No tak.
Rozmiary podkładek do kołowrotków i problem Emblem X300iA rotor odstaje od korpusu.
#21 OFFLINE
Napisano 06 marzec 2013 - 18:03
#22 OFFLINE
Napisano 06 marzec 2013 - 18:05
Wiem, nawet kupiłem Ale wycinanie tego to mordęga.
Czyli , reasumując , potrzeby regulatorów sa takie:
1. Do koła Daiwa 2500/Shimano 2000-4000 7x10-11 grubości 0,10/0,15/0,20
2. Do koła Daiwa 3000/3500 8x10-11 0,10/0,15/0,20
3. Pod łożysko piniona Daiwa 3000/35000 14x16 0,10/0,154. Pod łożycho pinionowe do 2500 11-12x14
5. Na wormshafta od strony dupki Daiwa all 3x5 0,10/0,15
Czy tak?
Cheba takoj ale Guru daiwowy niech potwierdzi .
A siemano pinionowe to nic?
#23 OFFLINE
Napisano 06 marzec 2013 - 18:09
A potwierdził 2 minutki temu.
#24 OFFLINE
Napisano 06 marzec 2013 - 18:28
Do 2000/2500 jest trudne do zdobycia 3x5,5 x2,5
niestety nie natrafiłem w wyszukiwarce takiego rozmiaru (OD 5,5) czyli nie istnieje ?
#25 OFFLINE
Napisano 06 marzec 2013 - 18:33
Podobno istnieje, ale ja też nie znalazłem. Możesz zapytać @Mefistofishing ile by kosztował oryginał, W Turku Z2500C prawdopodobnie siedzi.
#26 OFFLINE
Napisano 06 marzec 2013 - 19:49
jedynie z nierdzewki mona takie podkładki zrobic, przy robieniu takich podkładek magnes musi je trzymac, dam znac jak ida prace niebawem.
#27 OFFLINE
Napisano 06 marzec 2013 - 19:57
A chętnie się podepnę i ja. To nie muszę nakręcać sprawy. I zmieniam temat wątku - taka ściąga z rozmiarów przyda się.
#28 OFFLINE
Napisano 06 marzec 2013 - 21:48
Podobno istnieje, ale ja też nie znalazłem. Możesz zapytać @Mefistofishing ile by kosztował oryginał, W Turku Z2500C prawdopodobnie siedzi.
W turkach to siedzą 3x6x2,5... Wszystkie trzy na wałku są identyczne.
A TO którego Panowie szukacie, zastępujące plastik-tulejkę, to se trzeba dobierać z niemetrycznych...
#29 OFFLINE
Napisano 06 marzec 2013 - 22:03
tylko jak przeliczyć wymiar na niemetryczny ?
chyba że zmierzyc taką suwmiarką
Użytkownik stugrzeg edytował ten post 06 marzec 2013 - 22:03
#30 OFFLINE
Napisano 06 marzec 2013 - 22:20
W turkach to siedzą 3x6x2,5... Wszystkie trzy na wałku są identyczne.
A TO którego Panowie szukacie, zastępujące plastik-tulejkę, to se trzeba dobierać z niemetrycznych...
Czyli w turkach 2500/3000/ 3500 siedzą takie same łożyska 3x6x2,5.? Bo w Emblemach 2500 to łożysko jest mniejsze niż w 3000/3500.
#31 OFFLINE
Napisano 04 kwiecień 2013 - 16:28
Kolega, zreszta forumowicz tutejszy pracuje nad taka podkładką. Duzo ludzi sie o nie pyta i uzytkownicy emblemowatych pewnie beda zainteresowani. Napisze jak cos sie urodzi
Jak tam prace? Urodziło się coś?
#32 OFFLINE
Napisano 04 kwiecień 2013 - 20:25
Moje starania spełzły na niczym. Wszystko rozbija się o wykonanie bardzo drogich szablonów. Pytałem w firmie Limet.
A nic z podkładek do regulacji wtryskiwaczy nie pasuje...
Użytkownik godski edytował ten post 04 kwiecień 2013 - 20:25
#33 OFFLINE
Napisano 04 kwiecień 2013 - 21:30
#34 OFFLINE
Napisano 05 kwiecień 2013 - 00:13
Ciekawy tekst. Ale według mnie luzik powinien być 0,05-0,10 mm. 0,20 za dużo.
#35 OFFLINE
Napisano 05 kwiecień 2013 - 04:27
Ciekawy tekst. Ale według mnie luzik powinien być 0,05-0,10 mm. 0,20 za dużo.
Jak mam 0,2 to już likwiduję .Luz ma być taki aby smar się zmieścił .
#36 OFFLINE
Napisano 05 kwiecień 2013 - 12:54
Trochę partyzantka...
Ale "jakbyco", to szukajcie innej blachy niż ze "zwykłych" konserw bo są cynowane i w związku z tym rdzewieją jak wściekłe...
#37 OFFLINE
Napisano 28 czerwiec 2014 - 10:40
Prośba o informację, jakie rozmiary łożysk podpierają obustronnie korbę w Emblemie Z3500C, oraz jakie łozysko jest pod pinionem? Niestety po rozkręceniu mojego Emblema zauważyłem, że prawa strona korby, jak i łożysko pod pinionem są obustronnie otwarte i chcę je zamienić na ZZ
Nr łożysk z poniższego schematu: 38, 61, prawa strona korby (niezaznaczona na schemacie)
http://www.reelschem...00iA(99-15).pdf
#38 OFFLINE
Napisano 28 czerwiec 2014 - 12:57
A po co chcesz mieć zamknięte łożyska jak są otwarte i dobre? Ja nawet wolę jak jest otwarte lub jednostronnie otwarte, zawsze mogę wyczyścić i od nowa umazać. Taka sytuacja spotkała mnie w nowym biomasterze. Wszystkie łożyska zamknięte. To duże na pinionie lekko szumiało więc zdjąłem z jednej strony zaślepkę i nie stwierdziłem tam obecności żadnego smaru tudzież oliwy, lekuchno umazałem i zrobiło się cichutkie.
Kuba, nie kombinuj. Tym bardziej jak emblem działa jak należy i smaru ma dość.
#39 OFFLINE
Napisano 28 czerwiec 2014 - 13:08
Zawsze mi się wydawało, że zamknięte łożyska sa lepsze z racji braku możliwości dostania się brudu... Człowiek uczy się całe życie, zazwyczaj na swoich własnych błędach...
Ostatnie pytanie, o które juz pytałem Łukasza Qowaxa. Mam w Emblemie, wg mnie, dość duży luz na korbie (przy zablokowanym rotorze, korbka ma luz przód-tył, co widać również na poruszaniu się minimalnym szpulki przód-tył. Zastanawiałem się nad wykasowaniem choć trochę tego luzu podkładką na koło pod łożysko ale Łukasz sprowadził mnie do poziomu, że usztywniając konstrukcję i pasując ściślej koło zębate przyczynię się do szybszego ząbkowania przekładni i że Emblemy muszą mieć większy luz (muszą "pływać"), wtedy chodzą lepiej i dłużej. Nie podważam absolutnie zdania Łukasza, bo zna się na tym bardzo dobrze i dzielnie (jeszcze...) znosi moje coraz to dziwniejsze pytania na priv ale z chęcią poznam Wasze opinie w tej kwestii.
#40 OFFLINE
Napisano 28 czerwiec 2014 - 13:14
a poza tym to ja wcale się nie znam.
Użytkownik Qowax001 edytował ten post 28 czerwiec 2014 - 13:15
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych