Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Blank pod suma w trolu - propozycje.

blank sum

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
136 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Dąbek 111

Dąbek 111

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2657 postów

Napisano 30 listopad 2011 - 17:58

Jest blisko pod nosem taka woda ,na której miejscowi i nie tylko poławiają sumki.Kanał na odcinku 1km o głębokości 6-8m na pozostałej długości średnio 3-4 metry.Sumy trafiają się przeważnie w wielkości 5-20kg.Miejscowi poławiacze zżerają wszystko ,ale nie wszystko udaje im się wyjąć.Największy zamordowany w tym roku miał podobno ok 30kg.I właśnie o takie mi chodzi.Nie ukrywam nie mam doświadczenia z sumami ,ale jak każdy wędkarz zawsze myślałem ,że fajnie byłoby pomocować się z wąsatym .Szkopuł polega na tym ,że sumy łowione są na gruntówki na rosówki lub kurze flaki.Spining z brzegu nie wchodzi w grę ,gdyż porośnięty jest sporymi pochylonymi nad wodę drzewami i nie ma możliwości podążenia za rybką, o czym nie jeden gruntowiec już się przekonał, patrząc na ubywającą w kołowrotku linkę.

Przechodząc na reszcie do sedna, mam nadzieję że nie zasnęliście.Poszukuję blanku do trolingu ,nie koniecznie typowej lagi za wielkim sumem ,ale takiego który pociągnie woblery sumowo szczupacze,bo te są napewno słusznych rozmiarów.
Dla powyższego kija miałbym jeszcze jedno zastosowanie ,aby nie stał zbyt długi okres za szafą ,a mianowicie lekkie gumowanie za dorszem na Zatoce Gdańskiej, główkami 30-50gr ewentualnie nieduży pilkerek do 80 gr.

Mam na oku blanki Batsona z serii RCLB, którę pdpowiedział mi Ark70,gdyż zbudował taki kijek właśnie pod dorsze i jego zdaniem mógłby się nadać do moich potrzeb.
Stąd gorąca prśba do znawców tematu, o opinie ,podpowiedzi lub rozwianie wątpliwości

Pozdro

Rafał



#2 OFFLINE   Dąbek 111

Dąbek 111

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip