Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Pasek rozrządu Mercury 60 EFI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Blackstarpro

Blackstarpro

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 149 postów
  • LokalizacjaŁódź
  • Imię:Cezary
  • Nazwisko:Mer

Napisano 23 czerwiec 2019 - 18:15

Cześć

 

Chcę wymienić pasek rozrządu , silnik mam go od nowości , przebieg już powyżej 1000 godzin. Blokady i ściągacze ogarnę bez trudu ,  ale zastanawia mnie brak napinacza paska ,  więc mam pytanie

 

- Jak jest realizowane luzowanie - naprężenie paska

- Co to jest  ,,load ring" ,  do czego  oraz czy konieczna jest jego wymiana

- Czy kołek na wałku rozrządu , kliny na wale i znaki gwarantują ponowne poprawne złożenie i działanie , czy jednak musi być lampa.



#2 OFFLINE   sharkfishing

sharkfishing

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 897 postów
  • Lokalizacjachicago
  • Imię:bruno
  • Nazwisko:dadej

Napisano 24 czerwiec 2019 - 00:49

Load ring to cos jak podkladka dociskajaca tryb i klin blokujacy na wale, tak ja bym to zmienil. To nie v6 zeby byly jakies trudnosci zdejmujesz pasek zakladasz drugi, zmienialem w 15 i 30 a to prawie identyczne rozwiazanie

Użytkownik sharkfishing edytował ten post 24 czerwiec 2019 - 00:49


#3 OFFLINE   sharkfishing

sharkfishing

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 897 postów
  • Lokalizacjachicago
  • Imię:bruno
  • Nazwisko:dadej

Napisano 24 czerwiec 2019 - 01:05

Zdejmujesz nakladasz pierwsze na camshaft potem z drugiej strony na crankshaft cala filozofia




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych