Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

honda bf 2 plamy paliwa na wodzie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   mrc142

mrc142

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 31 postów
  • Lokalizacjapoznan
  • Imię:marcin

Napisano 06 czerwiec 2020 - 23:33

Witam posiadam mały silnik spalinowy honde  bf 2 km. Nie wiem czy te małe silniki tak mają czy nie, ale z mojego cieknie paliwo(widac po plamach na wodzie). Przy zamkniętym kraniku nie ma wycieków natomiast  przy otwartym co jakiś czas puszcza po kilka kropli. Nie wiem czy to problem gaźnika, kranika? Ktoś pomoze?

 



#2 OFFLINE   Stołczynianin

Stołczynianin

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 405 postów
  • LokalizacjaSzczecin
  • Imię:Robert

Napisano 07 czerwiec 2020 - 12:25

Jeśli to paliwo, to jak napisałeś przy zamkniętym kraniku nic nie cieknie więc kranik dobry. jeśli nie cieknie na połączeniach wężyków to jeszcze może przelewać z komory pływakowej jeśli jest taka, ewentualnie uszkodzona membrana gaźnika.

Drugi wariant to wyciek oleju z karteru przez simering dolny.



#3 OFFLINE   mrc142

mrc142

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 31 postów
  • Lokalizacjapoznan
  • Imię:marcin

Napisano 20 czerwiec 2020 - 20:34

Komorę pływakowa sprawdzałem jest oring. Jak się otworzy kranik  i położy silnik prawidłową stroną to leci przez gaźnik(przez gardziel) w połączeniu w tubą powietrza, ale mysle ze to normalne bo to gaźnik pływakowy i on pracuje w pionie a nie membranowy, który w każdej pozycji nie powinien cieknąć.


Użytkownik mrc142 edytował ten post 20 czerwiec 2020 - 20:35


#4 OFFLINE   Stołczynianin

Stołczynianin

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 405 postów
  • LokalizacjaSzczecin
  • Imię:Robert

Napisano 20 czerwiec 2020 - 21:31

Jeśli nie ubywa oleju z silnika, po można przyjąć że to wyciek benzyny, jeśli benzyny to jeszcze czy te krople pojawiają się przed uruchomieniem ,w czasie pracy, czy po zatrzymaniu? Jak przewoziłem swój silnik to raz ciekła benzyna a drugim razem nie, ale lepiej wypalić większość z komory pływakowej przed zdejmowaniem z pawęży.



#5 OFFLINE   Stołczynianin

Stołczynianin

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 405 postów
  • LokalizacjaSzczecin
  • Imię:Robert

Napisano 20 czerwiec 2020 - 22:59

Jeszcze jedno - komora pływakowa nie jest szczelna, mimo oringu (myślę że na pokrywce) jest kanalik - labirynt z otworkiem odpowietrzającym.

Jak mocno pociśniesz gruszką to możesz przelać komorę pływkową bo zaworek nie jest super szczelny, może też być zanieczyszczony, jakiś włosek, folia. Przez ten otworek wycieka benzyna w transporcie w pozycji poziomej.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych