tutaj masz ciekawy artykuł jak konserwowac taki silnik z jedna poprawka ze spust oleju silnikowego jest z dołu obudowy pod przyciskiem stop
http://shrap-drakers...ka-zaburtowego/
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 28 luty 2015 - 18:03
tutaj masz ciekawy artykuł jak konserwowac taki silnik z jedna poprawka ze spust oleju silnikowego jest z dołu obudowy pod przyciskiem stop
http://shrap-drakers...ka-zaburtowego/
Napisano 28 luty 2015 - 19:58
Robił ktoś przegląd w Nowym Dworze Mazowieckim ,miałbym najbliżej jeśli coś wiecie dajcie znać
Napisano 28 luty 2015 - 21:43
"Robiłem", tzn wzięli kasę, silnika niemal nie tknęli, tylko olej był wymieniony, a rachunek mówił o kilku więcej czynnościach serwisowych, nie polecam.
Napisano 28 luty 2015 - 22:26
"Robiłem", tzn wzięli kasę, silnika niemal nie tknęli, tylko olej był wymieniony, a rachunek mówił o kilku więcej czynnościach serwisowych, nie polecam.
Dobrze, że ostrzegasz.
Pierwszy serwis będzie firmowy. Ale następne 2-3 ogarnę sam. Dzięki za link kolego @evin
Raczkuję dopiero w tym temacie. Pierwsza spalinka. I pewnie będzie wykorzystana kilka razy w roku albo tylko na "stanie " będzie widniała.
Tohatsu które kupiłem na forum podobno jest po przeglądzie i wymianie pompy wody. Tak twierdzi pierwszy własciciel. Ale papierów na to brak i może zdarzyć się zonk.
A ja lubie wszystko na tip-top mieć.
Jaki olej do spodziny i silnika jest najlepszy?
Napisano 01 marzec 2015 - 08:32
ja leje Castrol Outboard 4T 10W-30/ lub yamalube 10W30
spodzina to yamalube SAE90 GL-4
Napisano 02 marzec 2015 - 21:56
Robił ktoś przegląd w Nowym Dworze Mazowieckim ,miałbym najbliżej jeśli coś wiecie dajcie znać
Ja zawiozłem silnik na wymianę oleju,a mnie w śrubie wyklepał łopatki na prosto,powiedział ze za bardzo zagięte,bylem lajkiem i uwierzyłem.Śruba do wywalenia,po tym lodka płynęła 2x wolnej.Zdecydowanie odradzam.
Użytkownik pingvinas edytował ten post 02 marzec 2015 - 21:57
Napisano 02 marzec 2015 - 22:05
Nie do uwierzenia jak przeczytałem to na głos to nawet moja pani się rozweseliła.Ja zawiozłem silnik na wymianę oleju,a mnie w śrubie wyklepał łopatki na prosto,powiedział ze za bardzo zagięte,bylem lajkiem i uwierzyłem.Śruba do wywalenia,po tym lodka płynęła 2x wolnej.Zdecydowanie odradzam.
Napisano 02 marzec 2015 - 22:39
Ja zawiozłem silnik na wymianę oleju,a mnie w śrubie wyklepał łopatki na prosto,powiedział ze za bardzo zagięte,bylem lajkiem i uwierzyłem.Śruba do wywalenia,po tym lodka płynęła 2x wolnej.Zdecydowanie odradzam.
Kur..........zapiał.
Skąd ci ludzie biorą referencje, ażeby wykonywać takie czynności????????
Napisano 03 maj 2015 - 11:41
Odgrzebię temat.
Kupiłem w zimę silnik, który wstawiłem do garaży, a w chwili obecnej chciałem zająć sie wymianą kilku duprereli - wirnik, świece, oleje. Okazało się jednak, że poszło uszczelnienie pod śrubą i olej ze spodziny tamtędy ostro wywalił, to już przekracza moje zdolności.
Jeszcze jakiś czas temu waliłbym to Tsunami, ale teraz z powodu zmian persolanych nie jest już tam tak fajnie.
Stąd moje pytanie o speca, który mógłby reanimować silniczek Mercury 4HP 4T z roku ok 2000. Z góry dziękuję za pomoc.
Napisano 04 maj 2015 - 10:34
Mój mechanik nazywa się Daniel i robi silniki w Zielonce. Jak do tej pory jestem zadowolony. Numer telefonu: 662-001-787
Napisano 04 maj 2015 - 11:10
Ja, po kupnie swojego Evinruda, też szukałem. W wawce dosłownie nikt nie chciał się podjąć bo "amerykaniec", bo ponoć jest dystrybutor na polskę ale on to tylko aby sprzedać nowe, a ewentualne części to i pół roku można czekać i tym podobne bla bla bla. W wace to tylko by chcieli serwisować nowe i niezbyt stare japończyki.
W efekcie miałem wybór Elbląg albo Augustów, na szczęście serwis jest dużo bliżej, bo w Łodzi. Fabryczny serwis Mercurego, Evinruda, Johnsona i nie tylko. Zawiozłem, przejrzeli, zrobili co trzeba i jestem zadowolony, fakt zapłaciłem jak ustawa przewiduje. Prowadzi Pan Adam Kunc (to ten co się kiedyś na równi z Marszałkiem ścigał).
Użytkownik Sołtys edytował ten post 04 maj 2015 - 11:20
Napisano 04 maj 2015 - 11:45
Napisano 04 maj 2015 - 12:56
Gumo, prestige to był pierwszy do którego zadzwoniłem. Byłem wcześniej z innym silnikiem i byłem bardzo zadowolony, więc zadzwoniłem do nich, niestety ani oni ani nikt inny w wawce nie chciał się podjąć. Argumentacja była taka jak przytoczyłem wyżej. Akurat do Evinruda, jest wszystko dostępne od daty produkcji 1960r do chwili obecnej. Mój wprawdzie dużo młodszy ale warsiawka to nie dla niego.
Użytkownik Sołtys edytował ten post 05 maj 2015 - 08:09
Napisano 04 maj 2015 - 17:13
Panowie, czy ktoś z was ma może aktualny numer telefonu do serwisu Prestige Suzuki?
Dziś przez cały dzień nikt nie odbierał telefonu
Pozdrawiem
Napisano 04 maj 2015 - 20:39
Napisano 26 czerwiec 2016 - 17:39
Hej,
Znacie może jakiś sprawdzony serwis silników zaburtowych w okolicach Warszawy?
Posiadam stary silnik DT 3,5 i pojawiły się problemy z uruchomieniem.
Napisano 26 czerwiec 2016 - 19:21
Znam bo byłem tam nie cały miesiąc temu na przeglądzie .
Zajrzyj na stronę SUZUKI MARINE
Użytkownik miramar69 edytował ten post 26 czerwiec 2016 - 19:23
Napisano 27 czerwiec 2016 - 19:57
Polecam gościa z Zielonki. Nazywa się Daniel. W sumie patrząc po tym co serwisuje, to chyba "specjalista od starszych modeli". Numer telefonu: 662-001-787
Napisano 28 czerwiec 2016 - 00:07
Ok. dziękuję. Zadzwonię w te 2 miejsca i popytam czy podejmą się naprawy.
Napisano 13 lipiec 2016 - 16:17
Panowie, czy jest ktoś z Mazowieckiego (okolice Warszawy) kto by mi podłączył silnik (evinrude 50hp) w łodzi ? chodzi mi o instalację elektryczną, trym, sterociągi, i manetkę.
Problem jest tego typu ,że nie mam czym chwilowo zaciągnąć łódki do jakiegoś serwisu a po weekendzie wyjeżdżam i chciałbym mieć to już z głowy , w domu mam wszystkie potrzebne narzędzia tylko pojęcia o tym mało.
Kwestia zapłaty nie gra roli , może być jak w drogim serwisie.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych