Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

wedka jerkowa - do lowienia siedzac :]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Turtle

Turtle

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 65 postów
  • LokalizacjaPuck

Napisano 20 październik 2005 - 14:01

więc tak:
chciałbym kupić jakąs wędkę jerkową /w tej chwili - do wstępnych testów - jestem początkujący w temacie bezsterowców/
użyłem jakiejś starej wędki 2.40 - wyrzut do 40gram - ze sliderem 12tką Sinking to niezły hardcore :mellow: - ale wędka jest b. sztywna i wobek ładnie pracuje. Wydaje mi się, że do 7cm sliderów jest ok - kilkanascie okoni i szczupaczka na koncie juz mam. W kolekcji poza 7cm sliderami mam jeszcze 2 slidery 12cm S i F oraz dwa duże Fatso tonące. Chciałbym do nich kupić jakąś wędkę - z tego co przeczytalem na forum to polecacie wędki raczej krótkie - tylko w moim przypadku /łowienie _tylko_ z pozycji siedzącej/ chyba wędki poniżej 190cm odpadają? /nie wiem czy uda mi się odpowiednio sterować tymi woblerami/. Kołowrotek jaki chciałbym użyć do tego to Blue Arc Tuff-Body firmy Spro /rozmiar 930/.
Wędka powinna... - ale nie musi - być składana
Mam możliwośc sprowadzenia z basspro i cabelas`a - ale wolałbym kupić w PL.
Cena - do około 350zł
Kijek na jezioro oraz do Szwecji - więc duzie szczupaczki :mellow:.
Trolling jak i spinning /waga wędki raczej nie ma dla mnie znaczenia/

#2 OFFLINE   pitt

pitt

    Jadę na ryby ... na zawsze

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9353 postów

Napisano 20 październik 2005 - 14:58

jerkowki pod stala szpule sa raczej rzedkoscia
jest daiwa (szczegoly zobacz w starszym poscie shoguna)
berkley jerk 682
penn milleniu jerkbait

#3 OFFLINE   Turtle

Turtle

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 65 postów
  • LokalizacjaPuck

Napisano 20 październik 2005 - 16:30

dobra...