Lowrance Reveal 7 / 9
#181 OFFLINE
Napisano 27 maj 2021 - 10:27
#182 OFFLINE
Napisano 28 maj 2021 - 19:37
I zostaje na rozpoczęcie bez bocznego... F... 🤬🤬🤬
Użytkownik dolot edytował ten post 28 maj 2021 - 19:38
#183 OFFLINE
Napisano 10 sierpień 2021 - 20:56
Czy istnieje możliwość przykręcenia echosondy lowrance reveal 9 plecami do płaskiej powierzchni?
Użytkownik Jano edytował ten post 11 sierpień 2021 - 10:33
#184 OFFLINE
Napisano 11 sierpień 2021 - 08:29
https://softwaredown...12655-001_w.pdf
https://softwaredown...11782-002_w.pdf
low1.jpg 60,05 KB 13 Ilość pobrań
#185 OFFLINE
Napisano 12 sierpień 2021 - 09:41
Użytkuję to echo od wiosny. Wczoraj wypływam na jezioro i taki problem. Zaznaczę od razu, że przetwornikiem nigdzie nie uderzyłem. Słychać jak "tyka" ale obrazu brak. Dzień wcześniej wszystko ok. Reset zrobiony bez rezultatu. Ktoś z kolegów miał takie problemy
Załączone pliki
#186 OFFLINE
Napisano 12 sierpień 2021 - 09:55
Do reklamacji przetwornik.
Zdarzały się awarie tego ducera, bez problemu powinni wymienić od ręki w Parkerze. Najlepiej zadzwoń do sklepu gdzie kupiłeś , Parker obecnie ogarnia takie sprawy bez dłuższych przestojów.
Chyba że sprzęt po gwarancji lub zagramaniczny , to czeka Cię wysyłka za granicę lub kupienie nowego sonaru, tu masz 2 opcje:
a ) kupujesz Triple Shot
b ) kupujesz adapter i ducer Active Imaging 3in1 ,spinasz w całość i ogień na wodę - tylko akurat średnio się to będzie opłacało
Użytkownik cabage edytował ten post 12 sierpień 2021 - 09:55
#187 OFFLINE
Napisano 12 sierpień 2021 - 10:25
Dzięki za wsparcie
#188 OFFLINE
Napisano 13 sierpień 2021 - 20:24
kolego a wtyczki sprawdzałeś ? ostatnio mi dna nie pokazywało bo wtyczka nie była DOCIŚNIĘTA była wpięta ale nie do końca...
#189 ONLINE
Napisano 13 sierpień 2021 - 20:37
kolego a wtyczki sprawdzałeś ? ostatnio mi dna nie pokazywało bo wtyczka nie była DOCIŚNIĘTA była wpięta ale nie do końca...
Niedokładnie wciśnięty wtyk może uszkodzić urządzenie, trzeba tego pilnować.
#190 OFFLINE
Napisano 14 sierpień 2021 - 09:50
W poniedziałek odeśle do sprzedawcy i sam jestem ciekaw jak sytuacja się potoczy.
#191 OFFLINE
Napisano 14 sierpień 2021 - 11:02
Tak sprawdzałem kilkukrotnie. Po powrocie z nad wody też.
W poniedziałek odeśle do sprzedawcy i sam jestem ciekaw jak sytuacja się potoczy.
Odsyłaj do Parkera. Zadzwoń do nich najlepiej i powiedz jak się sprawy mają, zaoszczędzi Ci to kilka niepotrzebnych dni na wysyłki i kurierów.
#192 OFFLINE
Napisano 14 sierpień 2021 - 14:31
Zadzwonić i odsyłać do przedstawiciela czyli w tym przypadku Parker. Czy do sprzedawcy, u którego zakupiłem. Bo z tym ostatnim rozmawiałem i kazał odesłać do siebie. Tylko jakieś cholernie złe obawy mam jak ta gwarancja ma się odbyć.
#193 OFFLINE
Napisano 14 sierpień 2021 - 17:48
#194 OFFLINE
Napisano 18 sierpień 2021 - 15:03
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#195 OFFLINE
Napisano 24 sierpień 2021 - 14:57
Sprzedawca powiedział wyslać do Parkera będzie szybciej.
Jak wysłałem do Parkera to zadzwonili i powiedzieli że powinieniem wysłać do sprzedawcy.
Chyba że się coś zmieniło przez ostatnie 5 lat.
#196 OFFLINE
Napisano 25 sierpień 2021 - 12:47
#197 OFFLINE
Napisano 21 wrzesień 2021 - 13:51
#198 OFFLINE
Napisano 21 wrzesień 2021 - 16:30
Sprawdz kable. Nie jestem pewien ale w echo powinien być chyba bezpiecznik topikowy - też można sprawdzić.
Jak nie to serwis.
- gacek lubi to
#199 OFFLINE
Napisano 15 listopad 2021 - 21:51
Witam,
mam podobny problem co kolega pablo_20.W sobotę na rybach po kilku godzinach pływania spojrzałem na echo i zobaczyłem na ekranie to co na zdjęciach. Chwilę wcześniej gdy ustawiałem się na miejscówce ,wszystko było ok. Wiem już,że to raczej padł przetwornik. Echo jest na gwarancji,także będę słał do serwisu,tylko teraz tak; w necie jest trochę informacji ,że te tripleshoty lubią się zepsuć.Wymienią mi na nowy,pochodzi do końca gwarancji,a potem wymiana na własny koszt,czy może była to tylko jakaś jedna seria z wadliwymi przetwornikami,a później to poprawili i awarie już się nie zdarzają? Echo użytkuję od maja,raptem może jakieś 300-400 godzin pracowało.
Kolego pablo_20,jak u Ciebie się sytuacja rozwiązała z serwisem?
IMG_20211114_130445.jpg 83,18 KB 13 Ilość pobrań IMG_20211114_130516.jpg 146,56 KB 13 Ilość pobrań
#200 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2021 - 02:09
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych