Mogę Ci przesłać skany do weryfikacji wraz ze zdjęciami tabliczek z silnika
Suzuki DF20A
#21 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2013 - 22:20
#22 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2013 - 22:27
Tabliczkę można zmienić a kwity się dorobi heheheheheh nie takie rzeczy się widziało
#23 Guest_Horn_*
Napisano 16 grudzień 2013 - 22:33
Mogę Ci przesłać skany do weryfikacji wraz ze zdjęciami tabliczek z silnika
DZIĘKUJĘ - mam co teraz robić
A kapi81 ma rację - nie takie rzeczy się widziało... myślisz dlaczego mam taką traumę do używek? poprostu nie chcę tego już się dotykac
#24 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2013 - 22:34
Pewno wszystko można, ale w Aries Power mają telefony i można rozwiać wszystkie wątpliwości
Użytkownik maniolo edytował ten post 16 grudzień 2013 - 22:37
#25 OFFLINE
Napisano 17 grudzień 2013 - 07:57
Największa porażką tego Suzuki DF20A to cena , 14700PLN w wersji podstawowej , za co ? oglądałem te silniki , to nie jest klasa Yamahy lub Tohatsu , za podobną cenę można już kupić Tohatsu ale 25HP i to w 3 cylindrach
#26 Guest_Horn_*
Napisano 18 grudzień 2013 - 00:57
Największa porażką tego Suzuki DF20A to cena , 14700PLN w wersji podstawowej , za co ?
Bo te silnik są najlepsze na świecie z nieznaną kosmiczną technologią oraz produkują paliwo z powietrza zamiast zużywać
tak to mi gdzieś o uszy się obiło
#27 OFFLINE
Napisano 18 grudzień 2013 - 21:00
Z Tohatsu obecnie jest krucho, jeżeli chodzi o dostępność. Przewidywalny termin dostawy luty, marzec - informacja oficjalna z Marco Marine
- pmiszk1 lubi to
#28 OFFLINE
Napisano 18 grudzień 2013 - 21:35
Nikt przecież nie będzie trzymał silników na koniec roku. A proces dostawy trochę trwa. To normalne.
Użytkownik psulek edytował ten post 18 grudzień 2013 - 21:35
#29 OFFLINE
Napisano 19 grudzień 2013 - 08:40
P.s. Ja miałem szczęście,na swoją czekałem ponad tydzień
#30 Guest_Horn_*
Napisano 19 grudzień 2013 - 13:12
Nikt przecież nie będzie trzymał silników na koniec roku.
Na dodatek jakie były promocje.... niech żałują ci co czekali...
Ale jestem bardzo ciekawy jak ukształtują się ceny silników różnych marek na najbliższy rok... czy dalej będzie szło do góry w dobie kryzysu...(?)
Użytkownik Horn edytował ten post 19 grudzień 2013 - 13:18
#31 OFFLINE
Napisano 19 grudzień 2013 - 20:27
Czytam ten post i jedno mogę stwierdzić: Łatwo komuś zepsuć opinię, Ciekawe co powiedzą panowie jak za rok czy dwa wspomniane Tohatsu czy Yama wprowadzą pełny wtrysk i zejdą z wagą w konstrukcjach 20konnych?
Z innej beczki to w Niemczech mają aż sprzedają te niedostępne silniki na które trzeba czekać w Polsce do wiosny, tylko co z gwarancją? A te promocyjne ceny to bez łaski oferują.
pozdrawiam
P.S.
Pytanie do kolegi Horn, jak serwis podszedł do sprawy rozpadającej sie Suzuki? Raczej była na gwarancji?
Użytkownik bartekm edytował ten post 20 grudzień 2013 - 05:34
#32 Guest_Horn_*
Napisano 19 grudzień 2013 - 20:35
Łatwo komuś zepsuć opinię, Ciekawe co powiedzą panowie jak za rok czy dwa wspomniane Tohatsu czy Yama wprowadzą pełny wtrysk
Do końca chyba nie zrozumiałeś rozmów w tym temacie.
To zaporowa cena psuje opinię oraz fakt przeniesienia produkcji do made in Thailand
Bo jak narazie to hondy, yamy, tośki są Japan, a to jednak jest odczuwalna różnica
Użytkownik Horn edytował ten post 19 grudzień 2013 - 20:40
#33 OFFLINE
Napisano 20 grudzień 2013 - 05:48
Witam,
Przedstawiłeś plusy i minusy - to cenne uwagi dla tych którzy są na etapie szukania silnika. Ja też do nich należę, chciałbym wydać kasę raz a dobrze.
Pierwszym z moich typów w klasie silników 20 konnych na krótkiej stopie był TOHATSU jednak koledzy mający z nim styczność na statkach stwierdzili, że zdarzają się z nimi problemy. Szukam dalej...
#34 OFFLINE
Napisano 20 grudzień 2013 - 07:53
#35 OFFLINE
Napisano 20 grudzień 2013 - 08:23
Ciekawa sprawa. W Szwecji drugą po yamce najpopularniejszą marką jest właśnie Tohatsu i nie spotkałem się jeszcze z negatywną opinią na ich temat
Użytkownik jerry edytował ten post 20 grudzień 2013 - 08:24
#36 OFFLINE
Napisano 20 grudzień 2013 - 11:21
Oczywiście, że nie.(mogę spróbować się dowiedzieć ale zajmie to trochę czasu)
Jednak to silniki używane przez różnych marynarzy. Więc spodziewam się, że nie były otoczone odpowiednią opieką.
Czy wydaje mi się, że SUZUKI jest bee??? A Yama i Tohatsu WoW???
#37 OFFLINE
Napisano 20 grudzień 2013 - 12:28
Może nie do końca bee...zwyczajnie ktoś przekombinował z ładowaniem wtrysku do tak prostego urządzenia, jak silnik zaburtowy. Ilu znasz niezadowolonych użytkowników yamahy, tośki a nawet starej suzuki? Od niedawna pojawiły się silniki z wtryskiem i już się zaczęły problemy z ich użytkowaniem. Im prostsza konstrukcja, tym lepiej. To chyba mówi samo za siebie
#38 OFFLINE
Napisano 20 grudzień 2013 - 12:39
...każdy, w miarę dobrze skonstruowany, firmowy silnik jest dobry lub bardzo dobry...wszystko zależy od jego mth i sposobu użytkowania...nie ma urządzeń niezawodnych i idiotoodpornych...znajomi użytkują/użytkowali Suzy ( jeszcze gaźnikowe) i nikt nie narzekał...o wtryskowych się nie wypowiadam bo nie miałem z nimi styczności.
#39 OFFLINE
Napisano 20 grudzień 2013 - 12:44
a co koledzy powiecie o Mercurym?
Ostatnie 3 lata pływałem Mercurym 9,9 i jest z niego bardzo zadowolony - zero awarii, oszczedny, etc.
Tera zwystawiłem go na sprzedaż bo kupiłem Merc'a 20KM (2008 rok)
Jak z niezawodnością tej konstrukcji?
#40 OFFLINE
Napisano 20 grudzień 2013 - 12:49
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych