gwarancja, której warunki producent może sobie określić jak chce, czy innym jest rękojmia a jeszcze czym innym uprawnienia wynikające z umowy zawieranej na odkległość przez konsumenta (np. prawo do odstąpienia od takiej umowy). Jest o tym kilka wątków do poczytania na jerkbaicie ;)

Nie mylę, bo wiem co każde znaczy i czym skutkuje

Obojętnie jak będzie reklamować konsument i z jakiego tytułu. W każdym przypadku nie musi mieć żadnych papierów.

Ale to co napisał Hubert, skonsultuję z prawnikiem... Dla własnej ciekawości.

#67 OFFLINE   Żbiku

Żbiku

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3468 postów
  • LokalizacjaGdańsk
  • Imię:Kuba

Napisano wczoraj, 20:35

Wszystkie blanki Qualia objęte są bezwarunkową, dożywotnią gwarancja producenta.

Warunkiem wymiany uszkodzonego blanku na nowy jest odesłanie uszkodzonych fragmentów blanku, wraz z elementem na którym widnieje numer seryjny, dowodem zakupu, niniejszą kartą gwarancyjną, krótkim opisem powstania uszkodzeń, danymi kontaktowymi zgłaszającego (imię, nazwisko, adres, nr kontaktowy), oraz opłacenie kosztów obsługi gwarancyjnej i wysyłki, wynoszących równowartość od 25 do 50 USD [to w zależności od modelu blanku - głównie od tego czy to jedno czy wieloskład.

Koszt gwarancji nie pokrywa ponownego uzbrojenia wymienionego blanku.


Tak z ciekawości, a gdzie znajduje się ten nr seryjny blanku?

#68 OFFLINE   Profil_Nieaktywny

Profil_Nieaktywny

    Sparta Rods

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3131 postów
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Borucki

Napisano wczoraj, 21:15

Na naklejce z nazwą, ten sam numer widnieje tez w karcie gwarancyjnej.

#69 OFFLINE   Żbiku

Żbiku

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3468 postów
  • LokalizacjaGdańsk
  • Imię:Kuba

Napisano wczoraj, 21:21

Czyli nr musi zostać naniesiony na kij przy montażu?

Pytam, bo zastanawiam się, co w przypadku, gdy nie naklejam naklejki, a robię ręczne opisy i nie mam na kiju nr seryjnego?

I jeśli złamie szczytówkę, to uzbrojony dolnik tez muszę odesłać?

#70 OFFLINE   Profil_Nieaktywny

Profil_Nieaktywny

    Sparta Rods

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3131 postów
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Borucki

Napisano wczoraj, 21:33

Czyli nr musi zostać naniesiony na kij przy montażu?

Pytam, bo zastanawiam się, co w przypadku, gdy nie naklejam naklejki, a robię ręczne opisy i nie mam na kiju nr seryjnego?

I jeśli złamie szczytówkę, to uzbrojony dolnik tez muszę odesłać?


Nie musisz jej naklejac, ale wyrzucać do śmietnika też nie ;) a dolnik zawsze wypadałoby wysłać bo raz to fajnie jakby gwarant mógł być w 200% pewnym że nowy element pasuje idealnie a dwa zobaczyć czy np 6lb blank nie został uzbrojony w 2 stopkowe przelotki na rolkach jak w kiju na tuńczyki.

#71 OFFLINE   Hubertus

Hubertus

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 1800 postów
  • LokalizacjaŁódź

Napisano wczoraj, 22:05

W ustawie o  prawach konsumenta

Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

(…)

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;



#72 OFFLINE   Żbiku

Żbiku

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3468 postów
  • LokalizacjaGdańsk
  • Imię:Kuba

Napisano wczoraj, 22:23

zobaczyć czy np 6lb blank nie został uzbrojony w 2 stopkowe przelotki na rolkach jak w kiju na tuńczyki.


A nawet jeśli został tak uzbrojony to będzie jakiś problem? Skoro gwarancja jest bezwarunkowa, to chyba nieistotne jest w jaki sposób i z jakich przyczyn blank został złamany?

#73 OFFLINE   Profil_Nieaktywny

Profil_Nieaktywny

    Sparta Rods

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3131 postów
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Borucki

Napisano wczoraj, 22:53

A nawet jeśli został tak uzbrojony to będzie jakiś problem? Skoro gwarancja jest bezwarunkowa, to chyba nieistotne jest w jaki sposób i z jakich przyczyn blank został złamany?


Będziesz musiał sprawdzić ten sposób koniecznie, niestety nie znam odpowiedzi na Twoje jakże błyskotliwe pytanie.
  • januszz lubi to

#74 OFFLINE   MajKar

MajKar

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 319 postów
  • LokalizacjaRyki
  • Imię:Karol
  • Nazwisko:Majek

Napisano dziś, 04:32

Nie rozumiem jak można domagać się gwarancji jeżeli wina jest po stronie użytkownika. W przypadku wędki do 10g należy się spodziewać ze jeżeli założymy plecionka 0.50 i będziemy rzucać 200 gramowymi przynętami to uszkodzenie jest pewne domaganie się gwarancji jest nieuczciwe.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: blanki, qualia, blank

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych