Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Kuriozalna sytuacje podczas sprzedaży sprzętu wędkarskiego


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   chris541

chris541

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 218 postów
  • LokalizacjaGdańsk

Napisano 10 maj 2022 - 21:30

Niniejszym chciałby prosić kolegów o pomoc czy choćby podpowiedź jak powinienem się zachować w poniżej opisanej sytuacji, a może co chyba jest ważniejsze jak w przyszłości uniknąć takich problemów. Otóż wystawiłem na sprzedaż kilka wędek. Jedną z nich zainteresował się gość, który rozpoczął korespondencję w temacie. Głownie chodziło o obniżenie ceny. W jednej z wiadomości precyzuje że rozmawiamy Guide Select Frisky. Potwierdzam że jak najbardziej czyli wszystko się zgadza. Cała korespondencja jest do wglądu gdyby była potrzeba zaznajomienia się. Kupujący deklaruje dokonanie przelewu, ale już następnego dnia domaga się natychmiastowej wysyłki pomimo że przelew jeszcze nie doszedł. W końcu doszedł, kurier zabrał wędkę i niby temat zakończony, ale jednak nie. Dzisiaj otrzymuję wiadomość że on chciał Team Dragon Cast, a ja wysłałem mu inną wędkę bo się pomyliłem. Oczywiście o Team Dragon Cast nie było wcześniej ani słowa. Kiedy skopiowałem i przesłałem zainteresowanemu odp. fragment korespondencji przeczytałem że nie ważne kto się pomylił, ale to ja mam ponieść koszt przesyłki bo wędka (ta której nie chce) jest ogólnie beznadziejna i ma liczne wady. Co najważniejsze - zadeklarowałem zwrot pieniędzy po otrzymaniu z powrotem wędki, a o wspomnianych wadach (jeśli były faktycznie) nie miałem pojęcia. Faktycznie przyznaję że jako że to wędka tania, to tak szczegółowo się nie przyglądałem. Blank bez uszkodzeń wszystko na miejscu a do tego według deklaracji poprzedniego właściciela ponoć nowa szczytówka wymieniona w serwisie. Sytuacja na chwilę obecną jest taka że kupujący tak jak wcześniej sugerował wysyłkę przed nadejściem przelewu, tak teraz domaga się natychmiastowego zwrotu pieniędzy z góry. Także zostałem wyzwany od oszustów i kłamców. Czy taka sytuacja jest czymś normalnym na tym Forum? Czy nie powinien się sprawą zainteresować moderator czy też inny podmiot odpowiedzialny za relacje pomiędzy użytkownikami? Nie bardzo wiem jak działa taki serwis od środka, stąd moje zakłopotanie i apel o wskazanie drogi jak taką sytuację rozwiązać.



#2 ONLINE   szpaczek23

szpaczek23

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • LokalizacjaSztum
  • Imię:Arkadiusz

Napisano 10 maj 2022 - 21:44

Moderatorzy nie ingeruja w takie akcje. Pomijajac kupujacego i jego podejscie, to na Twoim miejscu jesli boisz sie o kase i masz zamiar pokryc koszt wysylki(choc oczywiste jest ze kupujacy to powinien zrobic bo sie zayebał) to wez za pobraniem. Dolozysz 5zl, ale masz.wzgledna pewnosc ze kasa wroci. Kupujacy jak sie nie zgodzi to hwdp mu....
Swoja droga mozesz napisac, kto zaś to ostrzeżesz innych.

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
  • la-bazooka i S.N. lubią to

#3 OFFLINE   S.N.

S.N.

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4521 postów
  • LokalizacjaMazowieckie. Lubelskie.
  • Imię:Sławek
  • Nazwisko:Nikt

Napisano 10 maj 2022 - 22:11

Ja kupiłem tę wędkę.
W ogłoszeniu było i chyba jest napisane, o ile ogłoszenie nie zostało usunięte, że stan wędki jest BARDZO DOBRY. Otrzymałem wędkę z popękanymi omotkami na większości przelotek i pogiętą przelotką szczytową. Tylko i wyłącznie powodu USZKODZEŃ KIJA I Niezgodnością towaru Z OPISEM zażądałem zwrotu pieniędzy. Wtedy "kolega" został oświecony i zaczął wymyślać powody aby nie przyjąć zwrotu i zaczął mnie dosłownie straszyć, że będzie nie miło i tak dalej.

Ot i cała "kuriozalna" sytuacja, a wystarczyło NAPISAĆ PRAWDĘ O STANIE WĘDKI.
A nie kłamać o rzekomo bdb stanie, a wysyłać co innego.

Widzę też, że już umywasz rączki przed odpowiedzialnością pisząc, że poprzedni właściciel coś tam napisał o elemencie szczytowym ... A sam nie sprawdzałeś bo wędka tania.
Prosisz o pomoc ludzi z forum, a znów zaczynasz od kłamstwa bo skoro piszesz o jakimś tam poprzednim właścicielu tzn. że sam wędki przed wystawieniem i wysyłką nawet nie sprawdziłeś co w powyższym wpisie potwierdziłeś .... Tylko po prostu napisałeś nieprawdę o jej rzekomym bardzo dobrym stanie ...
Pieniadze otrzymałeś. Sadziles, że nie zaplace czy co ? I nie domagałem się wysyłki tylko napisalem: szkoda, że nie wysłałeś. Natomiast domagam się zwrotu pieniędzy z tytułu wprowadzenia mnie w błąd falszywym opisem stanu wędki. Skoro Ty mi nie wysłałeś wędki przed wpłynieciem przelewu to dlaczego taka sytuacja nie miałaby mieć miejsca w drugą stronę ... ?

Jeśli chodzi o zwrot pieniedzy to zaproponowałem, że odeślę na swój koszt, a ty zwrócisz mi tyle ile ja zapłacilem bo od razu kategorycznie stwierdziłeś, że nie będziesz ponosił kosztu zwrotów.
A powinieneś bo to ty, a nie kto inny wysłał mi wędke nie zgodna z opisem narażając mnie na koszty. Jak widać to ja podjąłem dialog.

Wędkę odesłałem dziś okolo godziny 15:45.

Jak tylko będę przy komputerze wrzucę zdjęcia "nowej" jak napisał kolega chris541 szczytówki i czego sobie tylko forumowicze zażyczą bo udokumentowałem genialny stan wędki wieloma zdjęciami.

A najgorsze jest to, że wędka miała być dla kumpla ... Dobrze, że sprawdziłem przed przekazaniem.
  • Predatorhunter lubi to

#4 OFFLINE   czarny1

czarny1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 869 postów
  • LokalizacjaLanckorona/Przemyśl
  • Imię:Michał

Napisano 10 maj 2022 - 22:15

jesli chcesz (a to wyłącznie twoja dobra wola) przyjąć zwrot to oddajesz kasę po otrzymaniu i sprawdzeniu stanu wedki... ja bym absolutnie nie zgadzał się na pokrycie kosztów przesyłki w opisanej sytuacji - kto popełnił błąd niech płaci!!!

moderator się nie wtrąca poza najbardziej drastycznymi przypadkami, masz to w regulaminie giełdy...


Użytkownik czarny1 edytował ten post 10 maj 2022 - 22:28


#5 OFFLINE   S.N.

S.N.

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4521 postów
  • LokalizacjaMazowieckie. Lubelskie.
  • Imię:Sławek
  • Nazwisko:Nikt

Napisano 10 maj 2022 - 22:28

A kto popelnil błąd kolego czarny1 wypisując głupoty na temat rzekomego bdb stanu wędki ? Ja ? Nie ! Zatem dlaczego niby mam płacić za to, że zostałem oszukany i dostałem co innego aniżeli było w ogłoszeniu ?

Ponadto wyraźnie napisałem, że wędkę już odesłałem na swój koszt wyrażając dobra wolę i chęć zakończenia sporu, który wynikał nie z mojej winy.

Użytkownik Sławek Nikt edytował ten post 10 maj 2022 - 22:30


#6 OFFLINE   S.N.

S.N.

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4521 postów
  • LokalizacjaMazowieckie. Lubelskie.
  • Imię:Sławek
  • Nazwisko:Nikt

Napisano 10 maj 2022 - 23:17

https://www.fotosik....509c78741dea004



https://www.fotosik....bd453e472528908

Użytkownik Sławek Nikt edytował ten post 10 maj 2022 - 23:20

  • Predatorhunter lubi to

#7 OFFLINE   chris541

chris541

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 218 postów
  • LokalizacjaGdańsk

Napisano 11 maj 2022 - 01:12

Ja sprzedałem tą wędkę. Kupiłem ją kilka miesięcy temu i nigdy nie używałem. Poprzedni właściciel przekazał mi informację że złamał szczytówkę i zakupił w serwisie Dragona nową, Wędka nie ma uszkodzeń blanku, wszystko na swoim miejscu więc uznałem że jak na sprzęt po 15 latach użytkowania jest w bardzo dobrym stanie. Ot i tyle. 

Poniżej zamieszczę nie tak jak kupujący wymysły według własnego uznania tylko cytaty z korespondencji.

kupujący SN pisze:

Wysłano 05 maj 2022 - 21:00

...Oczywiście piszemy o patyku Guide select...
ja odpowiadam:

Wysłano 05 maj 2022 - 21:04

....Piszemy o Guide Select Frisky czy jak mu tam...

po otrzymaniu przesyłki kupujący SN pisze:

Wysłano wczoraj, 11:09

Ech ...
Kupilismy spina, a byłem przekonany, że kupuję casta co zaznaczyłem w tytule tej korespondencji ...
Zgodziłem się na zwrot pieniędzy wraz z przesyłką w jedną stronę. Ale kupującemu SN mało bo otrzymuję taką wiadomość:

Wysłano wczoraj, 13:01

...Popełnić błąd każdy może, ale czym innym jest pomyłka w opisie, a czym innym ukrywanie faktu o rzeczywistym stanie wędki...

Wysłano wczoraj, 14:32

Wpłacasz pieniążki na moje konto podane poniżej. Ja odsylam wędkę.
No to ja pytam po co oceniasz wędkę, którą kupiłeś przez pomyłkę a ja zgodziłem się ją przyjąć z powrotem. No i kolejne zachęcenie do zwrotu "z góry":

Wysłano wczoraj, 15:34

Zwróć pieniądze na poniższy numer konta jak tylko otrzymasz sms o nadaniu czyli za godzinkę bo nie widzę powodu abyś moje pieniądze przetrzymywał na swoim koncie skoro wędka będzie w drodze.

Ja cały czas piszę że zwrócę po otrzymaniu towaru, ale to nie wystarcza kupującemu i pisze:

...Czekam na pieniądze. Po prostu załatw to po męsku chyba, że oszukiwanie ludzi to Twój sposób na życie...

A w całej sprawie chodziło prawdopodobnie o to żeby zaoszczędzić 20zł.

To tyle z mojej strony. 



#8 OFFLINE   chris541

chris541

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 218 postów
  • LokalizacjaGdańsk

Napisano 11 maj 2022 - 01:35

Jeszcze dodam tylko, że jeśli w tej wędce popękany jest lakier na większości przelotek to sprawa trafi na policję. Czytając wiadomości od kupującego Sławek Nikt pełne pomówień, oszczerstw itp nie mam już żadnej pewności że otrzymam wędkę w stanie w jakim wysłałem lub w ogóle ten sam egzemplarz. Od razu zgodziłem się zwrócić pieniądze. Kupujący opisując tą sytuację po prostu kłamie. Czy mam zamieścić kolejne cytaty? Wszystko jest czarno na białym w korespondencji. Ale jednak dam cytat z aktualnego wątku, kilka wpisów wyżej:

....A najgorsze jest to, że wędka miała być dla kumpla ... Dobrze, że sprawdziłem przed przekazaniem....

Czyli jednak nie CAST tylko Frisky dla kumpla. Sami oceńcie poziom ściemy. Trudne do zrozumienia prawda? A jak by ktoś miał wątpliwości o co chodzi to chodzi o 20zł ponieważ pomyłka w zamówieniu równoznaczna jest z pokryciem kosztów wysyłki przez kupującego, który pomylił nazwę wędki. Tak więc należało zwalić winę na mnie i już powodem zwrotu nie jest pomyłka kupującego tylko zły stan przelotki szczytowej. Nie wiem czy się śmiać czy płakać. 



#9 OFFLINE   S.N.

S.N.

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4521 postów
  • LokalizacjaMazowieckie. Lubelskie.
  • Imię:Sławek
  • Nazwisko:Nikt

Napisano 11 maj 2022 - 01:41

W dooopie mam 20 złotych, a nawet cała kwotę, ale absolutnie nie toleruje pisania głupot w ogłoszeniach.

I tylko i wyłącznie z powodu niezgodności sprzętu z opisem wędzisko zwróciłem !!!

Bo niby dlaczego miałem się zgodzić na kij po przejściach skoro jak byk w ogłoszeniu napisane, że stan bardzo dobry !?

Skoro lubisz prać swój syf (bo to ty w ogłoszeniu naklamales o stanie kija) na forum publicznym to wrzuć cała nasza rozmowę, a nie tylko jej wycinki wybielając swoją jakże poszkodowaną osóbkę ze mnie robiąc oprawcę bo upomniałem się o stan wędziska. Żałosne.

Po raz kolejny przypomnę, że sam sobie narobiłeś do talerza.

A WYSTARCZYŁO NAPISAĆ PRAWDĘ O STANIE WĘDKI !!! Tylko wtedy nikt by się tą wędką nie zainteresował. No pech jak cholercia byłby wtedy bo nie zarobiłbyś w ogóle, ale ludziom cały czas kit wciskasz i wmawiasz, że niby to mi o 2 dychy chodzi ...


Już to napisałem i powtórzę.
Skłamałeś opisując stan wędki, a teraz się żalisz publicznie ? Po męsku trzeba było przyjąć na klatę swój błąd. A zachowałeś się jak widać. Mało męskości w tym delikatnie rzecz ujmując.

Bo ... Ojeju co za niefart, ze trafiłeś na człowieka co nie siedzi w takich przypadkach cicho ... Nosz kurła pech ...

Użytkownik Sławek Nikt edytował ten post 11 maj 2022 - 01:58


#10 OFFLINE   S.N.

S.N.

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4521 postów
  • LokalizacjaMazowieckie. Lubelskie.
  • Imię:Sławek
  • Nazwisko:Nikt

Napisano 11 maj 2022 - 01:44

ZGLASZAJ NA POLICJĘ. CZEKAM Z NIWCIERIWOSCIA BO NAUCZONY DOŚWIADCZENIEM OPRÓCZ ZDJĘĆ MAM TEŻ FILM. NA PEWNO WSZYSTKIM SIĘ SPODOBA.

ODDAJ KASĘ I PRZESTAĆ ZGRYWAĆ POSZKODOWANEGO.

JAKBYŚ NAPISAL PRAWDE O STANIE WĘDKI NIE BYŁOBY ŻADNEGO PROBLEMU.

ALE I NIE BYŁO BY KLIENTÓW.

TYLE W TEMACIE CWANIACTWA.

CZEKAM NA PIENIADZE.

#11 OFFLINE   S.N.

S.N.

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4521 postów
  • LokalizacjaMazowieckie. Lubelskie.
  • Imię:Sławek
  • Nazwisko:Nikt

Napisano 11 maj 2022 - 02:28


Ja sprzedałem tą wędkę. Kupiłem ją kilka miesięcy temu i nigdy nie używałem. Poprzedni właściciel przekazał mi informację że złamał szczytówkę i zakupił w serwisie Dragona nową, Wędka nie ma uszkodzeń blanku, wszystko na swoim miejscu więc uznałem że jak na sprzęt po 15 latach użytkowania jest w bardzo dobrym stanie. Ot i tyle.
Poniżej zamieszczę nie tak jak kupujący wymysły według własnego uznania tylko cytaty z korespondencji.
kupujący SN pisze:
Wysłano 05 maj 2022 - 21:00

...Oczywiście piszemy o patyku Guide select...

ja odpowiadam:


Wysłano 05 maj 2022 - 21:04


....Piszemy o Guide Select Frisky czy jak mu tam...
po otrzymaniu przesyłki kupujący SN pisze:
Wysłano wczoraj, 11:09

Ech ...
Kupilismy spina, a byłem przekonany, że kupuję casta co zaznaczyłem w tytule tej korespondencji ...
Zgodziłem się na zwrot pieniędzy wraz z przesyłką w jedną stronę. Ale kupującemu SN mało bo otrzymuję taką wiadomość:

Wysłano wczoraj, 13:01

...Popełnić błąd każdy może, ale czym innym jest pomyłka w opisie, a czym innym ukrywanie faktu o rzeczywistym stanie wędki...

Wysłano wczoraj, 14:32

Wpłacasz pieniążki na moje konto podane poniżej. Ja odsylam wędkę.
No to ja pytam po co oceniasz wędkę, którą kupiłeś przez pomyłkę a ja zgodziłem się ją przyjąć z powrotem. No i kolejne zachęcenie do zwrotu "z góry":

Wysłano wczoraj, 15:34


Zwróć pieniądze na poniższy numer konta jak tylko otrzymasz sms o nadaniu czyli za godzinkę bo nie widzę powodu abyś moje pieniądze przetrzymywał na swoim koncie skoro wędka będzie w drodze.
Ja cały czas piszę że zwrócę po otrzymaniu towaru, ale to nie wystarcza kupującemu i pisze:
...Czekam na pieniądze. Po prostu załatw to po męsku chyba, że oszukiwanie ludzi to Twój sposób na życie...
A w całej sprawie chodziło prawdopodobnie o to żeby zaoszczędzić 20zł.
To tyle z mojej strony.


Poniżej całość mojej wypowiedzi (na życzenie wrzucę wszystko), a nie wyrwany z kontekstu kawałeczek, który ma mnie osmieszyc. Jak widać kolejne klamstewko ze strony kolegi chris541. To samo jest z innymi wycinkami wyrwanymi z kontekstu.



"Popełnić błąd każdy może, ale czym innym jest pomyłka w opisie, a czym innym ukrywanie faktu o rzeczywistym stanie wędki. Niestety nie napisałeś prawdy o tych omotkach i o przelotce szczytowej.

Dlatego proponuję polubowne załatwienie sprawy czyli ja oczywiście odsyłam na swój koszt, ale koszt wysyłki do mnie ponosisz Ty z uwagi na to, że nie napisałeś prawdy o stanie wędziska.

Uważam, że to uczciwe podejście do rozwiązania tego problemu ślicznie rzecz ujmując."

#12 OFFLINE   scOOtt

scOOtt

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 776 postów
  • LokalizacjaLubin
  • Imię:Łukasz

Napisano 11 maj 2022 - 06:09

Przeczytalem i zaluje ze nie mialem pod reka popcornu.....

Ile Wy macie lat ? Takie sprawy zalatwia sie priv.

Czego Wy oczekujecie od uzytkownikow tego forum publikujac szczatki wypowiedzi ?


Użytkownik scOOtt edytował ten post 11 maj 2022 - 06:09


#13 OFFLINE   Wedkarz 1987

Wedkarz 1987

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 159 postów

Napisano 11 maj 2022 - 07:25

Lakier na omotkach w lepszym stanie jak moje St. Croix😁

#14 OFFLINE   czarny1

czarny1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 869 postów
  • LokalizacjaLanckorona/Przemyśl
  • Imię:Michał

Napisano 11 maj 2022 - 08:34

A kto popelnil błąd kolego czarny1 wypisując głupoty na temat rzekomego bdb stanu wędki ? Ja ? Nie ! Zatem dlaczego niby mam płacić za to, że zostałem oszukany i dostałem co innego aniżeli było w ogłoszeniu ?

Ponadto wyraźnie napisałem, że wędkę już odesłałem na swój koszt wyrażając dobra wolę i chęć zakończenia sporu, który wynikał nie z mojej winy.

tak by wynikało z poczatkowego wpisu kolegi... niestety minimum jeden z Was mija się z prawdą:(

 

Przeczytalem i zaluje ze nie mialem pod reka popcornu.....

Ile Wy macie lat ? Takie sprawy zalatwia sie priv.

Czego Wy oczekujecie od uzytkownikow tego forum publikujac szczatki wypowiedzi ?

w pełni popieram...



#15 OFFLINE   S.N.

S.N.

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4521 postów
  • LokalizacjaMazowieckie. Lubelskie.
  • Imię:Sławek
  • Nazwisko:Nikt

Napisano 11 maj 2022 - 11:45

Ja nie oczekuje od Was niczego.

Bronię się przed atakami i próbą zrobienia że mnie tego "złego" ponieważ osmielilem się zwrócić uwagę sprzedawcy, że sprzedal mi wędkę w stanie dostatecznym, a nie bardzo dobrym jak napisał w ogłoszeniu.

Nie ja zacząłem prać syf na forum jednakże zaatakowany postanowiłem, że będę na te ataki odpowiadać na tyle na ile uznam za stosowne bo manipulowanie półsłówkami i fragmentami moich wypowiedzi przez kolegę chris541 po prostu mnie wkurzyły. Tak samo jak fałszywy opis wędki w ogłoszeniu.

Nie ja chciałem sprzedać szrota i nie ja zacząłem ten wątek.

Za to na pewno ja chciałem tę wędkę kupić i wszystko byłoby w porządku gdyby sprzedawca opisał stan wędki zgodnie z prawdą. Tylko, że wtedy jak już napisałem kupca by nie znalazł.

PS. Ostatnimi czasy "trafiłem" kilka wspaniałych zakupów. A to woblery pobijane (wgniecione boczki), a to torba na jerki, którą rzekomo pociąłem nożyczkami i np. woblery z uszkodzonymi sterami. Od tamtej pory postanowiłem, że nie będę tolerował takich akcji choćby sprzedawcy (tak jak np. chris541) prali syf jakiego sami narobili tu na forum i próbowali mnie ośmieszyć.

PS. 2. Spójrzcie na zdjęcia i napiszcie mi czy tak wygląda wędka w bardzo dobrym stanie oraz postawcie się na miejscu kupującego ...

Udanego sezonu.
Pozdrawiam. S.
  • BOB lubi to

#16 OFFLINE   chris541

chris541

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 218 postów
  • LokalizacjaGdańsk

Napisano 11 maj 2022 - 12:28

Chyba moderator zasugerował abym dokładnie opisał pomyłkę w zamówieniu. Zamieściłem to wcześniej ale ponownie załączam te cytaty. Nie można posądzać mnie o kłamstwo ponieważ w miarę możliwości nie komentuję tylko załączam wypowiedzi kupującego SN. Oczywiście że takie sprawy powinno się załatwiać na priv, ale z SN się nie da. Doszło do pomyłki w zamówieniu z winy kupującego. Pomimo to zgodziłem się na propozycję kupującego aby pokryć koszt transportu w 1 stronę. Kupujący SN nie powinien stawiać dodatkowych warunków zwrotu z góry, obrażać mnie, ani też oceniać wędki tylko ją po prostu odesłać. 

 

Wysłano 05 maj 2022 - 21:00
...Oczywiście piszemy o patyku Guide select...
ja odpowiadam:

Wysłano 05 maj 2022 - 21:04

....Piszemy o Guide Select Frisky czy jak mu tam...
po otrzymaniu przesyłki kupujący SN pisze:
Wysłano wczoraj, 11:09
Ech ...
Kupiliśmy spina, a byłem przekonany, że kupuję casta co zaznaczyłem w tytule tej korespondencji ...



#17 OFFLINE   chris541

chris541

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 218 postów
  • LokalizacjaGdańsk

Napisano 11 maj 2022 - 14:54

To mój ostatni wpis jeśli SN nie napisze kolejnych bzdetów. SN określił stan wędki jako "szrot" i kilkanaście razy zarzucił mi niewłaściwy opis stanu jako bardzo dobry. OK to zależy od metodyki. Jeśli babcia ma 80 lat i wygląda na 50 to co słyszy? Że jest w doskonałej kondycji, wygląda świetnie, bardzo dobrze itd. Jak ocenić wędkę, która ma za sobą 15 sezonów użytkowania, a na blanku nie ma ani jednej rysy, zadrapanie czy odprysku. Jedynym widocznym mankamentem był w tym wypadku lekko odbarwiona część plastikowa uchwytu prawdopodobnie od dłoni poprzedniego właściciela. Nie oglądam normalnie wyglądającej wędki za 250 zł pod lupą. Takich dupereli jak minimalnie odgięty wspornik przelotki szczytowej nawet bym nie zauważył. Kupiłem, parę razy machnąłem, położyłem na wadze i odstawiłem do kantorka. Okazała się za ciężka do moich potrzeb. 

A teraz druga sprawa. Kupujący SN użył pod moim adresem bezpodstawnie i wielokrotnie epitetów: kłamca, oszustwo, cwaniak itp. Jak świadczy to o nim nie muszę nikomu tłumaczyć. Zawsze przyjmuję odpowiedzialność za sprzedany towar. Nawet jeśli był to po prostu omyłkowy zakup. Tak było właśnie tym razem. Jeśli gwarantuję zwrot pieniędzy to gdzie tu oszustwo? Dla tego na Allegro miałem 1300 komentarzy 100% pozytywnych (dopóki nie ukryli), a na Ebay 1200 także 100% pozytywnych. I nagle według osobnika Nikt (sam taki wybrał sobie nick, przyznam że trafnie) coś mi się odmieniło i stałem się cwaniakiem, oszustem itd. 

Pozdrawiam Wszystkich

i mam nadzieje że temat zakończony



#18 OFFLINE   S.N.

S.N.

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4521 postów
  • LokalizacjaMazowieckie. Lubelskie.
  • Imię:Sławek
  • Nazwisko:Nikt

Napisano 11 maj 2022 - 16:06

Od samego początku podkreślam zgodnie z prawdą, że wędkę zwróciłem TYLKO I WYŁACZNIE z powodu stanu wędziska niezgodnego z opisem w ogłoszeniu !

 

Niestety w powyższych wpisach i całym wątku kreujesz się na poszkodowanego ... Ja natomiast nadal twierdzę, że w przypadku wędki dragon guide select świadomie zataiłeś prawdziwe informacje o rzeczywistym stanie wędziska i nakłamałeś w ogłoszeniu o jej rzekomym bardzo dobrym stanie.

 

Przyjrzyjmy się teraz faktom. Ogłoszenie z opisem wędki poniżej.

 

Załączony plik  select.jpg   42,52 KB   17 Ilość pobrań

 

Na tych zdjęciach realny stan wędki w bardzo dobrym stanie z nowym elementem szczytowym ja sam napisałeś. Posiadam o wiele więcej zdjęć, ale sądzę, że tylko te dwa doskonale oddają "bardzo dobry" stan wędziska dragon.

 

Załączony plik  dragon gs.jpg   46,01 KB   17 Ilość pobrań       Załączony plik  dragon gs1.jpg   62,68 KB   17 Ilość pobrań

 

A tutaj twoja odpowiedź po tym jak zwróciłem uwagę na stan wędki ...

 

 

Wędka miała złamaną górną część. Chłopak od którego kupiłem zamówił całą szczytówkę od Dragona. Czyli dolnik który ma 12 lat jest ok a nowa szczytówka która ma kilka miesięcy jest zajechana. Ja nie widziałem uszkodzeń i dla tego napisałem ogólnie że stan bardzo dobry. Mam więcej zdjęć. Są jakie są ale nie widać tam uszkodzeń. Może szczytowa przelotka jest minimalnie odgięta. Tak się zdarza. Ale to nie jest bardzo istotne dla wędkarza, może bardziej dla kolekcjonera. Muszę zobaczyć wędkę zanim odeślę kasę. Jeśli szczytówka będzie inna niż była to zrobi się nie miło.

 

 

... więc przestań pitolić i wciskać ludziom w całej Polsce kit, że niby nie oglądałeś wędki przed wystawieniem bo tania i, że nie widziałeś żadnych uszkodzeń bo tylko ślepy by tego nie zauważył ... !

Co za tym idzie i o czym sam piszesz nie oglądałeś jej też po zakupie  ...

Przecież naprawdę nikt (nie tylko ja) w to nie uwierzy  ....

 

Gdybyś opisał wędkę zgodnie ze stanem faktycznym chyba nikt ( ! ) by się nią nawet nie zainteresował bo jak wszystkim wiadomo zgięty element przelotki szczytowej wcześniej czy później ze wskazaniem na wcześniej prowadzi do konieczności wymiany tejże przelotki.

 

Gdybyś opisał ją zgodnie ze stanem faktycznym byłbyś forumowiczem .... I jeszcze wiele takich gdyby.

ALE TEGO NIE ZROBIŁEŚ !!!

 

Dałeś ciała pisząc nie prawdziwe informacje o stanie wędki dragon ? To weź to na klatę jak na faceta z cohones przystało, zwróć kasę i milcz, a nie oczerniasz mnie na ogólnopolskim forum !!!

 

Ps. Co do mojego nicka to teoretycznie moja prywatna sprawa, ale skoro i tu chcesz nas ... ać co wiele o tobie mówi ...

To kilka słów wyjaśnienia. Wiesz dlaczego taki jest ? Bo jestem fanem jednego piosenkarza wink.png

I lubię wyprowadzać z błędu ludzi takich jak Ty  tongue.png


Użytkownik Sławek Nikt edytował ten post 11 maj 2022 - 16:12


#19 OFFLINE   czarny1

czarny1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 869 postów
  • LokalizacjaLanckorona/Przemyśl
  • Imię:Michał

Napisano 11 maj 2022 - 16:23

:doh:  

może nie przesadzaj ze stanem wędki...

szczytówke możesz naprostować ściskająć szczypcami przez kawałek szmatki i nie będzie nawet śladu, a ewentualna wymiana na nową to max 5 minut roboty - podgrzewasz stara przelotkę zapalniczką, zdejmujesz póki gorąca i nakładasz nowa na kleju... super okazja do założenia sica:)

a pękniecie lakieru na omotce to niestety rzecz normalna w seryjnych kijach...


Użytkownik czarny1 edytował ten post 11 maj 2022 - 16:24

  • cyprys19 lubi to

#20 ONLINE   cyprys19

cyprys19

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 3927 postów
  • Lokalizacjapułtusk okolice
  • Imię:marcin
  • Nazwisko:k

Napisano 11 maj 2022 - 16:27

Sławku ja nie będę rozsądzał kto ma rację, ale dlaczego ani razu nie odniosłeś się do zarzutu, że to Ty pomyliłeś kije?
Może ''weź to na klatę ''...
Przecież przelotka szczytowa kosztuje tyle co wysyłka kija ,to czy warto się szarpać? Myślę, że jak byś chciał się dogadać Kolega odesłał by Tobie parę złotych na tą przelotkę.
Chyba problem tkwi w tej pomyłce,do której się nie odniosłeś.
Może godzinne rezerwacje wykorzystuj na dopytanie o stan sprzętu, a nie na zbijanie ceny?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych