Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Silnik Mariner. Który to model?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   mendes

mendes

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 76 postów
  • LokalizacjaLubuskie
  • Imię:Wojtek

Napisano 31 grudzień 2019 - 16:08

Witam. Ostatnio miałam problem z moim silnikiem Mariner. Jest to 10km w dwusuwie z 1997r. Myślałem że mam walniętą cewke zapłonową, ale ta jest ok. Tereaz mam problem z gasnieciem silnika na wolnych obrotach i problem z odpalaniem. Ciśnienie sprawdziłem na obydwu cylindrach jest identyczne około 8bar. Ale nie wiem jakie tam idą świece zapłonowe. W ogóle czy ktoś mi jest w stanie powiedzieć który to jest model silnika z listy na stronie?
https://www.boats.ne...oard-by-hp/10hp

#2 OFFLINE   evin

evin

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 790 postów

Napisano 31 grudzień 2019 - 16:43

Daj foto

#3 OFFLINE   mendes

mendes

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 76 postów
  • LokalizacjaLubuskie
  • Imię:Wojtek

Napisano 01 styczeń 2020 - 11:30

Fotkę mogę zrobić dopiero jutro bo dochodzę do siebie poza domem. Na ten czas dysponuje tylko danymi z tabliczki znamionowej tj:
Serial number 09936627
1997 10hp

#4 OFFLINE   womaly23

womaly23

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1469 postów

Napisano 03 styczeń 2020 - 18:43

BPZ8HS NGK lub BP8HS-15, przerwa 0.9 mm

A model z Twojego linka jakby ostatni z 2 stroke

Użytkownik womaly23 edytował ten post 03 styczeń 2020 - 19:17


#5 OFFLINE   mendes

mendes

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 76 postów
  • LokalizacjaLubuskie
  • Imię:Wojtek

Napisano 05 styczeń 2020 - 02:03

Dzięki za odpowiedź. Po dzisiejszych dokładnych oględzinach okazało się że cześć instalacji nie łączy dobrze i silnik jak to silnik trochę telepie i raz łączy przewód idący do modułu a zaraz już nie. Ale teraz następne pytanie dotyczy gaźnika. Pod spodem gaźnika wychodzi króciec od którego rozchodzą się dwa przewody paliwowe wchodzące do bloku silnika. Końcówka przewodu na tym króćcu była pęknięta to ją kawałek obcielem bo był spory zapas. I zauważyłem że podczas pracy leci z niego paliwo. Czy tak ma być np. do jakiegoś smarowania elementów w silniku, a paliwo spływa spowrotem do obiegu?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych