Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Gwarancja na wędkę - moje problemy z serwisem Daiwa

daiwa serwis gwarancja wędki spinning

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   zigi_wawa

zigi_wawa

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 2 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Grzegorz
  • Nazwisko:Karwacki

Napisano 08 lipiec 2020 - 21:42

Witam wszystkich, mam do was pytanie odnośnie waszych doświadczeń z naprawami w ramach gwarancji wędzisk. Z moich wrażeń i doświadczeń wynika, że w 100% naprawy gwarancyjne są odrzucane ze względu na uszkodzenie mechaniczne. Z ciekawości chciałem się dowiedzieć jak to wygląda u Was, a przyczyną takiego zapytania jest moja przygoda z firmą Daiwa, ale po kolei. Zakupiłem wędzisko prawie 2 lata temu w jednym ze sklepów wędkarskich, niestety sklep przestał jakiś czas temu istnieć, więc mając paragon zgłosiłem się bezpośrednio do Daiwy. Przyczyną reklamacji było wypadnięcie ze szczytowej przelotki pierścienia, w odpowiedzi od Daiwy po kilku ponagleniach dopiero po ok miesiącu otrzymałem od regionalnego przedstawiciela handlowego odpowiedź, że cytuje „uszkodzenie przelotki w używanej wędce nie jest wadą fabryczną tylko uszkodzeniem mechanicznym i nie podlega gwarancji”. Pomijam fakt że człowiek ten nawet nie widział wędki bo prowadziliśmy korespondencję tylko email i wędkę mam cały czas u siebie, ale zastanawia mnie jedna sprawa co w takim razie możemy naprawić w ramach gwarancji bo przez takie podejście to przy sprzęcie wędkarskim producent może uznać wszelkie uszkodzenia za mechaniczne. Według przedstawiciela Daiwa to najlepiej chodzić na ryby z ich sprzętem ale go nie używać bo komponenty z jakich jest zrobiony mogą nie wytrzymać okresu gwarancji. Teraz mogę powiedzieć szczerze, że przy wyborze wędki będę również zwracał szczególną uwagę na obsługę gwarancyjną producenta, a jakie są wasze doświadczenia, które firmy was zawiodły, a które stanęły na wysokości zadania? Jakiemu producentowi można zaufać a którego omijać?

 

Pozdrawiam Grzegorz



#2 ONLINE   drChlubicz

drChlubicz

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 133 postów
  • LokalizacjaGdynia
  • Imię:Michał

Napisano 08 lipiec 2020 - 23:03

Na chwilę obecną bardzo zawiedziony jestem podejściem dystrybutora Abu.

Wysłałem multik na gwarancję już ponad 2 mies temu oczywiście za pośrednictwem sklepu, sklep twierdzi że reklamacja została uznana, ale dystrybutor nie dysponuje sprzętem w PL żeby odesłać klientom w ramach reklamacji, czekają na dostawę chyba.

Totalna zlewka na klienta ze strony Abu.

Chyba złoże skargę do rzecznika praw konsumenta, ale wątpię żeby to coś dało.


Użytkownik drChlubicz edytował ten post 08 lipiec 2020 - 23:05


#3 ONLINE   saitt

saitt

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 245 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Imię:Paweł

Napisano 08 lipiec 2020 - 23:10

Mam kilka doświadczeń z reklamowaniem produktów Daiwa..
Dobrych parę lat temu kupując wędkę Daiwa Infinity i Daiwa exceller reklamowałem w sklepie pierwsza z nich z powodu złamania szczytówki przy wyrzucie przynęty a druga właśnie z powodu wypadnięcia pierścienia w szczytowej przelotce. Obie reklamację mi uznano i dostałem po prostu nowe wędki...

#4 OFFLINE   DonPablo

DonPablo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 695 postów
  • LokalizacjaBielsko
  • Imię:Paweł

Napisano 08 lipiec 2020 - 23:35

Nie znam szczegółów tej sprawy, jednak podpowiadam, co ja zrobiłem w sprawie pękniętej szczytówki w nowym kiju Daiwa Pilk, który zabrałem na łowienie w ciepłym morzu. Po zgłoszeniu standardowej reklamacji w sklepie, też dostałem odpowiedź odmowną.

Jednak nie odpuściłem.

Po wymianie korespondencji z niemieckim dystrybutorem Daiwy,otrzymałem zwrot pieniędzy, mimo, że było to uszkodzenie mechaniczne.

Jeśli masz trochę determinacji, to tak jak ja skontaktuj się z nimi, ale opisz dokładnie w jęz. niemieckim, w jaki sposób doszło do uszkodzenia, załącz zdjęcia uszkodzonego miejsca, generalnie opisz swoje rozczarowanie i zasygnalizuj, że sprawa wiarygodności gwarancji firmy jest rozpatrywana już na dużym forum wędkarskim.

Ja zaufania do Daiwy nie straciłem, bo ostatecznie zachowali się ok.

Ciekawy jestem, co będzie z twoim przypadkiem.


  • Krzysiek P lubi to

#5 OFFLINE   zigi_wawa

zigi_wawa

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 2 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Grzegorz
  • Nazwisko:Karwacki

Napisano 08 lipiec 2020 - 23:52

właśnie mam problem z Daiwa exceler i dokładnie z pierścieniem przy szczytówce. Czyli to raczej wada fabryczna wędki skoro ten problem już u was sie pojawił. Dziwi mnie podejście producentów, do tematu szczególnie tak cenionych jak Daiwa i Abu. Co do samej sytuacji to nie zamierzam odpuszczać, sama naprawa w sklepie Trotka została wyceniona na 30 zł, wiec nie jest to jakaś wysoka cena w stosunku do kosztu samej wędki, ale chodzi o zasady i traktowanie klientów. Śmieszne jest podejście pracownika Daiwy wydaje ekspertyze na odległość chyba jakiś wróżbita Maciej :)

#6 OFFLINE   Alexspin

Alexspin

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2971 postów
  • Lokalizacja(Łódź) wędkuję w O/Sieradz i O/Piotrków
  • Imię:Aleksander
  • Nazwisko:senatorskie

Napisano 09 lipiec 2020 - 06:24

Z mojego doświadczenia, ranking serwisów gwarancyjnych:
1. JAXON
2. KONGER
3. DRAGON
Pozostałe poza podjum, później długo, długo nic i wreszcie MIKADO.



#7 OFFLINE   T4ll

T4ll

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 22 postów
  • LokalizacjaPrzeworsk
  • Imię:Karol
  • Nazwisko:H

Napisano 09 lipiec 2020 - 10:17

Wysyłałem na gwarancję multiki daiwy i Abu. Serwis daiwy trwał długo bo ok. 4 miesięcy ale wymienili połowę części. Abu po 2 miesiacach stwierdziło że odmawia serwisu z powodu stanu multiplikatora ale ze względu na przedstawiciela(co kolwiek to znaczy) wymienili na nowy.

#8 ONLINE   drChlubicz

drChlubicz

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 133 postów
  • LokalizacjaGdynia
  • Imię:Michał

Napisano 09 lipiec 2020 - 13:02

Abu nie naprawia, jak gwarancja uznana to wymiana na nowy.



#9 OFFLINE   mackowiak

mackowiak

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 86 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Maciek

Napisano 09 lipiec 2020 - 13:08

Z mojego doświadczenia, ranking serwisów gwarancyjnych:
1. JAXON
2. KONGER
3. DRAGON
Pozostałe poza podjum, później długo, długo nic i wreszcie MIKADO.

U mnie Mikado bez zarzutów, w tydzień miałem nową szczytówkę w wędce. I to w budżetowej xplode za 90zł.
Jaxona potwierdzam: podobnie jak Mikado.

#10 OFFLINE   PLnK

PLnK

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 145 postów
  • LokalizacjaWrocław-okolice
  • Imię:Krzysztof

Napisano 09 lipiec 2020 - 16:50

też pochwalę serwis dragona, po złamanej szczytówce z mojej winy (owinięta plecionka ucieła ok 5cm) dostałem po 14dniach nową część, oddając kołowrotek z jakieś 7-8 lat temu (budżetowy dragon viper), sprzedawca oddał kasę w zasadzie tego samego dnia (zaufanie do przedstawiciela?)



#11 OFFLINE   Krzysiu

Krzysiu

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 476 postów

Napisano 09 lipiec 2020 - 21:14

Z daiwa tak już jest ze sie czeka kilka dobrych miesięcy tez czekałem na naprawę kołowrotka chyba z pół roku za to o dziwo mikado pomimo złamanej szczytówki typowe uszkodzenie mechaniczne w ciagu tygodnia dostałem nowa wedke.
Choć nie wiem jak teraz obie sytuacje miały miejsce 6 lat temu.

#12 OFFLINE   fox mulder

fox mulder

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 71 postów

Napisano 11 lipiec 2020 - 16:19

Z mojego doświadczenia, ranking serwisów gwarancyjnych:
1. JAXON
2. KONGER
3. DRAGON
Pozostałe poza podjum, później długo, długo nic i wreszcie MIKADO.

A na samym końcu lub pod koniec rankingu- Shimano...



#13 OFFLINE   G_rzegorz

G_rzegorz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1157 postów
  • LokalizacjaKujawsko pomorskie
  • Imię:Grzegorz

Napisano 12 lipiec 2020 - 20:19

Z moich doświadczeń dobrze wypada Konger, Savage Gear i Mikado - w każdym z tych przypadków była wymiana elementu na nowy. Słabiej natomiast wygląda Dragon, tu była naprawa pękniętej rękojeści i to strasznie wykonana.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: daiwa, serwis, gwarancja, wędki, spinning

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych