Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Proszę o pomoc w skompletowaniu zestawu sandaczowego!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   wiktorjani

wiktorjani

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 12 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 23 marzec 2006 - 22:20

Witam kolegów!
Bardzo proszę o pomoc, w spiningu jestem początkującym, dotychczasowo zajmowałem sie spławikem, owszem także spiningowałęm ale spradycznie bez większych wfektów, nawet zaczołe mysleć, że to co złowiłęm to przypadek. Chciałbym coś zmienić w mojej pasji i oprócz wędkowania z łódki wykożystac ją też do spiningu czyli sandacz ale i okoń też mnie interesuje. Rzeka to dla mnie wielka niewiadoma, nieumiem jej czytać, skoncentruje się więc na jeziorze. Chcę zakupić wędzisko i kołowrotek i potrzebuje rady co i jak , bardzo będę wdizęczny za każdą radę najchętnie na gadu: 8501010 lub na maila wiktorjani@tlen.pl Porozmawiam z każdym kto będzi chętny pomóż mi aby nie popełnił pomyłek z zakupem! Czekam na wasze listy! Na necie jestm po 19stej!
Dziękuję i pozdrawiam!

#2 OFFLINE   remek

remek

    Administrator

  • Administratorzy
  • 26625 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Remek

Napisano 24 marzec 2006 - 08:24

Cześć Wiktorjani,
Miło Ciebie powitać na forum. Życzę przyjemności. Myślę, że otrzymasz kilka wskazówek od naszych sandaczowych specjalistów. Z mojej strony prośba jeszcze o górną kwotę, którą chcesz wydać na całość sprzętu. Dopiero wtedy będzie można skoncentrować sie na odpowiednim segmencie rynkowym i konkretnie Tobie poradzić.
Poza tym namawiam uzestinków tej rozmowy do udzielania odpowiedzi raczej na forum, a nie za pośrednictwem GG. Wolę by inni też mieli z tego korzyści.

Pozdrawiam
Remek

#3 OFFLINE   wiktorjani

wiktorjani

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 12 postów
  • LokalizacjaLublin

Napisano 24 marzec 2006 - 09:00