Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Smarowanie Shimano Scorpion DC 7


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Rodu

Rodu

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1897 postów
  • Imię:Robert

Napisano 22 lipiec 2014 - 10:59

Ostatnio przesmarowałem sobie Shimano E 51 i nawet jestem z tego zadowolony , chodzi jak masełko.

Teraz chcę przesmarować Scorpiona w wersji DC 7  i nie wiem czy się samemu do tego zabierać.

Jak z tą elektroniką w nim umieszczoną -czy mogę coś schrzanić, uszkodzić.

Czy ktoś z Was smarował taki multik , proszę o porady .



#2 OFFLINE   godski

godski

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 15565 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 22 lipiec 2014 - 11:06

Nie pomogę, ale mam pytanie. Od ilu ten DC7 rzuca? Czy jest widoczna przewaga E51 przy lekkich wabiach?

Przymierzam sie do takiego DC7 do jerków max. 50 gram



#3 OFFLINE   Krzysiek_W

Krzysiek_W

    -

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3558 postów

Napisano 22 lipiec 2014 - 14:56

Mało prawdopodobne abyś coś zepsuł. Cały moduł hamujący jest przecież po przeciwnej stronie napędu. Właściwie to wyjmujesz cały boczek, odkładasz a resztę czyścisz i smarujesz wg. tych samych zasad co zwykle. 



#4 OFFLINE   Rodu

Rodu

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1897 postów
  • Imię:Robert

Napisano 22 lipiec 2014 - 18:20

Ja stosowałem go od 15 gram i niżej nie wiem. E 51 mam z szpula tuningową , hamulcem magnetykiem i łożyska od Mefisto jest super i nie zamierzam zmieniac jak na razie. Chyba , że LTX stanieją .



#5 OFFLINE   Rodu

Rodu

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1897 postów
  • Imię:Robert

Napisano 23 lipiec 2014 - 18:14

A czy ktoś go sam smarował , może są jakieś "zasadzki".



#6 OFFLINE   Krzysiek_W

Krzysiek_W

    -

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3558 postów

Napisano 23 lipiec 2014 - 19:07

Smarowałem DC7-LV. Smarowanie młynków z DC nie różni się niczym od smarowania normalnych młynków. Cały system hamulcowy jest po jednej stronie. Po odkręceniu panelu po stronie napędu, trzeba zwolnić zawleczkę zabezpieczającą trzpień na którym rusza się panel z pokrętłem. Zdjąć ten panel wraz z hamulce, odłożyć i spokojnie zająć się resztą młynka. Jeśli dałeś rady z curadziakiem, dasz radę i z tym. 



#7 OFFLINE   Józef Lesniak

Józef Lesniak

    Józef Leśniak

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1141 postów
  • LokalizacjaSłubice
  • Imię:Józef
  • Nazwisko:Leśniak

Napisano 23 lipiec 2014 - 20:27

Smarowałem DC7-LV. Smarowanie młynków z DC nie różni się niczym od smarowania normalnych młynków. Cały system hamulcowy jest po jednej stronie. Po odkręceniu panelu po stronie napędu, trzeba zwolnić zawleczkę zabezpieczającą trzpień na którym rusza się panel z pokrętłem. Zdjąć ten panel wraz z hamulce, odłożyć i spokojnie zająć się resztą młynka. Jeśli dałeś rady z curadziakiem, dasz radę i z tym. 

 

To w zasadzie wyczerpująca informacja.W systemach z DC nie ma nic szczególnego i nie należy się bać.Cała reszta to zwykły multek.

 

Pozdrawiam 

Józef Lesniak



#8 OFFLINE   Rodu

Rodu

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1897 postów
  • Imię:Robert

Napisano 24 lipiec 2014 - 13:15

No to super dzięki.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych