Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Jerkbait dla początkującego - Uniwersalny zestaw


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   rafaell68

rafaell68

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 8 postów
  • LokalizacjaWlkp
  • Imię:Rafał

Napisano 05 marzec 2020 - 10:41

Witam serdecznie, 

 

Koledzy zwracam się do Was z prośbą o pomoc w doborze sprzętu. Jestem laikiem. Chciałbym złożyć zestaw do jerkowania.

Raz w tygodniu 2h obrzucenia jeziora. Pomimo wszystko chciałbym w miarę jakościowy sprzęt, żeby móc tym komfortowo porzucać.

Nie planuję kolejnych wędek dlatego napisałem uniwersalny - tzn. okoń/szczupak/sandacz. Dajcie znać czy ma to sens? 

Czy da się tym zestawem sporadycznie porzucać z łodzi (kwestia długości)?

 

Planowałem taki zestaw : 

1) WESTIN W3 Jerkbait 20-80g / 195 cm

2) SHIMANO SLX DC 151 (6:3:1)


Użytkownik rafaell68 edytował ten post 05 marzec 2020 - 10:46


#2 OFFLINE   md30

md30

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 147 postów
  • LokalizacjaDolny Śląsk
  • Imię:Michał
  • Nazwisko:C&R

Napisano 05 marzec 2020 - 10:54

Wędka 20-80g na okonia to chyba troszkę sporo ;) .



#3 ONLINE   BOB

BOB

    SUM

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 10141 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Robert

Napisano 05 marzec 2020 - 12:16

Masz jakieś doświadczenie wędkarskie?



#4 OFFLINE   rafaell68

rafaell68

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 8 postów
  • LokalizacjaWlkp
  • Imię:Rafał

Napisano 05 marzec 2020 - 12:21

Wędka 20-80g na okonia to chyba troszkę sporo ;) .

 

No właśnie mam też wątpliwości jak ugryźć temat. Chce po prostu jedną wędkę i ciężko jest mi wybrać zakres gramaturowy. 20-80 g wydawało się bardzo uniwersalne. Chce po prostu porzucać ale mieć możliwość wyciągnięcia i jakiegoś okonia jak i szczupaka.

 

Masz jakieś doświadczenie wędkarskie?