Taki problem pojawił u dwóch Kolegów. Jednak z echosonda wróciła z gwarancji z nowym przetwornikiem i dalej to samo.. Raz pokazuje, raz nie. Woda 9-13 m.
Wiem też o wymianach przetwornikach na totalscana+kabel przejściowy przez serwis, a jednemu z kolegów wymieniono hooka na elitę ti2, całkiem zasłużenie, bo serwisowi/dystrybutorowi krajowemu cała operacja zajęła 10 tygodni....
Wymieniać do skutku na nowy, aż będzie działał. Odsyłać ze screenami. Trzecia naprawa serwisowa jest równoznaczna z możliwością wymiany na nowy sprzęt. Niech koledzy się dopytają o gwarancję, bo Lowrance daje na hooka 1 rok, a u nas ustawowo 2 muszą być, ewentualnie1+1 rękojmi, by wymienić sprzęt w okresie gwarancyjnym.
Użytkownik Maciej_K edytował ten post 29 listopad 2020 - 07:30