P=U x I o ile dobrze pamiętam z podstawówki.
Więc na 12V jak dostarczysz 6A to możesz podpiąć 72W ... chyba Ale takie chyba z dużą dozą przekonania.
Użytkownik Qh_ edytował ten post 17 marzec 2024 - 16:37
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 17 marzec 2024 - 16:36
P=U x I o ile dobrze pamiętam z podstawówki.
Więc na 12V jak dostarczysz 6A to możesz podpiąć 72W ... chyba Ale takie chyba z dużą dozą przekonania.
Użytkownik Qh_ edytował ten post 17 marzec 2024 - 16:37
Napisano 17 marzec 2024 - 17:48
Podepnij tak do 50W i lepiej dać jakiś, nawet mały, aku. 6a to jest jak lecisz na wyższych obrotach. Zadam pytanie retoryczne: gdzie się podzieje energia z układu ładowanie, jeżeli nagle odetniesz obciążenie? Podpowiem - zmierz napięcie na ładowaniu bez podłączonego aku ani aodbiornika.
Użytkownik psulek edytował ten post 17 marzec 2024 - 17:50
Napisano 18 marzec 2024 - 08:00
Czy jest obciążenie czy go nie ma prąd na wyjściu jest 13.40 do 13.90 na max. Na jałowych obrotach 30W świeci jak wściekłe. Właśnie myślałem o czymś w okolicy 50. Aku nie będę zakładał bo szperacza może użyje kilka razy w roku. Ładowanie założyłem 2 sezony temu ale użyłem go może z 5 razy na ok 100 wyjazdów. W Łodzi myślę że będzie częściej używane. Zdjęcie nr 1 obroty 980 zdjęcie nr 2 obroty 4000 bez obciążenia.Podepnij tak do 50W i lepiej dać jakiś, nawet mały, aku. 6a to jest jak lecisz na wyższych obrotach. Zadam pytanie retoryczne: gdzie się podzieje energia z układu ładowanie, jeżeli nagle odetniesz obciążenie? Podpowiem - zmierz napięcie na ładowaniu bez podłączonego aku ani aodbiornika.
Napisano 18 marzec 2024 - 15:19
@tresor , chodzi o moment w ktorym jest pradnica w pelni obciazona i nagle zostaje zdiete napiecie - to generuje pik. Twoj test pokazal napiecia na jalowym biegu i nie wpelni obciazonej pradnicy
Napisano 18 marzec 2024 - 17:12
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych