Posiadam silnik Torqueedo Travel 801,niestety brakuje baterii i ładowarki.Może ktoś z Forumowiczów napisać coś o tym silniku,ewentualnie gdzie można dokupić brakujące akcesoria.Ewentualnie mogę go sprzedać.Zainteresowanym mogę wysłać zdjęcia na maila.Silnik pochodzi z legalnego żródła
Jak juz kiedys rozmawialismy, czesto pokazywano podobne silniki na roznych imperezach typu Targi i doputy nie beda one popularne dopuki nie wymysla odpowiednio sprawnych ogniw. I jeszzce poza Caringtonem musi byc na to stac innych.
Post zostawiam warunkowo i bede sie przygladal na jego rozwoj bo wyglada to na probe licytacji a nie wymiane info...
Zawsze można spiąć 4 sztuki . 2x równolegle i 2 razy szeregowo . Mamy 25-26 volt i 480 AH. Na czymś takim to mozna już pewnie popływać. Tylko Herkulesa do noszenia i Titanica do udźwigniecia tego potrzeba. Za to koszt aku to mniej niż 4 tysiące zamiast 14.
48V, w Twoim "zestawie" wyjdzie 120Ah, titanic jest, zakładam że zabudowane na stałe i się slipuje. czysto teoretycznie max 4kW, więc ~80A przy 48V, czyli pływania w okolicach Vmax - w porywach 1:30. i teraz najlepsze- Vmax wg autora filmiku= 10 km/h. hint- policzmy zasięg skórka nie warta wyprawki.
męczył mnie temat takiej łódki dłuższy czas, miało być względnie uniwersalnie i pod kątem stref ciszy- wnioski były takie, że nie da się rozsądnej wędkarskiej łódki zbudować, w tym stylu rzecz jasna. a miało być szybciej, bo chciałem jeden zestaw na wisłę i bajora. jednak koszty każdego dodatkowego km/h rosną lawinowo. w związku z tym odpuszczam jeziora ze strefą i inwestuje w spalinę.
Przymierzam się do kupna silnika elektrycznego Torqueedo cruise 2.0
Czy może ktoś go użytkuje i może coś podpowiedzieć.
Gdzie można go kupić w najlepszej cenie?
Czy na targach w Niemczech lub Holandii istnieje opcja kupna?
Dzięki za info.
Mój znajomy siedzi w tych silnikach. On to sprowadza z Niemiec.
Pływałem też silnikiem 4.0R i osiągi ma fajne, i ładnie wyglądają. Na tym ich zalety chyba się kończą bo:
1) Są głośne
2) nie mają wcale dużej sprawności ( spowodowane jest to, że wirnik jest bardzo mały kręcąc się kilkanaście tys. obrotów na minutę przez przekładnię planetarną)
3) nie ma na te silniki gwarancji jak są używane komercyjnie - spowodowane jest to ich małą żywotnością
gdzieś widziałem ciekawe silniki i nie pamiętam co to było, znaczy jak się nazywało ze śrubą mocowaną na pierścieniu ( bez wału) Z tego co czytałem miały olbrzymią sprawność
Użytkownik Michał81 edytował ten post 29 październik 2014 - 21:26
Przymierzam się do kupna silnika elektrycznego Torqueedo cruise 2.0
Czy może ktoś go użytkuje i może coś podpowiedzieć.
Gdzie można go kupić w najlepszej cenie?
Czy na targach w Niemczech lub Holandii istnieje opcja kupna?
Dzięki za info.
Chcesz zapierdzielać na elektryku? Mam coś dla Ciebie sprawdzonego.Osobiście używam Haswinga 2HP 24V. Wyciągam na Solarze 430 maksymalnie obciążonym w dwie osoby 9,5 km/h (!).To naprawdę wynik godny.Cały sezon uczestniczę w zawodach GP i na tym silniku naprawdę super się popierdziela.
Cena silnika jest do zaakceptowania, a przymus podpinania do niego dwóch aku 120Ah wynagradza cały dzień beztroskiego pływania na maksa bez obawy rozładowania baterii.
Amen!
Użytkownik arti-zander edytował ten post 29 październik 2014 - 22:38
W jednym ze sklepów internetowych Mc-sklep. gdzie sprzedają rożne silniki pan poinformował mnie ze pod koniec tego roku Osapidan wypuszcza nowy model ktory bedzie miał cis około 6 lub 9Hp ? ?
Sprawdzałem jeszcze nic nie ma na stronie, zadzwoń zapytaj kiedy bedzie ten nowy
2Hp to dobra opcja tez, sam chyba przeskocze z MK Traxxisa 55lbs na 2Hp.
Pzdr.
Użytkownik PiernikTorunski edytował ten post 31 październik 2014 - 21:00