Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Bąbelkowanie silikonu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Tomek Scyzor

Tomek Scyzor

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 93 postów
  • LokalizacjaWisła gdzieś pomiędzy Sandomierzem a Puławami
  • Imię:Tomek

Napisano 16 maj 2019 - 20:34

Czy to normalne że silikon bąbelkuje podczas mieszania i już w samej formie. To moja pierwsza forma do woblerów, jestem jeszcze zielony Panowie pomocy

Załączone pliki



#2 OFFLINE   ezehiel

ezehiel

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3417 postów
  • LokalizacjaLa La Land
  • Imię:Marcin

Napisano 16 maj 2019 - 20:46

Tak, to jest normalne.
Mieszając wprowadzasz powietrze do silikonu.
Nie należy lać grubych warstw.
Z tego co widzę masz szybki utwardzacz - r5nt, w takich przypadkach przydaje się pompa próżniowa.
Spróbuj użyć niebieskiego katalizatora powinno ciut pomóc - b5.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik ezehiel edytował ten post 16 maj 2019 - 21:05

  • fish28, woblerwz i woblery z Bielska lubią to

#3 OFFLINE   Tomek Scyzor

Tomek Scyzor

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 93 postów
  • LokalizacjaWisła gdzieś pomiędzy Sandomierzem a Puławami
  • Imię:Tomek

Napisano 16 maj 2019 - 21:15

Dzięki za info

#4 OFFLINE   pawcio449

pawcio449

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 85 postów
  • LokalizacjaOlsztyn

Napisano 17 maj 2019 - 09:57

Podobno pomaga jak się położy pierwszą warstwę silikonu pędzlem na model tylko cienko, a pozniej normalnie zalać silikonem.

#5 OFFLINE   Hesher

Hesher

    www.Love-Bait.com

  • Lurebuilding Team
  • PipPipPip
  • 4609 postów
  • LokalizacjaPułtusk
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Prażmowski

Napisano 17 maj 2019 - 13:42

Nie trzeba pędzlem, nawet nie wskazane. Wyciągnij mieszadełko z silikonu i lej tą cienką warstwę na korpus, potem poczekaj aż obcieknie na cały model i już masz film, który zniweluje pęcherzyki przy korpusie. Całość silikonu lej cienkim strumieniem z wysokości ponad metra. Pęcherzyki po drodze pękają i jest ich dużo mniej. Tak jak napisał Marcin, daj sobie spokój z szybkim katalizatorem jeśli dopiero zaczynasz.

Użytkownik Hesher edytował ten post 17 maj 2019 - 13:42

  • fish28 i Tomek Scyzor lubią to

#6 OFFLINE   Tomek Scyzor

Tomek Scyzor

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 93 postów
  • LokalizacjaWisła gdzieś pomiędzy Sandomierzem a Puławami
  • Imię:Tomek

Napisano 17 maj 2019 - 19:45

Nie trzeba pędzlem, nawet nie wskazane. Wyciągnij mieszadełko z silikonu i lej tą cienką warstwę na korpus, potem poczekaj aż obcieknie na cały model i już masz film, który zniweluje pęcherzyki przy korpusie. Całość silikonu lej cienkim strumieniem z wysokości ponad metra. Pęcherzyki po drodze pękają i jest ich dużo mniej. Tak jak napisał Marcin, daj sobie spokój z szybkim katalizatorem jeśli dopiero zaczynasz.


Tak też zrobiłem i dobrze jest bardzo mało pecherzy




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych