a co trzeba zrobic w tym suzuki
Serwis silników w świętokrzyskim, podkarpackim
#21 OFFLINE
Napisano 02 luty 2017 - 18:46
#22 OFFLINE
Napisano 02 luty 2017 - 19:03
Urwała się śruba mocująca koło na wałku rozrządu i koło się zsunęło jakiś 1 cm. Pasek wytarł osłonę i wyrobił się klin trzymający koło i kanałek w którym powinien siedzieć pasownie. Myślę że koło, pasek i klin są do wymiany, a jest to Suzuki DF 15 z 2009 roku.
Użytkownik xeniowy edytował ten post 02 luty 2017 - 19:04
#23 OFFLINE
Napisano 02 luty 2017 - 22:00
@evin kiedyś chyba pytałem ale jeszcze raz - skąd kolego jesteś?
Użytkownik womaly23 edytował ten post 02 luty 2017 - 22:02
#24 OFFLINE
Napisano 02 luty 2017 - 23:33
tam gdzie "duch puszczy" rządzi hehe
#25 OFFLINE
Napisano 02 luty 2017 - 23:34
a jak głowica nie uszkodzona, zawory ok?
#26 OFFLINE
Napisano 03 luty 2017 - 07:55
Wszystko jest ok ponieważ w porę się zorientowałem że coś jest nie tak i spłynąłem do brzegu. Po powrocie do domu zdjąłem osłonę i zobaczyłem co było przyczyną dziwnej pracy i braku mocy. Koło nie spadło z wałka, obracało się razem z nim, jednak nie wchodzi już pasownie na wałek i ma pewien luz, co powoduje że zapłon nie następuje w odpowiednim momencie. Ułamany kawałek śruby udało mi się wykręcić z wałka i zastąpić go inną śrubą. Silnik odpala na dotyk i bardzo ładnie pracuje, natomiast trzeba wymienić koło wraz z klinem i pasek.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych