Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Serwis u Pana Leśniaka

serwis kołowrotek

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
661 odpowiedzi w tym temacie

#561 OFFLINE   BartasL2

BartasL2

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 123 postów
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Bartek
  • Nazwisko:L

Napisano 17 luty 2018 - 21:28

Dziękuje serdecznie za pomoc;) szybko, skutecznie, wzorowy kontakt no i przede wszystkim kołowrotek wrócił tak zabezpieczony na czas transportu, że uuuu. Jeszcze raz wielkie dzięki Panie Józefie .



#562 OFFLINE   Rheinangler

Rheinangler

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5354 postów
  • LokalizacjaDusseldorf
  • Imię:Arek
  • Nazwisko:Wałęga

Napisano 17 luty 2018 - 21:53

Nie mogę się oprzeć pewnej konkluzji ....

Serwis otwarty,- jedna gówno-burza za drugą

Serwis zamknięty,- same superlatywy

Ehhhh,- dziwny jest ten świat



#563 OFFLINE   BartasL2

BartasL2

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 123 postów
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Bartek
  • Nazwisko:L

Napisano 17 luty 2018 - 23:01

Wyraziłem swoje zdanie jako zadowolony konsument z wykonanej usługi;)


  • Rheinangler lubi to

#564 OFFLINE   Rheinangler

Rheinangler

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5354 postów
  • LokalizacjaDusseldorf
  • Imię:Arek
  • Nazwisko:Wałęga

Napisano 22 luty 2018 - 10:32

Wszystko jest ok Bartek  ;) może mój wpis, uwaga, nie został właściwie odebrany...

Tak dla wyjaśnienia:

Serwis "otwary" - tu miałem na myśli, że każdy może coś tam Panu Józefowi do naprawy podesłać.

Serwis "zamknięty" - dla osób spoza stałej klienteli Pana Józefa.

Swoim wpisem chciałem tylko przemycić taką myśl, że czyjaś "fachowość" zdobywana przez lata doświadczeń nie koniecznie musi iść w parze z ponadprzeciętną fachowością w pozostałych dziedzinach, np: formach wypowiedzi.....

Myśl ta jest z pozoru i teoretycznie prosta  ale w momencie jakiegoś tam sporu jest pierwszą o której się zapomina...

Sam nie jestem bez winy, bo również o niej kilka razy zapomniałem wdając się przy jakieś tam okazji w niepotrzebną wymianę "uprzejmości" z Panem Józefem zamiast trzymać się zasady, że każdy ma niezbywalne prawo kompromitować się na własną rękę...

By to sprawdzić i znaleźć potwierdzenie wystarczy poczytać te części wypowiedzi Pana Józefa, gdzie chodzi o jakiś czysto techniczny aspekt, tam wszystko się albo od razu zgadza albo dochodzi do wspólnej konkluzji i rozwiązania problemu w trakcie rozmowy...


  • BartasL2 lubi to

#565 OFFLINE   Maciek K

Maciek K

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 62 postów
  • LokalizacjaWPI
  • Imię:Maciek

Napisano 22 luty 2018 - 13:29

""Serwis "zamknięty" - dla osób spoza stałej klienteli Pana Józefa.""

 

Ja należę do tej "grupy"....

Mało profesjonalne podejście do ewentualnego klienta.....


 



#566 OFFLINE   SkiDivPL

SkiDivPL

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 696 postów
  • LokalizacjaWa-wa
  • Imię:Tom

Napisano 22 luty 2018 - 14:24

 

""Serwis "zamknięty" - dla osób spoza stałej klienteli Pana Józefa.""

 

Ja należę do tej "grupy"....

Mało profesjonalne podejście do ewentualnego klienta.....


 

Widocznie były tego jakieś przyczyny, poczytaj wcześniejsze posty, o ile nie zostały skasowane.



#567 OFFLINE   Werem

Werem

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 620 postów
  • LokalizacjaHajnówka
  • Imię:Jerzy

Napisano 22 luty 2018 - 18:25

 

""Serwis "zamknięty" - dla osób spoza stałej klienteli Pana Józefa.""

 

Ja należę do tej "grupy"....

Mało profesjonalne podejście do ewentualnego klienta.....


 

 

A może po prostu za krótko jesteś na forum i dlatego należysz do tej "grupy"...



#568 OFFLINE   BartasL2

BartasL2

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 123 postów
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Bartek
  • Nazwisko:L

Napisano 22 luty 2018 - 21:20

Wszystko jest ok Bartek  ;) może mój wpis, uwaga, nie został właściwie odebrany...

Tak dla wyjaśnienia:

Serwis "otwary" - tu miałem na myśli, że każdy może coś tam Panu Józefowi do naprawy podesłać.

Serwis "zamknięty" - dla osób spoza stałej klienteli Pana Józefa.

Swoim wpisem chciałem tylko przemycić taką myśl, że czyjaś "fachowość" zdobywana przez lata doświadczeń nie koniecznie musi iść w parze z ponadprzeciętną fachowością w pozostałych dziedzinach, np: formach wypowiedzi.....

Myśl ta jest z pozoru i teoretycznie prosta  ale w momencie jakiegoś tam sporu jest pierwszą o której się zapomina...

Sam nie jestem bez winy, bo również o niej kilka razy zapomniałem wdając się przy jakieś tam okazji w niepotrzebną wymianę "uprzejmości" z Panem Józefem zamiast trzymać się zasady, że każdy ma niezbywalne prawo kompromitować się na własną rękę...

By to sprawdzić i znaleźć potwierdzenie wystarczy poczytać te części wypowiedzi Pana Józefa, gdzie chodzi o jakiś czysto techniczny aspekt, tam wszystko się albo od razu zgadza albo dochodzi do wspólnej konkluzji i rozwiązania problemu w trakcie rozmowy...

 

A może po prostu za krótko jesteś na forum i dlatego należysz do tej "grupy"...

 

 

 

 

Ja absolutnie nie dopatrywałem się "drugiego dna" w Twojej odpowiedzi    ;).

Czytając Twój post rozumiem co chciałeś przekazać, ja mam na przykład problem z fachowym określeniem swoich potrzeb wędkarskich, tzn. wiem czego potrzebuję, lecz nie potrafię przekazać tego tak aby wszystko było przejrzyste i osoba próbująca mi pomóc bez głębszych dociekań wiedziała co jest co;). Przypuszczam, że brakuje mi słów, tzn. fachowej terminologii;). 

Możecie mi wierzyć bądź nie ale kryterium czasowe nie ma nic wspólnego do przynależności do "grupy".


Użytkownik BartasL2 edytował ten post 22 luty 2018 - 21:23

  • Rheinangler i przemo_w lubią to

#569 OFFLINE   Rheinangler

Rheinangler

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5354 postów
  • LokalizacjaDusseldorf
  • Imię:Arek
  • Nazwisko:Wałęga

Napisano 23 luty 2018 - 07:06

Miło,- nawet w wirtualu, spotkać kogoś kto mimo powszechnej tendencji, jednak szybciej myśli niż klika klawiaturą... 


  • Pisarz.......ewski Piotr, gregox i przemo_w lubią to

#570 OFFLINE   Józef Lesniak

Józef Lesniak

    Józef Leśniak

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1141 postów
  • LokalizacjaSłubice
  • Imię:Józef
  • Nazwisko:Leśniak

Napisano 20 lipiec 2018 - 18:34

Witam.

 

Miło,- nawet w wirtualu, spotkać kogoś kto mimo powszechnej tendencji, jednak szybciej myśli niż klika klawiaturą... 

Ale jest taki człowiek,ma swoje konto serwisowe na Facebook-u i przekracza granicę przyzwoitości i zachowania fair.To już jest nie miłe.

 

Od dobrych ludzi dostałem wiadomość o wpisie na Fecebook-u w dn. 18.07.2018  na temat serwisu '11Twin Power 4000 XG. Nie jest ujęte to personalnie,ale domyślam się że chodzi o moją osobę. Jeśli tak,to to co tam jest napisane nie zgadza się z rzeczywistością że tak było.Są to wyssane z palca kłamstwa w celu oczernienia mojej osoby i podważenia kompetencji. Gwoli wyjaśnienia - od trzech lat nie smaruję kołowrotków smarem Ardent,nie stosuje chińskich łożysk,nie odkręcam śruby portu w panelu,a smar nakładam w odpowiedniej ilości dla danego kołowrotka..Nie wiem na ile można być tak zakłamanym w sobie i zawistnym człowiekiem.Powiedziałem kiedyś temu panu że teraz będzie miał dużo więcej pracy,bo ja częściowo pauzuję.Pomimo tego że ma (ponoć) dużo kołowrotków,to nie jest w stanie opanować się aby nie dokuczyć i ferować fałszywe informacje.  Gdybym miał być jego wcieleniem to miałbym wielokrotną okazję się zrewanżować. Gram jednak fair.

Ten pan nie wie co to jest zdrowa konkurencja i jeszcze wiele musi się nauczyć. Im zdrowiej tym lepsza atmosfera i lepiej się pracuje. I można  nawzajem wymieniać się doświadczeniem,poradą.pomocą. Ale jeśli ktoś w nieprzyzwoity sposób chce zagarnąć wszystko i przy okazji dobitnie zeszpecić komuś opinię,to będzie z tym musiał żyć i być może kiedyś doświadczy że nie tędy droga.  

Życzę temu panu wszystkiego dobrego  i trochę więcej pokory.

 

Ps. 

Pamiętaj Szanowny Kolego że karma zawsze wraca.


Użytkownik Józef Lesniak edytował ten post 20 lipiec 2018 - 18:49


#571 OFFLINE   Profil_Nieaktywny

Profil_Nieaktywny

    Sparta Rods

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3476 postów
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Borucki

Napisano 20 lipiec 2018 - 19:58

Wczoraj mi na fb zrobił szambo również że ma jakieś tam kołowrotki po mnie z czerwonym smarem ( gdzie to nie używałem od 4 lat ) i miał jakieś obiekcje co do wypychania bolców z shimano :D no i kolejna mądrość "sruby z obudowy można wykręcac 365 dni w roku" oczywiście po kwadransie poblokowal mnie i kilku kolegów :P chwalił się też że ma kilka kont na jb w celu kontaktu z klientami, oczywiście wszystkie wpisy do wglądu na moim fb bo ich nie usunie.

To nie kwestia konkurencji Panie Józefie a już chyba choroby psychicznej.

Załączone pliki


Użytkownik Profil_Nieaktywny edytował ten post 20 lipiec 2018 - 20:07

  • marekD, Pisarz.......ewski Piotr, Józef Lesniak i 1 inna osoba lubią to

#572 OFFLINE   Rheinangler

Rheinangler

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5354 postów
  • LokalizacjaDusseldorf
  • Imię:Arek
  • Nazwisko:Wałęga

Napisano 21 lipiec 2018 - 06:12

Czas,- jako obiektywny "obserwator" potwierdza słuszność Pańskiej decyzji Panie Józefie... ;)

A massa damnata niech się tapla dalej w swoim smarze  :lol:


Użytkownik Rheinangler edytował ten post 21 lipiec 2018 - 06:14


#573 Guest_MarcinW_*

Guest_MarcinW_*
  • Guests

Napisano 21 lipiec 2018 - 07:50

Ostatnio jeden z użytkowników wystawił na giełdzie jb Nowego TP c3000 po serwisie u Grobelnego. Coś w nim stukało więc ten - jak sądzę - obiecał, że usunie usterkę, przesmaruje, dołoży łożysko pod worma i wróci kręcioł do niego "jak nowa stella". Tyle że nie. Za 50zł które przytulił pukanie nie ustało, a gwarancja poszła w p... nowiuśkiego kołowrotka za ~1450pln! A że Uczciwy sprzedawca i wszystko opisał (szacun), więc nikt nie wziął twinka nawet za 800zł.

 

Dodam na marginesie, że w moim przypadku tp 4000pg też miał podobne objawy i odesłałem poprzez sklep mefistofishing do serwisu shimano no i pomogło. Grobelny też mi zaproponował swoją "pomoc", mówiąc że serwis tu nie pomoże, a on z tego TP zrobi stellę, ale wolałem jakoś wykorzystać gwarancję  : )

 

Na koniec napiszę moje - podkreślam - moje niezbyt zapewne tutaj popularne trzy proste zasady w myśl których można być szczęśliwym użytkownikiem:

- Pierwsza najważniejsza - nigdy nie kupuj używanych kołowrotków, nawet tych co leżą od nowości w szafie i komuś wadzą.

- Nigdy nie serwisuj u kogokolwiek.

- Zawsze dbaj o sprzęt zgodnie z zaleceniami producenta, od którego on jest.

- Korzystaj z kołowrotka póki śmierć was nie rozłączy, lub spory dyskomfort użytkowania.

- I ostatnia - nigdy nie będziesz tak szczęśliwy po serwisie starego młynka jak po kupnie nowego.

 

Edit: No i z trzech zasad zrobiło się pięć :)


Użytkownik MarcinW edytował ten post 21 lipiec 2018 - 07:56


#574 OFFLINE   Profil_Nieaktywny

Profil_Nieaktywny

    Sparta Rods

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3476 postów
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Borucki

Napisano 21 lipiec 2018 - 08:06

Z Twin Powera stelle ;) i serwis nie pomoże ;) najlepsze...

#575 Guest_MarcinW_*

Guest_MarcinW_*
  • Guests

Napisano 21 lipiec 2018 - 08:19

Z Twin Powera stelle ;) i serwis nie pomoże ;) najlepsze...

ładne hasełka, pod którymi kryje się fuszerka xD



#576 OFFLINE   Elton

Elton

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 389 postów
  • LokalizacjaTarnów

Napisano 21 lipiec 2018 - 09:48

To ten Pan, z którym Dragon podpisał umowę na serwis swoich kołowrotków jako autoryzowany. Widać było o co się przepychać łokciami z innymi znanymi serwisantami...



#577 OFFLINE   Sławek77

Sławek77

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1371 postów
  • LokalizacjaWielkopolska

Napisano 21 lipiec 2018 - 10:48

To ten Pan, z którym Dragon podpisał umowę na serwis swoich kołowrotków jako autoryzowany. Widać było o co się przepychać łokciami z innymi znanymi serwisantami...


To już teraz będzie wiedział w którą stronę odkręca się śrubę rolki😆🙊
  • Profil_Nieaktywny, G_rzegorz i przemo_w lubią to

#578 OFFLINE   Nories

Nories

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 61 postów
  • LokalizacjaKPM
  • Imię:maciek
  • Nazwisko:d

Napisano 21 lipiec 2018 - 10:49

troche checi i nie bylo by tematu,kazdy moze sam zadbac o wlasny sprzet,wiekszosc rzeczy opisana 



#579 ONLINE   Adam K.

Adam K.

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 204 postów
  • LokalizacjaDolny Śląsk
  • Imię:Adam
  • Nazwisko:K.

Napisano 21 lipiec 2018 - 10:50

Ja jednak wolę zdać się na Fachowca.
Celowo napisałem przez duże F.
Pozdrawiamy Panie Józefie.

Pozdrawiam:
Adam K.

Wysłane z SG N8 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Adam K. edytował ten post 21 lipiec 2018 - 10:51

  • popper lubi to

#580 OFFLINE   Nories

Nories

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 61 postów
  • LokalizacjaKPM
  • Imię:maciek
  • Nazwisko:d

Napisano 21 lipiec 2018 - 10:56

jak widac w tematach o serwisie kazdy fachowiec ma wlasne zdanie na temat serwisowania poszczegolnych czesci,tego trzeba sie nauczyc ,a najlepiej na wlasnym sprzecie







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: serwis, kołowrotek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych