Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Proporcje wymiarów mikrowahadłówek i wyoblanie blachy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   markus383

markus383

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 28 postów
  • LokalizacjaOtwock Mały

Napisano 29 czerwiec 2022 - 17:53

Cześć.
Macie może jakieś sprawdzone proporcje mikrowahadłówek?
Planuję przynęty o długości 3 cm oraz 4 cm z nierdzewki o gr 0,8 mm. Planuję arkusz blachy pociąć na paski o szerokości 2 cm. Zakładam, że będą miały mniej niż 2 cm szerokości, ale tu nie jestem pewien.
Macie patenty jak tak małe przynęty wyoblać? Na jakichś śrubach? Ewentualnie stalowych kulkach? Może na innych przyrządach?
Pozdrawiam
Mateusz.

#2 OFFLINE   cyprys19

cyprys19

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 3538 postów
  • Lokalizacjapułtusk okolice
  • Imię:marcin
  • Nazwisko:k

Napisano 29 czerwiec 2022 - 21:48

http://jerkbait.pl/t...a-rybka-i-inne/

http://jerkbait.pl/t...-wahadłówki-pw/

Przejrzyj te wątki autorskie,a na pewno dowiesz się wszystkiego.


  • Piotrek Milupa, jacek.hetflaisz i markus383 lubią to

#3 OFFLINE   Kokosz

Kokosz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 696 postów

Napisano 07 lipiec 2022 - 22:28

Paweł "Chulo" wrzucał filmiki na YT.

 

Zerknij też do drugiego Pawła "Primanki" tutaj i na na YT -  jest poradnik dla "klepacza" małych blaszek.

 

Również zajrzyj w wątki "russiana" i "dżerwysa" - obaj też klepią malutkie wahadełka.


  • markus383 lubi to

#4 OFFLINE   russian80

russian80

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 859 postów
  • Lokalizacjadarłowo
  • Imię:Radek

Napisano 08 lipiec 2022 - 17:54

Mikrusy wycinam z blaszki 1.5cm na 2.5cm z blachy 1mm .

#5 OFFLINE   chulo

chulo

    Forumowicz

  • Twórcy
  • PipPip
  • 344 postów
  • LokalizacjaMarki
  • Imię:Paweł
  • Nazwisko:Wasilewski

Napisano 11 lipiec 2022 - 16:02

Cześć, proponuję zacząć od miedzi lub mosiądzu. Bardziej wdzięczny materiał niż kwasówka. Blacha 1mm będzie ok. O krępowaniu blachy jest sporo filmów w tym i moich.
Pozdrowienia

#6 OFFLINE   das171

das171

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 59 postów
  • Imię:Darek

Napisano 17 lipiec 2022 - 19:34

Hej.

Kiedyś znalazłem ciekawy kanał na you tubie -  o klepaniu  blaszek , co prawda rosyjski , ale myślę , że warto zerknąć .

 
 
Pzdr.