Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Jaki silnik do pontonu?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
174 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   beny1655

beny1655

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 107 postów
  • LokalizacjaDorzecze Parsęty
  • Imię:Bartek

Napisano 11 lipiec 2014 - 18:49

Witam,

 

Mam pytanie Panowie do Was.

Chcę zakupić ponton kolibri 280 i jakiś silnik elektryczny do niego.(nic nadzwyczajnego tak aby mi wystarczył na sporadyczne wypady) Jaki silnik i jakie akumulatory mam wybrać bo jestem zielony.

Akweny po jakich będę pływał to maksymalnie zbiorniki o powierzchni 60 ha . Metoda to dopłynięcie w daną miejscówkę, troling sporadycznie.

 

PS. A może zaproponujecie jakiś inny zestaw do pływania.

 

 

Dzięki Bartek



#2 OFFLINE   woblerek48

woblerek48

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1178 postów
  • LokalizacjaBiała Podlaska

Napisano 11 lipiec 2014 - 18:59

spoko starczy ci 30 minn kota.http://www.echosonda...?products_id=11 .Nie sugeruj się cena na tej stronie bo można znaleźć tańczy tylko typ silnika.Pływałem na takim 7 lat bezawaryjny polecam.



#3 OFFLINE   godski

godski

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 15577 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 11 lipiec 2014 - 19:11

I aku 80-90 Ah. Tylko unikaj pływania na 5-ce. Na czwórce pewnie 0,5-1 km/h wolniej a prądu na dłużej wystarczy. 



#4 OFFLINE   suhhar

suhhar

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 989 postów

Napisano 12 lipiec 2014 - 12:17

nie lepiej kupic spaline 2-3km ? zalezy jak szybko chcesz plywac, ostatnio widzialem u mnie na wodzie goscia co do pontonu z podkaszarki spalinowej zrobil silniczek, troche pierdzi ale super to zrobil i spalanie ok 1 litr na 8 godzin plywania ;)



#5 OFFLINE   godski

godski

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 15577 postów
  • LokalizacjaWarszawa