Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Aliexpress perypetie z przesyłkami


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   theslut

theslut

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 194 postów

Napisano 02 maj 2021 - 13:52

Kolega Hesher sugerował nowy wątek, to może ja zacznę.

Jakaś popierdółka kupiona na Aliexpress nie została do mnie dostarczona. Wg ichnich śledzenia tak, ale zgodnie z trackingiem PP przesyłka została dostarczona w innej lokalizacji niż moje miejsce zamieszkania. Otwarłem spór i tego samego dnia dostałem wiadomość od sprzedającego o następującej treści:
"Drogi przyjacielu, bardzo nam przykro, sprawdziliśmy i stwierdziliśmy, że Twoja przesyłka została zwrócona przez organy celne. Możemy zwrócić Ci pieniądze. Czy mógłbyś najpierw anulować spór? Dziękuję Ci za Twoje zrozumienie i wsparcie. Miłego dnia".
Któryś z kolegów spotkał się z taką prośbą? Anulować ten spór zgodnie z prośbą sprzedającego, czy czekać na jego rozstrzygnięcie?

Kolejna popierdółka ugrzęzła i na śledzeniu Aliexpress wisi z komunikatem: "Delivery Failed / Nieudane doręczenie". Jest szansa, że coś ruszy z tą przesyłką?

#2 OFFLINE   eRKa

eRKa

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2592 postów
  • Lokalizacjacentralna Polska
  • Imię:Romek
  • Nazwisko:K

Napisano 02 maj 2021 - 14:25

W żadnym wypadku nie anuluj sporu. Na to zawsze masz czas.

A z popierdółkami za kilka złotych bywa różnie. Nawet sam sprzedawca może anulować zamówienie - sam miałem tak chyba ze dwa razy.

A dotrzeć już chyba nie dotrze ta Twoja.

A trzeba też dodać, ze sprzedawcy z Chin nie zawsze posługują się naszymi standardami uczciwości...


  • Sailfish lubi to

#3 OFFLINE   selk

selk

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 780 postów
  • LokalizacjaŁódź
  • Imię:Zbyszek

Napisano 02 maj 2021 - 17:44

W żadnym wypadku nie anuluj sporu. Na to zawsze masz czas.

A z popierdółkami za kilka złotych bywa różnie. Nawet sam sprzedawca może anulować zamówienie - sam miałem tak chyba ze dwa razy.

A dotrzeć już chyba nie dotrze ta Twoja.

A trzeba też dodać, ze sprzedawcy z Chin nie zawsze posługują się naszymi standardami uczciwości...

sprzedawca nie anuluje sam bo mu punkty na alli lecą

ale w zadnym przypadku nie nalezy anulowac bo NIC nie zwróca drogi przyjacielu .

to takie : "Ja Tobie dać całew pieniadze +  góra złota jak anulujesz spór"



#4 OFFLINE   M a r a s

M a r a s

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1165 postów
  • LokalizacjaZS
  • Imię:Marek

Napisano 02 maj 2021 - 19:14

W  temacie ali zapytam. Domyślam się ,że ali trzyma kasę aż do potwierdzenia odbioru przesyłki. Jak już widnieje potwierdzenie odbioru  to sprzedawca otrzymuje kasę ? Ewentualnie jak minął czas dostarczenia i nikt nie wniósł reklamacji bo pewnie może się zdarzyć tak ,że zamawiający otrzymał towar a nie chciało mu się kliknąć ,że już ma. Tak to działa czy inaczej ?


  • md30 lubi to

#5 OFFLINE   md30

md30

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 147 postów
  • LokalizacjaDolny Śląsk
  • Imię:Michał
  • Nazwisko:C&R

Napisano 02 maj 2021 - 20:20

W  temacie ali zapytam. Domyślam się ,że ali trzyma kasę aż do potwierdzenia odbioru przesyłki. Jak już widnieje potwierdzenie odbioru  to sprzedawca otrzymuje kasę ? Ewentualnie jak minął czas dostarczenia i nikt nie wniósł reklamacji bo pewnie może się zdarzyć tak ,że zamawiający otrzymał towar a nie chciało mu się kliknąć ,że już ma. Tak to działa czy inaczej ?

Jest dokładnie tak jak piszesz.


  • M a r a s lubi to

#6 OFFLINE   Matteoo

Matteoo

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 628 postów
  • LokalizacjaElbląg
  • Imię:Robert

Napisano 02 maj 2021 - 22:16

Ja nie mogę w kilku przesyłkach które idą od końca lutego otworzyć sporu, przy wyborze refundacja. Wyskakuje mi zobacz informacje logistyczne a tam zakończona, a ogólnie przy śledzeniu paczka cały czas siedzi gdzieś w Polsce.

#7 OFFLINE   theslut

theslut

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 194 postów

Napisano 03 maj 2021 - 04:35

No i wszystko jasne, dzięki.

#8 OFFLINE   Sailfish

Sailfish

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1158 postów
  • LokalizacjaTurawa
  • Imię:Cezary

Napisano 03 maj 2021 - 06:48

Przesyłka nie dotarła. Natomiast 3 dni przed zadeklarowanym przez Ali terminem otrzymałem maila, że odebrałem przesyłkę i mam teraz 15 dni na otwarcie sporu. Przy próbie otwarcia sporu pojawiła się informacja, że jeszcze nie czas na to i mam cierpliwie czekać. Czy to normalna sytuacja?



#9 OFFLINE   Sławek Oppeln Bronikowski

Sławek Oppeln Bronikowski

    Zaawansowany

  • Bloggerzy
  • PipPipPip
  • 4887 postów
  • LokalizacjaŁódż
  • Imię:Sławek
  • Nazwisko:Oppeln Bronikowski

Napisano 03 maj 2021 - 06:53

Aaa.. bo popierdółki z końca świata należy kupować z opcją przynajmniej trzykrotnego okrążenia globu. Bo automatycznie zyskują na wartości. To dopiero jest zakup godny światowca.. a światowców w PRC się poważa  :D



#10 OFFLINE   adamos

adamos

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 344 postów
  • Lokalizacjaśląsk

Napisano 03 maj 2021 - 10:21

Tak to normalna sytuacja, za trzy dni będziesz mógł otworzyć spór.

Ja zazwyczaj otwieram spór 10 dnia , bo  często przesyłki dochodzą po terminie. Najdłużej przesyłka szła 5 miesięcy a najkrócej 12 dni.


  • Sailfish lubi to

#11 OFFLINE   Friko

Friko

    SUM

  • Super moderatorzy
  • 18576 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 03 maj 2021 - 11:21

Aaa.. bo popierdółki z końca świata należy kupować z opcją przynajmniej trzykrotnego okrążenia globu. Bo automatycznie zyskują na wartości. To dopiero jest zakup godny światowca.. a światowców w PRC się poważa  :D

 

nie przejmuj się Sławku, zamknie się u nas jaką kopalnię albo elektrownię żeby bilans emisji CO2 wyrównać i będą mogły samoloty z Chin latać dalej  :good:


  • Sławek Oppeln Bronikowski, byk, HaDe i 1 inna osoba lubią to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych