Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Silnik na pawęży podczas długiego transportu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni

  • Bloggerzy
  • PipPipPipPip
  • 9626 postów
  • LokalizacjaGibraltar i okolice

Napisano 04 styczeń 2009 - 16:47

Witam
Mam do Was pytanie - czy musze na długi przejazd (2000km) sciagać silnik z pawęży? Jechać będę autostradami, po za odcinkiem polskim i belgijskim trasa jest bardzo dobrej jakości, więc wstrząsów by było z jakieś 40km w sumie. Łódka to linder sportsman400, silnik waży 55kilo. Do tej pory woziłem taki zestaw po 200km i nie było problemu, ale tu zastanawiam się czy nie będzie to dla pawęży łodzi zbyt duże obciążenie? Czy w razie gdybym zostawił silnik na pawęży wystarczy go zablokować w pozycji lock czy musze kupić transom savera?
Bo jest jeszcze opcja wyłożenia łodzi w środku matą szklaną i położenie silnika na to + przypięcia, ale to zredukuje mi ilość miejsca w środku, a mam sporo gratów do przewiezienia.

#2 OFFLINE   pitt

pitt

    Jadę na ryby ... na zawsze

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9353 postów

Napisano 04 styczeń 2009 - 17:23

zapytaj producenta ile kg mozesz na pawezy wozic i problem sam sie rozwiaze :D
nie przypominam sobie, zebysmy kiedykolwiek jechali do szwecji z silnikami na podlodze lodzi

#3 OFFLINE   Kuba Standera

Kuba Standera

    W walce z głupota nie ma wygranych, są tylko cudem ocaleni

  • Bloggerzy
  • PipPipPipPip
  • 9626 postów
  • LokalizacjaGibraltar i okolice

Napisano 04 styczeń 2009 - 17:32

Wg producenta max to 20hp, czyli +- masa mojego...
Oglądałem fotki (wielokrotnie) ludzi jadących tu z Włoch czy Francji i silnik zawsze na pawęży.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych