Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Jaki silnik elektryczny kupić?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2382 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Fiskare

Fiskare

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 307 postów
  • LokalizacjaMalmö
  • Imię:Maciej

Napisano 27 kwiecień 2013 - 19:04

Pomoże ktoś wybrać model silnika Minn Kota. Jestem zupełnie zielony w temacie, a potrzebuję motor, który będzie zamontowany na łodzi aluminiowej 4m nieokreślonego producenta? Pływało to będzie po jeziorze wielkości ok 450h zwykle w dwie osoby. Dodam, że od ceny ważniejsza jest energooszczędność (mam na myśli możliwe długie pływanie bez konieczności ładowania). I kolejne pytanie - na co zwracać uwagę przy zakupie akumulatora do tego silnika? Dziękuję z góry za pomoc i pozdrawiam.


  • Pawel3209 lubi to

#2 OFFLINE   flower

flower

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 105 postów
  • LokalizacjaTarnowskie Góry
  • Imię:Mateusz

Napisano 27 kwiecień 2013 - 19:19

ja moge ci polecić Haswing osapian 55lbs

kupiłem w zeszłym roku w tym sklepie

http://www.mc-sklep....ncji-p-274.html

porównując maksymalna predkość płynięcie (starty na zawodach) to szybsze są tylko silniki 24V.

Silnik ma wbudowany maximizer co wydłuża czas pływania, jeżeli nie płyniesz na pełnej mocy.

bez problemów robie około 10km

 

używam takiego akumulatora

http://www.mc-sklep....-gel-p-528.html


Użytkownik flower edytował ten post 27 kwiecień 2013 - 20:23

  • Tresor lubi to

#3 OFFLINE   kotwitz

kotwitz

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2378 postów
  • LokalizacjaŁódź
  • Imię:Kamil

Napisano 28 kwiecień 2013 - 01:28