Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Kij sklepowy a kij z pracowni - różnice

rodbuilding

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
198 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   donio

donio

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 12 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Imię:Dominik
  • Nazwisko:Kubicki

Napisano 04 marzec 2008 - 17:10

Jako, że to mój pierwszy post witam wszystkich serdecznie. Mam małe pytanie mianowicie szukam dla siebie wędki i prawie znalazłem. Prawie bo usłyszałem, że zamiast płacić 5 stów za model seryjny mogę dorzucić trochę i kupić coś na miarę. Wcześnie nawet nie brałem tego pod uwagę ale.. no właśnie co będzie lepszym wyborem kij ze sklepu za 5-6 stów na sic-ach czy może jakiś batson na forecastach(cena)? Trochę przeraża mnie wybór blanku i tej całej reszty zwłaszcza, że jestem zielony w temacie ale z drugiej strony szukam czegoś co ciężko znaleźć gotowego. Miała by to być wędka(2,60-2,90) na rzekę; przynęty do 17g wśród niech głównie woblery 3-8 cm. Ryby to zimą pstrąg+kleń latem boleń i brzana. Od razu dodam, że nie łowię dużo średnio 2 weekendy w miesiącu ale wtedy cały dzień więc niska waga byłaby atutem. Tylko teraz nie wiem czy coś takiego sobie zafundować czy może kupić gotową daiwę i dać sobie spokuj.

#2 OFFLINE   Friko

Friko

    SUM

  • Super moderatorzy
  • 18564 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 04 marzec 2008 - 17:23

@donio

witaj na forum!

Powiem tak - wędka od rodbuildera to nie tylko sprawdzonej jakości komponenty. To przede wszystkim indywidualny krój pod kątem potrzeb/oczekiwań. Tego nie kupisz w sklepie.

Rodbuilder w pracowni doradzi Ci w wyborze komponentów nie musisz sie tym zajmować. Musisz tylko dobrze przemyśleć swoje potrzeby i oczekiwania od kija.

pozdrawiam

#3 OFFLINE   jerzy

jerzy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3198 postów

Napisano 04 marzec 2008 - 17:25