Cześć,
wielokrotnie znalazłem na jerkbait.pl odpowiedzi na zadane pytania i pomoc w kwestiach niekoniecznie związanych z wędkarstwem.
W związku z tym zwracam się z kolejnym pytaniem
We wrześniu 2022 złożyłem do dewelopera reklamację z tytułu rękojmi na pęknięcia ścian i cegły dekoracyjnej. Pomijając, że do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi na reklamację ze strony developera, to wykonawca po 1,5 miesiąca stwierdził, że nie poczuwa się do uszkodzeń wspomnianej cegły dekoracyjnej, która popękała najprawdopodobniej (tak jak ściany) w związku z osiadaniem budynku. Na miejscu nie dokonał żadnej ekspertyzy, odkrywki cegieł itp. Wykonawca stwierdził, że nie ponosi odpowiedzialności w zakresie innym niż przywrócenie stanu mieszkania do stanu deweloperskiego i zaproponował mi rekompensatę w wysokości 200,00 zł brutto za popękane cegły. Poniesiony koszt materiałów i robocizny to wg stawek z 2017 roku blisko 3000,00 zł.
Sam fakt nie dotrzymania terminów na odpowiedź w sprawie reklamacji jest wg mnie wystarczający do stwierdzenia, że deweloper uznał moją reklamację za zasadną.
Czy macie jakieś uwagi, wskazówki, które pomogą mi w rozwiązaniu tej sprawy ?
Czas mam, a na głowę mi nie pada
Rękojmia za wady fizyczne nieruchomości
Started By
Wojtek B.
, 22 lis 2022 14:25
1 odpowiedź w tym temacie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych