Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wycinarka lub wyrzynarka do drewna (lipa ewentualnie twarda balsa)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
75 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   "Paweł"

"Paweł"

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 1597 postów
  • LokalizacjaTam gdzie nie biorą :)
  • Imię:Pawel
  • Nazwisko:S

Napisano 25 luty 2013 - 09:52

Cześć. 

 

Panowie zaczynam swoją przygodę z Lurebuildingiem i mam pytanie odnośnie wyrzynarki do drewna. Chodzi mi o cięcie listewek z desek lipy oraz twardej balsy plus wycinanie gotowego kształtu korpusu.

 

Czy urządzenia tego typu by sie nadawały do cichej pracy z małym przydomowym warsztaciku ?:) 

 

http://www.narzedzia...2-w-1,2523.html

 

Ew coś takiego ?

 

http://allegro.pl/pi...3028477965.html

 

 

Nie mam doświadczenia w tym temacie więc liczę na pomoc kolegów , którzy lizneli już  nieco tematu :) 

Do tej pory używałem piły tarczowej, ale nie jest to zbyt dokładne urządzenie. Zależy i na dosyć precyzyjnym wycinaniu ksztaltów tak aby korpus po wycięciu był gotowy już do strugania :) Myślę, że taka opcja zaoszczędzi nieco czasu , którego i tak mi ciągle brakuję.

Myślałem też o kupieniu lepszej piły tarczowej , ale sam nie wiem co będzie dla mnie lepszym rozwiązaniem. Dodam , że wobki robię tylko dla siebie i potrzeba mi urządzenia do zrobienia max  kilkunastu przynęt  w miesiącu :)

Jak Wy sobie radzicie z tym ?

 

Ps. Mam nadzieję, ze nie dubluje tematu bo nic nie mogłem o podobnej tematyce zlokalizować  :( 

 

 



#2 OFFLINE   scca

scca

    Forumowicz

  • Twórcy
  • PipPip
  • 163 postów

Napisano 25 luty 2013 - 10:07

Właśnie temat przerabiałem.

Wszystkie wyrzynarki "pseudo" podobne do tej z allegro którą pokazałeś są dość głośne,nieumocowane w trakcie pracy wpadają w wibracje i "jeżdżą" po całym stole.Co do Dremela się nie wypowiem bo nie znam.