silniki 2takt
#1 OFFLINE
Napisano 06 listopad 2012 - 16:12
Czy prawdą jest , że w Holandi jest już zakaz używania 2-suwów ?
Jeżeli tak, to kiedy można spodziewać się tego u nas, czy na razie nam to nie grozi i można się jeszcze skusić na zakup używki np. z NL
Pozdrawiam.Sławek
#2 OFFLINE
Napisano 06 listopad 2012 - 20:22
#3 OFFLINE
Napisano 07 listopad 2012 - 19:44
#4 OFFLINE
Napisano 08 listopad 2012 - 13:36
#5 OFFLINE
Napisano 08 listopad 2012 - 14:06
Silnik dostaje dostatecznie dużo mieszanki żeby mieć zapewnione smarowanie.
Użytkownik newrom edytował ten post 08 listopad 2012 - 14:06
#6 ONLINE
Napisano 08 listopad 2012 - 15:07
#7 OFFLINE
Napisano 08 listopad 2012 - 15:28
Użytkownik kaczynumer1 edytował ten post 08 listopad 2012 - 15:28
#8 ONLINE
Napisano 08 listopad 2012 - 15:50
A tak między nami: przesiadłem się na czterosuwa i w życiu do dwusuwa nie wrócę. Może nowsze dwusuwy są lepsze, choć i ten DT-ek nie był zły, bo na dwóch cylindrach, mieszanka chyba 1:100 - ale nie będę już tego weryfikował. Czterosuwy są gorsze tylko pod trzema względami: masa, cena i poniekąd dynamika...
#9 OFFLINE
Napisano 08 listopad 2012 - 16:19
P.S. Sam się teraz konsultuję z Krzyśkiem w sprawie trollingu, więc może po prostu ja za wolno chcę trollować
Użytkownik ictus edytował ten post 08 listopad 2012 - 16:27
#10 OFFLINE
Napisano 08 listopad 2012 - 16:54
No szukam właśnie silnika do pontonu 3,20 i w planach troll za wąsem, więc raczej powolny, choć na Wiśle żeby płynąć pod prąd to i tak trzeba by pewnie nieco gazu odkręcić.
Na wody stojące lub wolnopłynące(ZZ) to dla mnie tylko elektryk.
Użytkownik kaczynumer1 edytował ten post 08 listopad 2012 - 16:56
#11 OFFLINE
Napisano 08 listopad 2012 - 18:03
#12 ONLINE
Napisano 08 listopad 2012 - 19:38
Nie będę lansował poglądu, że dwusuw do trola to jest to. Jeżeli ktoś chce mieć prawdziwy silnik do trola, to niech kupi czterosuw 4-5KM. Choć kultura pracy będzie pozostawić trochę do życzenia – w końcu te jeden cylinder…
#13 OFFLINE
Napisano 09 listopad 2012 - 16:27
#14 OFFLINE
Napisano 11 listopad 2012 - 18:48
Użytkownik evin edytował ten post 11 listopad 2012 - 18:48
#15 OFFLINE
Napisano 29 listopad 2012 - 16:02
Ja z zamiarem trollingu bym wybrał silnik 4T i to najlepie 2-3 cylindry około 10 KM lub wiekszy w zależności od łodzi.
#16 OFFLINE
Napisano 30 listopad 2012 - 00:54
m poczytaj o silnikach OMC które są z lat 50-60 i nowszych ale wciąz pływają a nawet nie miały "peehole"
#17 OFFLINE
Napisano 30 listopad 2012 - 10:49
#18 OFFLINE
Napisano 01 grudzień 2012 - 13:51
Skończą się problemy za smrodem oleju,a obroty minimalne(np trollingowe) można ustawić w zależności potrzeby jakie się chce.
Nowy silnik pierwszy przegląd ma po 3 latach.
#19 OFFLINE
Napisano 03 styczeń 2013 - 15:26
eee tam piszecie bzdury ja mam yamahe 4 2t i pływam , trolinguje po zarośnietych zatokach pływam , raz mi z pomostu do wody wpadł i szarpne trochę dymu puści i płyniemy a najlepsze jest to że otwieram bagażnik i byle jak go wrzucam wujwek ma suzuki dt4 i tez jest zadowolony
#20 OFFLINE
Napisano 03 styczeń 2013 - 20:32
Moj Mercury 2-takt z polowy lat 80-tych ( 7.5HP) ma specjalny przelacznik na trola. Plywalem tylko po starorzeczu ale spokojnie dawal rade.
Bujo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych