Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Jaki motocykl ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
134 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   godski

godski

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 15584 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 06 lipiec 2020 - 16:04

Tak sobie pomyślałem ze na 50 urodziny sprawie sobie prezent - motocykl. Miał być kabriolet ale po przemyśleniach odpada.

Kilkanaście lat nie jeździłem ale prawo jazdy kategorii A jest.

Jako że jestem kompletnym laikiem w tej sprawie proszę o podanie typow i uzasadnienie.

Po przejrzeniu forów ustaliłem takie kryteria:

- używka raczej na fakturę Vat, niezbyt duży przebieg i bezwypadkowość.

- 15-25 tys. złotych budżet

- krótkie trasy po mieście i wyjazdy po kraju - może z plecakiem i kuframi

- nie za duża moc i pojemność na początek czyli pojemność 600-900 cm3

 

Na razie moim wyborem jest turystyczny Suzuki DL 650 (VStrom).

 

Jako że jestem kompletnym laikiem w tej sprawie proszę o podanie typów i uzasadnienie.


Użytkownik Jano edytował ten post 06 lipiec 2020 - 19:20


#2 OFFLINE   miramar69

miramar69

    jadę na ryby i nie będzie mnie trochę , trzeba odpocząć od

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 4960 postów
  • LokalizacjaSANDOMIERZ
  • Imię:MARIUSZ

Napisano 06 lipiec 2020 - 16:09

... Andrzej , czyżby zachciewajki wieku ....... dały o sobie znać ????  ;)  :D


  • BOB lubi to

#3 OFFLINE   godski

godski

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 15584 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 06 lipiec 2020 - 16:11

... Andrzej , czyżby zachciewajki wieku ....... dały o sobie znać ????  ;)  :D

Nie wiem sam, znajomi w podobnym wieku pokupowali. Poza tym dawno temu miałem jakieś Cezety, Jawy i nawet W-SKI i sentyment za wiatrem we włosach pozostał.



#4 OFFLINE   Mariusz1000

Mariusz1000

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 314 postów