Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Echosonda Humminbird 570


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Jeziorm 1

Jeziorm 1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1189 postów

Napisano 02 kwiecień 2013 - 09:04

Witam, czy mozna wgrać polskie menu do tej echosondy ?

 

Aktualnie ma angielskie( przywiezione z US)

 

ps czy ktos używa tego echa?

 

pozdrawiam



#2 OFFLINE   Paprykarz

Paprykarz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1953 postów
  • Lokalizacjazachodniopomorskie

Napisano 02 kwiecień 2013 - 12:25

Zarejestruj echo na stronie http://www.humminbird.com/Support/  i zobacz czy są dostępne aktualizacje. Jeżeli tak, to możliwa jest zmiana menu na polskojęzyczne. 


Użytkownik Paprykarz edytował ten post 02 kwiecień 2013 - 12:26


#3 OFFLINE   Jeziorm 1

Jeziorm 1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1189 postów

Napisano 02 kwiecień 2013 - 12:45

Ok, to juz coś,dzięki wielkie Paprykarzu ;)

 

Jeszcze jedno pytanie - czy jednostki można zmienić , stopy na metry itd ?

 

pzdr


Użytkownik Jeziorm 1 edytował ten post 02 kwiecień 2013 - 13:11


#4 OFFLINE   Paprykarz

Paprykarz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1953 postów
  • Lokalizacjazachodniopomorskie

Napisano 02 kwiecień 2013 - 18:38

Zmiana firmware powoduje, że urządzenie działa tak jak wersja europejska, tzn. mamy do wyboru 23 języki menu i dowolne systemy miar. Możemy korzystać ze stopni Celsjusza a jednocześnie mierzyć prędkość w milach na godzinę, głębokość w stopach lub metrach według własnego uznania.



#5 OFFLINE   Jeziorm 1

Jeziorm 1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1189 postów

Napisano 02 kwiecień 2013 - 21:01

Ok,dzięki bardzo za odpowiedź



#6 OFFLINE   Janusszr

Janusszr

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1341 postów
  • LokalizacjaSuwałki
  • Imię:Janusz
  • Nazwisko:Ja_to_ja

Napisano 09 kwiecień 2016 - 22:56

Mam dwa pytania odnośnie echosond Humminbird z polskim menu oraz systemem metrycznym. Kupiona w Polsce. Dystrybutor Normark. Jestem wiekowym wędkarzem, to może nie róbcie ze staruszka  śmiechów.

Instrukcja  echosondy 688  podaje, że można dokonać aktualizacji oprogramowania. Trzeba zakupić kabel AS PC2.

1) Gdzie można taki kabel kupić?

2) Co konkretnie uzyskamy dokonując aktualizacji? Dochodzą jakieś nowe możliwości sprzętu?



#7 OFFLINE   Paprykarz

Paprykarz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1953 postów
  • Lokalizacjazachodniopomorskie

Napisano 10 kwiecień 2016 - 09:17

Jeżeli echosonda ma slot na karty to nie musisz mieć kabla. Co wprowadza konkretne aktualizacja zawsze jest opisane przy aktualizacji na stronie humminbird.com , rzecz jasna w języku angielskim. 



#8 OFFLINE   Janusszr

Janusszr

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1341 postów
  • LokalizacjaSuwałki
  • Imię:Janusz
  • Nazwisko:Ja_to_ja

Napisano 10 kwiecień 2016 - 16:40

Serdeczne dzięki. Ma dwa sloty na karty. Wiem przynajmniej o co mam prosić wnuczka:) Echosonda to Humminbird 788 ci HD DI Combo.

Jeszcze raz bardzo dziękuję.



#9 OFFLINE   W23

W23

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 1 postów
  • LokalizacjaPOM

Napisano 10 grudzień 2016 - 17:30

W czasie trolingowania na echosondzie nie pokazuje mi ryb, a gdy stoje nagle na obrazie ukazują mi się ryby. Jak ustawić papametry, gdzie popełniam bład?



#10 OFFLINE   Fryzio_asp

Fryzio_asp

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 5 postów
  • LokalizacjaPolska

Napisano 22 maj 2017 - 19:40

witam,kupiłem nową echo Humminbrid 570 di  z rynku USA ,chce zmienić jerzyk na PL ale nie wiem jak to zrobić nie wiem jak się zarejestrowac na tej stronie gdzie tan kod się znajduje czy potrzebny jest jakis kabel do tego ? ew gdzie można wysłać echo żeby to ktoś ogarnął ??pozdro



#11 OFFLINE   szczupak1

szczupak1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 812 postów
  • LokalizacjaDaleko od domu.

Napisano 25 maj 2017 - 09:51

Wchodzisz w support i tam masz register you product i dalej z górki.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych